Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Toruń: Zakup, dostawa i montaż pracowni językowych wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz Zespołu Szkół w Chełmży.
Numer ogłoszenia: 232901 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż pracowni językowych wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz Zespołu Szkół w Chełmży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pracowni językowych wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz Zespołu Szkół w Chełmży. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu SZkOlna kuźnia Profesjonalistów, nr POKL.09.02.00-04-036/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Cześć 1 Pracownia językowa dla ZS, CKU w Gronowie. Część 2 Pracownia językowa dla ZS w Chełmży..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiające nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiające nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiające nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiające nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiające nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, - aranżacja obydwu pracowni, - specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu/oprogramowania/mebli, przy czym parametry techniczne określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Obsługa pracowni po montażu - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu SZkOlna kuźnia Profesjonalistów, nr POKL.09.02.00-04-036/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownia językowa dla ZS CKU w Gronowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obie pracownie zaplanowano na 16 stanowisk (+ nauczyciel). Dla celów realizacji zadania przygotowano sale dydaktyczne. Przy rozplanowaniu i montażu pracowni należy uwzględnić wymiary i układ pomieszczeń przeznaczonych przez Zamawiającego na pracownie językowe. Do oferty należy dołączyć proponowaną aranżację pracowni - biorąc pod uwagę, iż stoliki uczniowskie zaaranżowane powinny być w podkowę. Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować: 1) dostarczenie całkowitego wyposażenia pracowni, tj. sprzętu, oprogramowania niezbędnego do sterowania pracownią i prowadzenia lekcji językowych, mebli dla ucznia i nauczyciela; 2) montaż pracowni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni; 4) świadczenie usług serwisowych. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad i odpowiadające obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Obsługa pracowni po montażu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownia językowa dla ZS w Chełmży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obie pracownie zaplanowano na 16 stanowisk (+ nauczyciel). Dla celów realizacji zadania przygotowano sale dydaktyczne. Przy rozplanowaniu i montażu pracowni należy uwzględnić wymiary i układ pomieszczeń przeznaczonych przez Zamawiającego na pracownie językowe. Do oferty należy dołączyć proponowaną aranżację pracowni - biorąc pod uwagę, iż stoliki uczniowskie zaaranżowane powinny być w podkowę. Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować: 1) dostarczenie całkowitego wyposażenia pracowni, tj. sprzętu, oprogramowania niezbędnego do sterowania pracownią i prowadzenia lekcji językowych, mebli dla ucznia i nauczyciela; 2) montaż pracowni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni; 4) świadczenie usług serwisowych. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad i odpowiadające obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Obsługa pracowni po montażu - 10
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dwóch programów polityki zdrowotnej dla województwa kujawsko-pomorskiego wraz z przeprowadzeniem konsultacji z regionalnymi interesariuszami, gminami i powiatami
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Wymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ
- Dostawa defibrylatora z montażem i szkoleniem
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GARBATKA - LETNISKO
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.