Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Siedlce: Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 232558 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów laboratoryjnych(zwanych dalej materiałami) i szkła laboratoryjnego (zwanego dalej szkłem) dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach. 3.Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w szczególności specyfikacja oraz ilości materiałów i szkła zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4.Zamawiający informuje, iż ilości oraz rodzaj poszczególnych materiałów i szkła, określone w Formularzu Cenowym mają wyłącznie szacunkowy charakter. Zamawiający dopuszcza możliwość nie wykorzystania ilości oraz wszystkich rodzajów materiałów i szkła. Zmiana ilości asortymentu nastąpi z zachowanie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, iż w wyniku tych zmian nie może nastąpić przekroczenie maksymalnej wartości umowy. 5.Zamawiający informuje, iż wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych równoważnych artykułów, o zbliżonych standardach i parametrach jakościowych, nie gorszych jakościowo niż wskazane w Formularzu Cenowym. 6.Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 1)Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań jednostkowych przekazywanych Wykonawcy faxem lub e-mailem; 2)Dostawy wykonywane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej dostępności wszystkich materiałów i szkła laboratoryjnego określonych w Formularzu Cenowym; w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się odstępstwo od powyższego wymogu, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest zapewnić brakujący materiał i szkło w ciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 4)Dostawy i rozładunek materiałów i szkła wykonywane będą na koszt Wykonawcy na adres jednostki wskazany w zamówieniu; 5)Wykonawca wystawi każdorazowo fakturę VAT, zgodnie ze złożonym zamówieniem, odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego wskazując w treści faktury nazwę jednostki. 6)W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach lub stłuczenia wyrobów szklanych, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany towaru na towar bez wad..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 42.31.00.00 - Palniki 44.31.00.00 - Wyroby z drutu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Na podstawie art. 44 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 2.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisywana jest przez osobę, której uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego dokumentu rejestracyjnego; 3.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału podpisanego przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli wykonawców, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać, iż dotyczy ono udziału w niniejszym postępowaniu, a jego okres ważności obejmować musi niniejsze postępowanie. 4.Jeśli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach Kancelaria Ogólna ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa sukcesywna sączków jakościowych i materiałów filtracyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Dostawy podstawowego szkła laboratoryjnego
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.