eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Administrowanie, bieżące utzrymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Choceń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Choceń: Administrowanie, bieżące utzrymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Choceń
Numer ogłoszenia: 232558 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Choceniu, ul. Sikorskiego 4, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846617, fax 054 2846740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, bieżące utzrymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Choceń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczanie wody odbiorcom z terenu Gminy Choceń na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tekst jednolity z 2006 roku Dz.U. Nr 123, poz. 858) wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z Regulaminem zatwierdzonym przez Radę Gminy w Choceniu stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokonywanie okresowych badań bakteriologicznych próbek wody pobieranych z eksploatowanej sieci wodociągowej przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny i ponoszenie opłat z tym związanych. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach badań i kontroli jakości wody. 3. Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej wraz z urządzeniami na terenie Gminy Choceń, a w szczególności: a) ujęcia wody w miejscowościach Choceń, Śmiłowice, Czerniewice i Skibice, b) stacji uzdatniania wody w miejscowościach Choceń, Śmiłowice, Czerniewice i Skibice c) stacji tłoczenia wody uzdatnionej w miejscowościach Bodzanowo i Wola Nakonowska d) bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych (sieci, ujęć, hydroforni), e) bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych sieci głównej 195 km oraz przyłączy 64,0 km do 2140 odbiorców, f) usuwania wszelkich awarii - łącznie z wymianą zużytych części i elementów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, g) likwidacji zastoin poprzez cykliczne płukanie sieci wodociągowych, h) utrzymania urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oraz dostarczanie odbiorcom dobrej jakości wody - dopuszczonej do spożycia przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, i) dokonywania okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową, j) ponoszenia opłat za energię elektryczną pobraną przez urządzenie do poboru wody, uzdatniania i tłoczenia itp., k) utrzymanie w pełnej sprawności wszystkich urządzeń - głównie hydrantów, zasuw. 4. Administrowanie, obsługa formalno - prawna gospodarki wodnej, w tym: a) prowadzenie ewidencji wyposażenia w poszczególnych hydroforniach i przepompowniach lub innej ustalonej odrębnie z przedstawicielem Urzędu Gminy w Choceniu, b) pobieranie należności od odbiorców za dostarczoną wodę na zasadach przewidzianych w umowach i w wysokości określonej w uchwale Rady Gminy Choceń, c) pokrywanie kosztów ubezpieczenia budynków i urządzeń związanych z administrowaną siecią wodociągową. d) utworzenie funduszu na odtworzenie infrastruktury wysokości 2.000,00 rocznie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne Oryginalny kod CPV: 65.50.00.00 - Odczyty liczników Kod CPV wg słownika 2008: 65.50.00.00 - Odczyty liczników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące 00/100zł. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje i rekomendacje wystawione przez zleceniodawców dla których wykonawca lub parter konsorcjum świadczył wykonawstwo) wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi wg załącznika nr 5 do SIWZ; 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do SIWZ ; 4 ) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załączenie kserokopii stosownych dokumentów) 5) wykażą się odpowiednim potencjałem technicznym, na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca załączy do oferty stosowne dokumenty (załącznik nr 6 ). Wymagany sprzęt to minimum: - samochód ciężarowy i cysterna na czystą wodę w przypadku awarii - agregat prądotwórczy - koparko-ładowarka 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Choceniu ul. Sikorskiego 4 87-850 Choceń, pok nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Choceniu ul. Sikorskiego 4 87-850 Choceń, pok nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.