Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Strzelce Opolskie: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich
w roku 2008 i 2009
Numer ogłoszenia: 232652 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, fax 077 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w roku 2008 i 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - opracowanie i opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń, umów, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez organy powiatu, - udzielanie opinii prawnych związanych z działalnością powiatu, obsługa prawna sesji Rady Powiatu i udział w posiedzeniach sesji, udzielanie wyjaśnień i porad prawnych w zakresie stosowania prawa pracownikom starostwa, - udzielanie porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego, - informowanie Zarządu Powiatu, Sekretarza Powiatu, Skarbnika Powiatu oraz Naczelników poszczególnych wydziałów starostwa o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności powiatu, - uczestniczenie w prowadzonych przez powiat naradach i rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana i rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza umowy długoterminowej lub nietypowej, - sprawowanie zastępstwa procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz przez innymi organami orzekającymi, - nadzór prawny nad egzekucją należności powiatu, - prowadzenie rejestru opinii prawnych wydanych dla Starostwa w trakcie sprawowania obsługi prawnej, - przeprowadzenie dla pracowników szkolenia z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.00.00 - Usługi prawnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy pzp. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy pzp. 3. Wykonywanie obsługi prawnej podmiotów administracji rządowej lub samorządowej przez okres co najmniej 5 lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunku 1i 2; - wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.(wg §1, ust.1, pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, (....)) W przypadku kiedy oferent nie prowadzi działalności gospodarczej stosowne oświadczenie. Na potwierdzenie warunku 3; - wykaz podmiotów administracji rządowej lub samorządowej, gdzie pełniona była bieżąca obsługa prawna w okresie ostatnich co najmniej 5 lat. Dokument obejmować powinien wykaz świadczonych usług z podaniem daty i miejsca wykonania usługi, nazwy zleceniodawcy, czasu wykonywania usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonywane były należycie (referencje). Należy wykazać co najmniej 2 zadania j.w.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, III piętro, pok.308.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Starostwa Powiatowego przy ul. Jordanowskiej 2, 47-100 Strzelce Opolskie, pokój nr 206 (sekretariat, II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2025 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym" z podziałem na część I i II"
- Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej parku w Kalinowicach oraz placu zabaw w Rozmierzy
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem energooszczędnych rozwiązań
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy.
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.