eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SikórzWycinkę drzew i krzewów z terenu przeznaczonego pod przedsięwzięcie inwestycyjne pn. Budowa nowej kwatery składowiska odpadów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Sikórz: Wycinkę drzew i krzewów z terenu przeznaczonego pod przedsięwzięcie inwestycyjne pn. Budowa nowej kwatery składowiska odpadów.
Numer ogłoszenia: 23294 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o. , Kobierniki 42, 09-413 Sikórz, woj. mazowieckie, tel. 024 3675355, faks 024 3650450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinkę drzew i krzewów z terenu przeznaczonego pod przedsięwzięcie inwestycyjne pn. Budowa nowej kwatery składowiska odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew i krzewów z terenu przeznaczonego pod przedsięwzięcie inwestycyjne pn. Budowa nowej kwatery składowiska odpadów. W ramach zamówienia należy: 1.Usunąć drzewa, krzewy i ich karpy oraz bryły korzeniowe z terenu przeznaczonego pod przedsięwzięcie inwestycyjne pn. Budowa nowej kwatery składowiska odpadów tj. w szczególności: a)wyciąć 1275 sztuk drzew i 460m2 krzewów oznaczonych w dokumentacji inwentaryzacyjnej (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz samosiewów na obszarze przeznaczonym pod inwestycję na działkach o nr ew. 3/2, 3/4, 5/2, 66 obręb ew. 0024 - PGR Srebrna oraz na działkach o nr ew. 44/1 i 44/2 obręb ew. 0012 - Kobierniki, gmina Stara Biała, pow. płocki, woj. mazowieckie o pow. 2,9490 ha oraz usunąć karpy po ściętych drzewach i bryły korzeniowe krzewów, b)wywieźć i zagospodarować w własnym zakresie całość wytworzonego urobku, c)wyrównać i uporządkować teren. 2.Dotrzymać n/w terminów realizacji umowy: a)wycinka drzew, usunięcie karp i brył korzeniowych, wywóz całości urobku drzewnego - do 28 lutego 2013 roku, b)porządkowanie terenu - do 31 marca 2013 roku. 3.Wykonać (spełniać) poniższe warunki uczestnictwa: a)Wykonawca usługi musi posiadać stosowne decyzje administracyjne na wycinkę i transport drzew i krzewów objętych przedmiotem zamówienia (jeżeli są wymagane). b)Wycinka drzew musi być przeprowadzona zgodnie z ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. c)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe w trakcie wykonywania prac. d)Wszelkie prace związane z transportem kołowym muszą być przeprowadzone zgodnie z zasadami bezpieczeństwa poruszania się po drogach publicznych i przepisami o ruchu drogowym. e)Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności w zakresie miedzy innymi zmagazynowanego urobku drzewnego oraz sprzętu wykorzystywanego do wykonania przedmiotu zamówienia i innych niezbędnych przy realizacji zadania. f)Wykonawca odpowiada za powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia nieczystości przeniesione na drogi publiczne i zobowiązany do ich uprzątnięcia wg obowiązujących przepisów prawa. g)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia odpowiednich szkoleń pracowników uczestniczących w realizacji zadania oraz do przestrzegania zasad BHP i PPOŻ. h)Zamawiający wymaga by Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w obecności pracownika Zamawiającego tj. Pan Grzegorz Rytczak tel. 24 367 53 (54)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Posiadają wiedzę i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do siwz. 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę określające zakres umocowania, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku pełnomocnictwa należy załączyć oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie. 4.W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie. W przypadku składania oferty przez przedsiębiorców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 3) i 11) muszą być dołączone do oferty przez każdego z przedsiębiorców. Oświadczenie wymienione w pkt 2) może zostać załączone wspólnie lub przez każdego z przedsiębiorców osobno. 5.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6.Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy znajdujący się w dziale III niniejszej siwz oraz podpisane oświadczenie - Załącznik nr 5 do siwz. 7.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 6. 8.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w terminie wcześniej uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym - Załącznik Nr 7 do siwz poświadczone przez Zamawiającego w dniu wizji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian: 1)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2)zmiany osób upoważnionych do kontaktu ze strony Wykonawcy oraz zmiany koordynatorów prac w zakresie obowiązków umownych ze strony Zamawiającego wraz z numerami telefonu, faxu, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych. 3)w razie konieczności dostosowania terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: a)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, b)wydania przez organy administracji publicznej decyzji, które mogą mieć istotny wpływ na realizację zamówienia, c)w przypadku zaistnienia innych nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, w szczególności zmiana przepisów prawa, wydanie decyzji przez organy administracji publicznej mające istotny wpływ na realizację zamówienia, a zmiana jest uzasadniona ze względu na interes Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuok.pl i zuok.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 17, 09 - 400 Płock, pok. 204..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 17, 09 - 400 Płock, pok. 209 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.