eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa urządzeń, materiałów i oprogramowania do mikroskopów zainstalowanych w Środowiskowym Laboratorium Niskotemperaturowej Skaningowej Mikroskopii Elektronowej CryoSEM dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - ZP/13/09/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Warszawa: Zakup i dostawa urządzeń, materiałów i oprogramowania do mikroskopów zainstalowanych w Środowiskowym Laboratorium Niskotemperaturowej Skaningowej Mikroskopii Elektronowej CryoSEM dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - ZP/13/09/2014
Numer ogłoszenia: 232662 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii , al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5540018, faks 022 5540001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geo.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń, materiałów i oprogramowania do mikroskopów zainstalowanych w Środowiskowym Laboratorium Niskotemperaturowej Skaningowej Mikroskopii Elektronowej CryoSEM dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - ZP/13/09/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących urządzeń, materiałów i oprogramowania do mikroskopów zainstalowanych w Środowiskowym Laboratorium Niskotemperaturowej Skaningowej Mikroskopii Elektronowej CryoSEM: 1)Katoda Schottky do mikroskopu CryoSEM (1 szt.) 2)Komplet przysłon do mikroskopu CryoSEM (1 komplet) 3)Komplet uszczelek do mikroskopu CryoSEM (1 komplet) 4)Źródło Galu do FIB dla mikroskopu CryoSEM (1 szt.) 5)Komplet uszczelek miedzianych do FIB dla mikroskopu CryoSEM (2 komplety) 6)Komplet przysłon do FIB dla mikroskopu CryoSEM (1 komplet) 7)Siatka Cu do preparatyki dla detektora STEM przy mikroskopie CryoSEM (300 szt.) 8)Igła do mikromanipulatora do Systemu FIB dla mikroskopu CryoSEM (50 szt.) 9)Stolik ściskowy do mikroskopu CryoSEM (10 szt.) 10)Stolik do FIB dla mikroskopu CryoSEM (10 szt.) 11)Katoda Schottky do mikroskopu FE SEM (1 szt.) 12)Komplet przysłon do mikroskopu FE SEM (1 komplet) 13)Komplet uszczelek do mikroskopu FE SEM (1 komplet) 14)Naczynie styropianowe do ciekłego azotu dla systemu kriogenicznego mikroskopu CryoSEM (10 szt.) 15)Dewar do ciekłego azotu do systemu kriogenicznego mikroskopu CryoSEM (2 szt.) 16)Zestaw do preparatyki kriogenicznej dla systemu kriogenicznego mikroskopu CryoSEM (2 komplety) 17)Reduktor dwustopniowy do argonu dla systemu napylarki do mikroskopów FESEM i CryoSEM (1 szt.) 18)Reduktor dwustopniowy do azotu dla systemu napylarki do mikroskopów FE SEM i CryoSEM (1 szt.) 19)Siatka Cu do preparatyki lamel dla mikroskopu CryoSEM (100 szt.) 20)Oprogramowanie sterujące do systemu czyszczenia komory plazmą dla mikroskopy CryoSEM (1 licencja na 1 stanowisko) - zwanych dalej asortymentem dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego, do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty obejmujące wyłącznie dostawę całego asortymentu wskazanego powyżej. 3. Wszelkie koszty i ryzyko związane z dostawą asortymentu ponosi Wykonawca. Asortyment musi zostać odpowiednio zabezpieczony na czas transportu. 4. Zamówienie finansowane jest z funduszy europejskich w ramach projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun (POIG.02.02.00-00-025/09), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-13, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R; działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych. 5. Wszystkie podane w SIWZ parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować asortyment o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny będą brane pod uwagę wszystkie wyspecyfikowane przez Zamawiającego parametry techniczne asortymentu. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów skutkuje odrzuceniem oferty. Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. 6. Asortyment musi być kompatybilny z mikroskopami zainstalowanymi w Środowiskowym Laboratorium Niskotemperaturowej Skaningowej Mikroskopii Elektronowej CryoSEM na Wydziale Geologii Uniwersytetu Warszawskiego. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Asortyment musi spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji oraz posiadać znak CE. 9. Wymaga się, żeby Wykonawca zapewnił w ramach zaoferowanej ceny minimum 18-miesięczne wsparcie techniczne na oprogramowanie, liczone od dnia podpisania protokołu odbioru, w zakres którego wchodzi możliwość telefonicznych i e-mailowych konsultacji w zakresie obsługi oprogramowania oraz bezpłatną aktualizację oprogramowania. 10. Jeżeli Wykonawca nie jest jednocześnie producentem urządzeń (wymienionych w art. 3 § 1 ust. 1 pkt 17, 18 SIWZ) winien złożyć do oferty zaświadczenie od producenta, że jest autoryzowanym przedstawicielem na terenie Polski oraz posiada autoryzację na wykonywanie serwisu. 11. Jeżeli Wykonawca nie jest jednocześnie producentem urządzeń ani autoryzowanym przedstawicielem na terenie Polski, powinien złożyć oświadczenie, że będzie odpowiadał za wykonywanie napraw w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych). 12. Zamawiający uznaje, że w przypadku, gdy wraz z urządzeniami dostarczane jest oprogramowanie do jego obsługi, warunki gwarancji i licencji są nie gorsze niż dla urządzeń, a oprogramowanie stanowi integralną część aparatury.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.51.95.00 - Wymienne żarówki do mikroskopów laboratoryjnych 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 38.51.90.00 - Różne kompozycje do mikroskopów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane (a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy należy rozumieć wykonanie minimum trzech dostaw urządzeń laboratoryjnych i/lub aparatury analitycznej, w następującym zakresie: mikroskopów optycznych lub elektronowych i/lub urządzeń, materiałów i oprogramowania dodatkowych i/lub peryferyjnych do mikroskopów elektronowych i/lub optycznych np. stoliki, reduktory, katody, uszczelki, przysłony itd. Wartość każdej dostawy musi wynosić min. 100.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana obowiązującej wysokości stawki podatku VAT - jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki, jednakże bez możliwości zmiany (zwiększenia) wynagrodzenia umownego. 2) Zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. 3) Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Stron umowy, spowodowana: a) nieprzewidzianymi zmianami warunków atmosferycznych i pogodowych, uniemożliwiającymi dokonanie dostawy w terminie; b) nieprzewidzianymi katastrofami ekologicznymi, w tym spowodowanymi działaniem siły wyższej (np. pożary, wichury, powodzie), mogącymi utrudnić realizację umowy zgodnie z ustalonym terminem a w szczególności dostawę urządzeń: c) nieprzewidzianymi katastrofami gospodarczymi lub finansowymi np. gwałtowne zmiany kursów walut na światowych rynkach finansowych i załamania tych rynków mogące uniemożliwić dokonanie zakupu urządzeń bądź ich podzespołów od producenta; d) innymi nagłymi i niemożliwymi do przewidzenia wypadkami nie leżącymi po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy a będącymi wynikiem działania siły wyższej; e) koniecznością sprowadzenia urządzeń lub ich podzespołów z zagranicy, jeśli opóźnienie dostawy leży po stronie producenta i jest potwierdzone jego oświadczeniem. 4)Zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy). 5) Zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mające charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu Stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art.140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://arch.uw.edu.pl/zam/przet.html; http://www.geo.uw.edu.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDZIAŁ GEOLOGII 02-089 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 93 tel. 22 55 40 018, fax. (22) 554 00 01, e - mail: j.turlej@uw.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDZIAŁ GEOLOGII 02-089 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 93 parter, pok. P073.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z funduszy europejskich w ramach projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun (POIG.02.02.00-00-025/09), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-13, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R; działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.