Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Lublin: BZP/PN/14/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń na kierunku zamawianym Inżynieria materiałowa na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 23269 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/14/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń na kierunku zamawianym Inżynieria materiałowa na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń na kierunku zamawianym Inżynieria materiałowa na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej, zadanie od 1 do 2, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia W ramach realizacji projektu Studiuj z pasją współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy UDA-POKL.04.0l.01-00-179/12-01 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przewidziano do realizacji Zadanie 3 Szkolenia z ochrony środowiska naturalnego dla kierunku IM (podzadania 10 - 11). Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie autorskich szkoleń na kierunku zamawianym Inżynieria materiałowa na pierwszym stopniu kształcenia, pod nazwą: ZADANIE 1 - Narzędzia zarządzania środowiskiem (3 grupy po 15 godzin) - 45 h ZADANIE 2 - Opłaty za korzystanie ze środowiska (3 grupy po 15 godzin) - 45 h. Zamówienie poniżej kwot określonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), w którym wykażą, że osoby te posiadają odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe wymagane dla poszczególnych zadań. Wymagane jest również wykazanie podstawy do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawionymi w Wykazie osób. Wykonawca winien wykazać, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, tj. Dla zadania 1 i 2 1. Wykształcenie wyższe z dziedziny nauk technicznych lub chemicznych lub rolniczych, min. tytuł zawodowy magistra. 2. Doświadczenie zawodowe przynajmniej 5-letni staż dydaktyczny, w tym uzyskane doświadczenie szkoleniowo-edukacyjne z zakresu ochrony środowiska naturalnego (np.: wykłady, ćwiczenia, kursy), co pozwoli na właściwą realizację programu w/w szkoleń na kierunku zamawianym Inżynieria Materiałowa na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta musi zostać przygotowana według wzoru formularza oferty, który stanowi załącznik do Specyfikacji. 2. Do oferty należy dołączyć również PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (może dotyczyć to również składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: wykonawców działających w formie spółki cywilnej oraz wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum/zespołu dydaktycznego). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z przedsiębiorców występujących wspólnie /osoba wchodzących w skład zespołu dydaktycznego, tak zwany Lider. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców/Członków zespołu dydaktycznego wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy/imię i nazwisko przedsiębiorcy/imię i nazwisko członka zespołu dydaktycznego, siedziba/adres zameldowania Wykonawcy/adres zameldowania członka zespołu dydaktycznego). Każdy z wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wykształcenie (mgr lub mgr. inż. - 1 pkt.; dr lub dr. hab. lub prof. dr hab.- 2 pkt.) - 20
- 3 - Doświadczenie zawodowe (każdy rok pracy wykładowcy - 1 pkt.) - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 18.3. 18.3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć zakresu i terminu wykonania umowy w przypadku zmiany harmonogramu programu studiów/szkoleń oraz w przypadku zdarzeń losowych takich jak choroba Wykonawcy itp. 18.4. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. 18.5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 18.6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 18.7. W przypadku, gdyby okazało się, że poszczególne postanowienia Umowy są nieważne albo nie wywołują zamierzonych skutków prawnych nie będzie to naruszało ani ważności ani skuteczności pozostałych postanowień Umowy. W takich przypadkach Strony zobowiązują się do zastąpienia tych postanowień innymi, które w sposób najbardziej zbliżony wyrażą ekonomiczny i prawny sens postanowień zastąpionych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 40A /5
20-618 Lublin
tel. (81) 538-46-32
fax (81) 538-43-72
e-mail: bzp@pollub.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach realizacji projektu Studiuj z pasją współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy UDA-POKL.04.0l.01-00-179/12-01 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie wraz z projektem i dostawa kalendarzy ściennych wielokartkowych
- RDW w Hrubieszowie. Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Pasiecznej w Lublinie - etap I
- Zakup wraz z montażem sprzętu do diagnostyki histopatologicznej dla Zakładu Patomorfologii w r. konkursu"zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2024r Narodowej Strategii Onkologicznej z MZ
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do IMW w Lublinie - 1 część
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- świadczenie usług: psychologa pedagoga socjoterapeuty animatora doradcy zawodowego warsztatów z cyberprzemocy coach-a mediatora trenera SDR superwizora szkolenia PRIDE usługi cateringowej/gastr.
- Usługa kompleksowej organizacji usług szkoleniowych o temacie "Współpraca w zespołach interdyscyplinarnych i grupach diagnostyczno-pomocowych" (...)
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU KSZTAŁCENIA W ZAKRESIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NA KIERUNKU: INTERWENCJA KRYZYSOWA
- Usługa prowadzenia zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie (cz.I i cz. II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.