Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Bytów: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla działu fizjoterapii i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP36/2014
Numer ogłoszenia: 232931 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla działu fizjoterapii i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP36/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego dla działu fizjoterapii Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. według poniższego spisu: 1. Aparat do terapii ultradźwiękami ze stolikiem - 1 szt., 2. Aparat do masażu uciskowego z mankietami - 1 szt. 3. Aparat do krioterapii - 1 szt., 4. Drabinka gimnastyczna - 1 szt., 5. Kabina typu UGUL z pełnym osprzętem - 1 kplt., 6. Klin rehabilitacyjny duży - 2 szt., 7. Klin rehabilitacyjny średni - 1 szt., 8. Klin rehabilitacyjny mały - 2 szt. 9. Półwałek rehabilitacyjny duży - 2 szt., 10. Półwałek rehabilitacyjny mały - 4 szt. 11. Wałek rehabilitacyjny - 2 szt., 12. Rotor do ćwiczeń dłoni - 1 szt., 13. Piłki na przyssawki - 1 kplt. 14. Rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 2 szt., 15. Rotor elektryczny na statywie - 1 szt. 16. Wałek do masażu - 2 szt. 17. Wałek do masażu - 2 kpl., 18. Wycinek walca - 2 szt. 19. Piłka fasolka duża - 1 szt., 20. Piłka fasolka mała - 1 szt., 21. Piłka do masażu z kolcami - 2 kplt., 22. Owal gumowy z wypustkami mały - 8 szt., 23. Owal gumowy z wypustkami duży - 8 szt., 24. Masa do rehabilitacji dłoni - 6 opak., 25. Wycinek Kuli - 1 szt., 26. Trenażer nadgarstka - 2szt., 27. Piłka sensoryczna z wypustkami - 1 szt., 28. Piłka w kształcie jaja - 1 szt., 29. Urządzenie do treningu pasywnego i aktywnego nóg - 1 szt., 30. Piłki do masażu - 5 kplt., 31. Piłka do ćwiczeń - 1 szt., 32. Piłka do rehabilitacji dłoni - 1 kplt., 33. Piłka trener do rehabilitacji dłoni - 1 kplt., 34. Wałek do ćwiczeń oporowych rąk - 1 szt., 35. Podkładka terapeutyczna - 2 szt., 36. Elastyczny trener dłoni - 2 szt., 37. Elastyczny trener dłoni z oporami - 2 kplt., 38. Piramidka edukacyjna kubeczki - 2 kplt., 39. Edukacyjna wieża wielofunkcyjna - 2 kplt., 40. Wielofunkcyjny termo ogrzewacz - 2 szt., 41. Urządzenie do mechanoterapii - 1 szt., 42. Zestaw dysków do usprawniania kończyn dolnych - 2 kplt., 43. Mata sensoryczna do masażu stóp - 1 kplt., 44. Siatki do rehabilitacji dłoni - 3 kplt., 45. Przyrząd do ćwiczenia stawu skokowego - 3 szt., 46. Stół do ćwiczeń z dziećmi - 1 szt. 47. Stół do usprawniania - 2 szt., 48. Stół do usprawniania - 2 szt., 49. Aparat do elektroterapii - zestaw - 1 szt., 50. Aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt., 51. Laser przenośny z sondami - 1 szt., 52. Aparat do terapii ultradźwiękami - 2 szt. 53. Laser do terapii punktowej - 1 szt., 54. Laser wysokiej częstotliwości - 1 szt., 55. Aparat do masażu - 1 szt., 56. Aparat przenośny do magnetoterapii - 1 szt. Zestawienie wymaganych parametrów granicznych wykazane jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ), że oferowany sprzęt rehabilitacyjny spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 ze zm.), co potwierdzają posiadane przez Wykonawcę wymagane prawem dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu. 2. W celu zweryfikowania zgodności oferowanego sprzętu rehabilitacyjnego z opisem przedmiotu zamówienia należy załączyć do oferty opisy dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja 36 miesięcy - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13 biurowiec/sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Bytów
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Dostawa ambulansu kontenerowego typu C wraz z noszami dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w formie leasingu ZP36/2024
- Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z.o.o. w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi rowerowej przy drodze powiatowej nr 1780G na odcinku Udorpie-Ugoszcz (do granicy gminy Bytów)
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętów medycznych do budynku nr 2 Wydziału Nauk Medycznych i Technicznych Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Leki z receptariusza szpitalnego.
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.