eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej Nr 719 na odcinku Wygoda - Kamion, od km 60+553 do km 63+353, na terenie gminy Puszcza Mariańska - województwo mazowieckie - Nr postępowania 096/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-23

POZYCJA 23284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej Nr 719 na odcinku Wygoda - Kamion, od km 60+553 do km 63+353, na terenie gminy Puszcza Mariańska - województwo mazowieckie - Nr postępowania 096/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, do kontaktów: Anna Goebel, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6213275, fax 022 6297196, e-mail: przetargi@mzdw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej Nr 719 na odcinku Wygoda - Kamion, od km 60+553 do km 63+353, na terenie gminy Puszcza Mariańska - województwo mazowieckie - Nr postępowania 096/07 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wygoda - Kamion, gmina Puszcza Mariańska, powiat żyrardowski, województwo mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej Nr 719 na odcinku Wygoda - Kamion, od km 60+553 do km 63+353, na terenie gminy Puszcza Mariańska - województwo mazowieckie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej Nr 719 na odcinku Wygoda - Kamion, od km 60+553 do km 63+353, na terenie gminy Puszcza Mariańska - województwo mazowieckie"- Nr postępowania 096/07. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 24 500,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: - zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, - dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia, tj.: min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej; wskazane osoby winny wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym do zamówienia zakresie oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pisemne oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, 3. dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające że zostały one wykonane należycie, 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 5. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, 6. doświadczenie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, 7. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, 8. wypełniony kosztorys ofertowy, 9. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14. dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł, 15. kopię dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl. Opłata: 30 + 22% VAT; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego po wpłaceniu na konto nr 30 1020 1097 0000 7502 0102 8570 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy skierowany do zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 11:00, Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, pok. nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007. .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.