Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Człuchów: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 232498 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , al. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 83-42-207, fax. 0-59 83-42-208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009. Zamówienie zostało podzielone na części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zatytułowany: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sposób dokonywania oceny w.w. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy P. z. p. wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: Do wypełnionej i podpisanej oferty - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ - należy dołączyć poniższe oświadczenia i zaświadczenia: 1)Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2)W przypadku gdy wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Pełnomocnictwo ogólne powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy lub kserokopia poświadczona notarialnie). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 4) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CZŁUCHOWIE
ul. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów
pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 5, Sekretariat pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy od 6-8 Mg do piaskarki i pługa - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 200 godz., godzin postoju - 10 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy od 6-8 Mg z piaskarką i pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 48 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 64 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy większy lub równy 18 Mg z pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy większy lub równy 10 Mg z pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 32 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy mniejszy lub równy 10 Mg z pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 32 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Ciągnik rolniczy o mocy większej lub równej 160 KM bez pługa - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 64 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy większej lub równej 160 KM z pługiem - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 64 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 80 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Ciągnik z włóką - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Równiarka - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 80 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Ładowarka o poj. łyżki od 3-4 m3 - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 20 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 32 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 140 godz., godzin postoju - 32 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi wewnętrznej w Biskupnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi na terenie osiedla w Nieżywięciu
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi wewnętrznej w Wierzchowie Dworcu
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa drogi dojazdowej do budynku SIM w Człuchowie
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Utrzymanie zimowe chodników przy drogach powiatowych Powiatu Wołomińskiego w roku 2025
- Usługa polegająca na bezpośredniej, całodobowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach położonych w Grzmiącej, Radomiu i Warszawie.
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych i terenów zewnętrznych nieruchomości w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.