eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówBudowa ekranów akustycznych przy południowej obwodnicy miasta Tarnowa na odcinku ul. Zamkowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Tarnów: Budowa ekranów akustycznych przy południowej obwodnicy miasta Tarnowa na odcinku ul. Zamkowej
Numer ogłoszenia: 232784 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149914 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ekranów akustycznych przy południowej obwodnicy miasta Tarnowa na odcinku ul. Zamkowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ: projektem wykonawczym pn. Budowa ekranów akustycznych przy południowej obwodnicy miasta Tarnowa opracowanym przez ECO-ACOUSTIC Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe, Skawina, Borek Szlachecki 1/6, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które określają zakres i sposób wykonania robót. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę ekranów akustycznych na dwóch odcinkach: od km513+100 do km 513+325, 4 - ekran nr. E.4.1, oraz od km 513+319,3 do km 513+487,5 - ekran nr. E.4.25,0 m. 2.2. Przebudowę istniejących barier ochronnych na odcinku od km 513+085 do km 513+299,2 oraz budowę nowych barier ochronnych na odcinku od km 513+299,2 do km 513+503,5. 3. Zamówienie polegać będzie na wykonaniu: 3.1 ekranów akustycznych na dwóch odcinkach: od km513+100 do km 513+325, 4 - ekran nr. E.4.1, o długości 228 m oraz od km 513+319,3 do km 513+487,5 - ekran nr. E.4.25,0 m o długości 164 m. Łączna długość wynosi 392 m. Ekrany o wysokości 5,5 m, z wypełnieniem panelami akustycznymi pochłaniającymi, 3.2 przebudowy istniejących na odcinku od km 513+085 do km 513+299,2 barier ochronnych linowych poprzez dogęszczenie słupków z rozstawu co 2-3 m na rozstaw co 1 m oraz dołożenia dodatkowej liny napinającej z 3 szt. do 4 szt, 3.3 budowę nowych barier ochronnych linowych na odcinku od km 513+299,2 do km 513+503,5 3.4 w km 513+217 demontażu istniejącej tablicy przed-drogowskazowej E1 oraz ponowny jej montaż na wysięgniku do konstrukcji nośnej ekranu, 3.5 czasowej organizacji ruchu drogowego z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, 3.6 odtworzenia po robotach poboczy drogowych, rekultywację terenów zieleni z obsianiem trawą. 3.7 tyczenia oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w wersji tradycyjnej (papierowej) - 4 egz. oraz w wersji elektronicznej - 2 egz. Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania pozycji: obsadzenie ekranów roślinnością pnącą w związku z czym nie należy wyceniać tych robót - pozycja nr. 3.8 w przedmiarze robót. 3.8 Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla tego typu robót w istniejących warunkach terenowych. 3.9 W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.10 Załącznikiem nr. 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) są: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. 3.11 Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.12 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 3.13 Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanych od inwestora przedmiarów z rozwiązaniami przyjętymi w projektach. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 3.14. Ziemia pochodząca z wykopów jest własnością Zamawiającego, Wykonawca odwiezie ją na odległość do 20 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji np. kabli energetycznych należy wliczyć do ceny oferty. 3.15. Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 3.17 Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 3.18 Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 3.19 Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 3.20 Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń sąsiadujących z placem budowy, ciągów drenarskich i istniejących cieków wodnych i innych elementów sąsiadujących z placem budowy. 3.21 Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż. 3.22 Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy/robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 3.23 Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe roboty Wykonawca realizuje własnymi siłami. 3.24 Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy (ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 3.25 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość dojazdu do posesji w trakcie realizacji zadania i po zakończeniu. 3.26. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót budowlanych). 3.27. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1099476,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 922475,12

  • Oferta z najniższą ceną: 922475,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1473279,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.