Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Leszno: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 10 sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych laptopów wraz z oprogramowaniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie.
Numer ogłoszenia: 232685 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie , ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5299433, faks 0-65 5299433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupleszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 10 sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych laptopów wraz z oprogramowaniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 10 sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych laptopów wraz z oprogramowaniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie. Oferowane laptopy wraz z oprogramowaniem powinny spełniać następujące warunki: 1) muszą pochodzić od jednego producenta; 2) wszystkie oferowane egzemplarze muszą posiadać preinstalowaną tą samą wersję systemu operacyjnego; 2) muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2013 roku) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 3) muszą posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. Procesor 2-rdzeniowy o częstotliwości taktowania min. 1,7GHz, min. 2MB pamięci podręcznej z wbudowaną technologią monitorowania termicznego zapewniają ochronę procesora i systemu przed przegrzaniem Procesor dedykowany do pracy w komputerach mobilnych, o wydajności osiągającej w teście Pass Mark CPU Mark wynik o wartości co najmniej 1800 pkt. (procesor oraz jego wynik muszą być ujęte na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. W przypadku, gdy zaproponowany zostanie laptop z procesorem, którego wyniki testu wydajności nie zostały opublikowane na powyższej stronie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu zawierającego wyniki testów w oparciu o powyższy test, udowadniające w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania dot. punktów wymaganych przez Zamawiającego. Testy powinny być przeprowadzone w systemie MS Windows 7. Nie dopuszcza się stosowania tzw. overclocking-u celem uzyskania wymaganej liczby punktów. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów, może zażądać od Wykonawcy dostarczenia testowanego zestawu komputerowego, oprogramowania testującego oraz dokładnych opisów użytych testów w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Dysk twardy min. 500 GB Pamięć RAM min. 4GB DDR3, możliwość rozszerzenia do min. 8GB Przekątna ekranu 15-16 cali Typ ekranu Matowy (non-glare), rozdzielczość min. 1366x768 Karta graficzna min. 1,5GB pamięci, obsługująca min. 2 wyświetlacze, wyjścia Napęd optyczny Wbudowany DVD?RW Super Multi Dual Layer, dołączone przez producenta oprogramowanie do nagrywania; Złącza zewnętrzne: 1x port VGA; 1x HDMI; Min. 3x USB 2.0 rozmieszczone po obu stronach laptopa; 1x100/1000BaseT GigabitEthernet (RJ45);Wyjście słuchawkowe Wejście na mikrofon Łączność bezprz. IEEE 802.11b/g/n, wbudowany Bluetooth Czytnik kart pamięci wbudowany czytnik SD/SDHC/SDXC z obsługą pamięci do 64GB Kamera wbudowana kamera internetowa HD o rozdz. min. 1280*720 Akumulator Litowo-jonowy, czas pracy min. 4,5h Waga max. 2,45 kg System operacyjny zainstalowany przez producenta lub Wykonawcę i nie wymagający aktywacji Windows 7 Professional PL lub inny system operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: a) pomoc techniczna i komunikaty systemowe w języku polskim; b) wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, FireWire; c) Możliwość przywracania plików systemowych; d) Możliwość zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemem; e) Poprawna współpraca z systemem MS Windows 2008 Serwer ora MS Active Directory f) Umożliwia pracę w różnych sieciach komputerowych (LAN, Internet), w tym umożliwia nawiązanie połączenia z domeną. Gwarancja Min. 24 miesiące gwarancji (w tym okresie serwis urządzenia musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta). Wymagany przy dostawie dołączony dokument potwierdzający podany okres gwarancji producenta w formie karty gwarancyjnej lub odpowiedniego certyfikatu. Wyposażenie: dwukomorowa torba z paskiem na ramię (otwierana jak walizka), przewodowa mysz optyczna na złączu USB (długość przewodu 1 metr), o rozdzielczości min.: 1000dpi, z min. 2 przyciskami i kółkiem przewijania, dla prawo- i leworęcznych, z możliwością programowania przycisków..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2 do specyfikacji),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) oraz przedłoży dowód, że dostawa została wykonana należycie. Przez jedną dostawę zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu/zamawiającego w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia - Załącznik nr 4 do specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału według załącznika nr 2 do specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału według załącznika nr 2 do specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału według załącznika nr 2 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie nr 2 - Załącznik nr 3 do oferty Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja, spółki cywilne) W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, który pełnomocnictwo załącza do oferty i podpisuje ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Załącznikiem nr 5 do specyfikacji jest projekt umowy, który przewiduje możliwość zmiany jej postanowień: jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupleszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, pokój nr 21 wejście B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie, ul Śniadeckich 5, 64 - 100 Leszno, wejście B pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 3824P na odcinku Boszkowo Letnisko - Boszkowo - granica powiatu
- Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
- "Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów elektronicznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Rozwój edukacji włączającej w Gminie Odolanów
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.