Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Opole: P/32/2007 ŻYWNOŚĆ W 2008 R.
Numer ogłoszenia: 232853 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/32/2007 ŻYWNOŚĆ W 2008 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynów spożywczych zamawiającego żywności tj. różnorodnych artykułów spożywczych, pieczywa, mięsa i jego wyrobów, nabiału warzyw i owoców, mrożonek zgrupowanych w pakietach na potrzeby Zespołu w 2008 roku według zestawień stanowiących załącznik Nr 1a do niniejszej specyfikacji, z rozbiciem na 9 zadań w nazwach jak poniżej. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP, GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych (izoterma) dla artykułów wymagających niskich temperatur. Magazyny spożywcze zamawiającego znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego. 1.2. Nazwy zadań i Wspólny słownik zamówień (CPV): Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne 15000000-8 Zadanie 2 Pieczywo 15810000-9 Zadanie 3 Jaja 01242000-5 Zadanie 4 Drób i wyroby z drobiu 15112000-6 Zadanie 5 Warzywa i owoce 01121000-1, 15331461-6, 01131300-7, 01131200-6 Zadanie 6 Mięso i wyroby mięsne 15100000-9 Zadanie 7 Artykuły mleczne 15500000-3 Zadanie 8 Mrożonki 15896000-5 Zadanie 9 Ryby 05122000-6 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.Za równoważne uważa się produkty spełniające minimalne podane przez Zamawiającego wzmagania, zawsze dopuszcza się produkty o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ. Np. dopuszcza się inną (nie większą) niż podana przez Zamawiającego wielkość opakowania, z odpowiednim przeliczeniem ilości. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. 3.2. zamówień cząstkowych - a. dla pieczywa - codziennie do godz. 7.00, w tym soboty i niedziele, oraz dodatkowo dostawy uzupełniające (gdy zajdzie taka potrzeba) w danym dniu do godziny 17.00 (zamówione telefonicznie do godz. 13.00). b. dla nabiału - codziennie do godz. 7.00 z wyjątkiem niedziel c. dla warzyw i owoców - trzy razy w tygodniu d. dla mrożonek - dwa raz w tygodniu e. dla artykułów spożywczych różnych (produkty zbożowe, przyprawy, cukier, jaja napoje) - dwa raz w tygodniu f. mięsa i jego wyrobów - cztery razy w tygodniu g. drobiu i jego wyrobów - cztery razy w tygodniu w odpowiedzi na zamówienie cząstkowe złożone u Wykonawcy dnia poprzedniego do godziny 11.00. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o - o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001r. z późniejszymi zmianami) 6. Przy każdej dostawie żywności wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość zdrowotną żywności danej partii wyrobu. 7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu wynikającego z przepisów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001r.z późniejszymi zmianami) oraz że Wykonawca rozpoczął wdrażanie systemu HACCP; (ujęto w treści Załącznika nr 1)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 01.24.20.00-5, 15.11.20.00-5, 01.12.10.00-9, 15.50.00.00-3, 15.89.60.00-5, 05.12.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. posiadają prawo występowania w obrocie gospodarczym w zakresie objętym niniejszym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. którzy wykonywali zamówienia polegające na dostawach żywność 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, muszą być poświadczone przez wykonawcę. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają zostać załączone do oferty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, Sekretariat (czynny od godz. 7.25 do 15.00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze różne wg załącznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo wg. załącznika nr 1 a.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja - wg. załacznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drób i wyroby z drobiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób i wyroby z drobiu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce - wg. załącznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 15.33.14.61-6, 01.13.13.00-7, 01.13.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mięso i wyroby mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso i wyroby mięsne - załącznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły mleczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły mleczne - wg. załacznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożonki - wg. załacznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby - wg. załącznika nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.12.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
- Dostawa żywności
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.