Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Białystok: DOstawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 232895 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOstawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części (pakietów).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4, 33.14.13.10-6, 33.14.16.00-6, 33.14.12.20-8, 33.69.50.00-8, 33.14.19.00-9, 31.71.11.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) -odnośnik 2, do oferty należy dołączyć: 2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie III.4.2) -odnośnik 2 lub p. 2.1 oraz jej podpisem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do cewnika typu Foley - 1 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korki Combi Luer Lock z końcówką męską i żeńską - 120 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska identyfikacyjna dla dzieci - 6 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki do leków światłoczułych 50 ml - 1 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nerki plastikowe małe 300 ml - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dożylna 24G z portem wykonana z poliuretanu - 15 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do USG op. 500 ml -150 op. 2. Żel do EKG op. 500 ml -150 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapturki do termometru Braun - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny do spirometru Koko - 700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki papierowe z zastawką Devipol - 3 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do Nioxa wydechowe - 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lancet sterylny do nakłuwacza Accu - Chek Softclix II - 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik do płukania żołądka jednorazowy - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki do alkomatu Alkotest 7410 - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik jałowy z końcówkami luer - record - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Złącza niskiego ciśnienia o dł. 150 cm z konektorem typu Y sym - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody do ABR Arbo ECG śr. 24 mm z żelem - 100 szt. 2. Pasta odłuszczająca do ABR - 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacz do palca (grzybek) - 1 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA PODŁOŻY BAKTERIOLOGICZNYCH SUCHYCH, PODŁOŻY GOTOWYCH NA PŁYTKACH PETRIEGO ORAZ PODŁOŻY GOTOWYCH W PROBÓWKACH
- Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Białymstoku przy ul. ks. J. Popiełuszki 71, 73 i 75 na osiedlu Zielone Wzgórza Komunalnego TBS Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów inżynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na części
- Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.