Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Przasnysz: Przebudowa mostu wraz z dojazdami w miejscowości Chorzele
Numer ogłoszenia: 232506 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu wraz z dojazdami w miejscowości Chorzele.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu oraz budowa kładki pieszo-rowerowej i kładki dla pieszych na kanale łączącym rzeki Orzyc i Omulew, w miejscowości Chorzele, w km 1 + 100 drogi powiatowej nr 3211W Chorzele - Budki - Poścień - Zaręby. Kładka pieszo-rowerowa zlokalizowana jest po prawej stronie drogi natomiast kładka dla pieszych po lewej stronie drogi. Długość mostu po przebudowie pozostanie bez zmian, natomiast jego szerokość ulegnie zwiększeniu z 6,35 m do 6,62 m. W zakres robót wchodzą: roboty rozbiórkowe na istniejącym obiekcie mostowym, budowa kładki pieszo rowerowej i kładki dla pieszych, przebudowa chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na dojściach do obu kładek (160 m2).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty budowlane dotyczące przebudowy mostu oraz budowy kładki pieszo-rowerowej i kładki dla pieszych na kanale łączącym rzeki Orzyc i Omulew, w miejscowości Chorzele, w km 1 + 100 drogi powiatowej nr 3211W Chorzele - Budki - Poścień - Zaręby, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku polegała będzie na stwierdzeniu spełnia/nie spełnia. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie mostu o wartości co najmniej roboty budowlanej w zakresie przedsięwzięcia na które wykonawca składa ofertę, a wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub z okresu działalności, jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Potwierdzeniem wykonania robót budowlanych z należytą starannością będzie kopia protokołu odbioru końcowego lub referencje dla każdego z wymienionych robót budowlanych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku polegała będzie na stwierdzeniu spełnia/nie spełnia. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoby zaproponowane do realizacji zamówienia, mają stosowne uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku polegała będzie na stwierdzeniu spełnia/nie spełnia. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej - 1.000.000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Inwestora wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania przez Inwestora korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, d) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, uzupełniających, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-d, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2. Rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, 3. Zmiany zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 2 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w pkt.1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Inwestor ma prawo w okresie 3 lat udzielić zamówień uzupełniających, dodatkowych stanowiących nie więcej niż po 50 % wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia wymaga zawarcia odrębnej umowy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 i art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, I piętro w pokoju nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Gostkowie gm. Przasnysz
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Przasnysza - III postępowanie
- Przebudowa ul. Bukowej w Przasnyszu (II etap)
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234B Bęćkowo - Zacieczki, gm. Szczuczyn
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Profilowanie dróg
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.