Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Opole Lubelskie: 7.2011
Numer ogłoszenia: 232951 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Opolu Lubelskim , ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 69 00, faks 81 827 69 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia gat. j.m. ilość 1 2 3 4 5 CZĘŚĆ I 1 BOK WIEPRZOWY SUROWY BEZ ŻEBEREK I kg 500 2 ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI I kg 1 000 3 ANTRYKOT WOŁOWY BEZ KOŚCI I kg 150 4 SŁONINA I kg 500 5 MIĘSO MIELONE WOŁOWO -WIEPRZOWE I kg 2 500 CZĘŚĆ II 1 UDA Z KURY SUROWE I kg 1000 2 WĄTRÓBKA DROBIOWA I kg 1000 CZĘŚĆ III 1 BOCZEK WĘDZONY BEZ ŻEBEREK I kg 1 000 2 KIEŁBASA ZWYCZAJNA I kg 3 400 3 KIEŁBASA MORTADELA HOMOGENIZOWANA I kg 4 000 4 KIEŁBASA PARÓWKOWA I kg 2 000 5 PIECZEŃ PAPRYKOWA I kg 800 6 KIEŁBASA PIWNA I kg 1 700 7 KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA I kg 800 8 KIEŁBASA SZYNKOWA I kg 150 9 BOCZEK PRASOWANY I kg 800 10 KIEŁBASA KANAPKOWA I kg 800 11 KIEŁBASA BALERONOWA I kg 800 12 KIEŁBAS GOLONKOWA I kg 800 13 SZYNKA TYROLSKA I kg 800 14 KIEŁBASA ŚNIADANIOWA I kg 800 15 SZYNKA MOZAIKOWA I kg 800 16 KIEŁBASA CHŁOPSKA I kg 800 17 SZYNKA KONSERWOWA I kg 800 18 KIEŁBASA CZOSNKOWA I kg 800 19 PIECZEŃ RZYMSKA I kg 800 20 PIECZEŃ MYŚLIWSKA I kg 800 21 KASZANKA GRYCZANA POPULARNA I kg 1 000 22 PASZTETOWA Z MANNĄ I kg 1 000 23 SZYNKA MIODOWA I kg 150 24 OGONÓWKA PARZONA I kg 150 25 POLĘDWICA Z WARZYWAMI I kg 800 26 SZYNKA GOTOWANA I kg 150 CZĘŚĆ IV 1 POLĘDWICA DROBIOWA I kg 150 2 BATON DROBIOWY I kg 800 3 BLOK DROBIOWY I kg 800 4 KIEŁBASA KANAPKOWA DROBIOWA I kg 800 5 SZYNKA DROBIOWA GOTOWANA I kg 150 6 PARÓWKI DROBIOWE I kg 2 100 7 SZYNKA Z PIERSI I kg 800 8 FILET Z INDYKA I kg 800 9 PIECZEŃ DROBIOWA I kg 1 600 CZĘŚĆ V 1 SZPROT W POMIDORACH KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM (DO 330G) I kg 800 2 SZPROT W OLEJU KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM(DO 330G) I kg 800 3 PAPRYKARZ SZCZECIŃSKI KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM (DO 400G) I kg 1 200 4 KONSERWA TURYSTYCZNA KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM (DO 400G) I kg 800 5 LUNCHEMEAT ŚNIADANIOWY KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM (DO 400G) I kg 800 6 PASZTET MAZOWIECKI KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM(DO 400G) I kg 800 7 KONSERWA BIWAKOWA Z SAMOOTWIERACZEM (DO 400G) I kg 800 9 PASZTET DROBIOWY KONSERWA Z SAMOOTWIERACZEM(DO 400G) I kg 800 RAZEM CZĘŚĆ V 1 ĆWIARTKA Z KURCZAKA MROŻONA I kg 1 500 2 MARCHEW MROŻONA KOSTKA I kg 2 000 3 KOTLET DROBIOWY MROŻONY PANIEROWANY I kg 1 700 4 MIESZANKA WARZYWNA MROŻONA 7 SKŁADNIKOWA I kg 7 500 5 KLUSKI ŚLĄSKIE MROŻONE I kg 250 6 KNEDLE Z TRUSKAWKAMI I kg 350 7 KALAFIOR MROŻONY I kg 2 200 8 KOPYTKA MROŻONE I kg 500 9 PYZY ZIEMNIACZANE MROŻONE I kg 250 10 PIEROGI Z SEREM MROŻONE I kg 250 11 FLAKI WOŁOWE MROŻONE, SUCHE, CIĘTE I kg 120 12 USZKA Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI MROŻONE I kg 80 13 RYBA MROŻONA KOSTKA I kg 1 000 14 BROKUŁY MROŻONE I kg 2 300 15 BRUKSELKA MROŻONA I kg 1 400 16 FILET MROŻONY Z PIERSI KURCZAKA I kg 250 CZĘŚĆ VII 1 Marmolada owocowa I kg 2 000 2 Dżem nisko słodzony niepestkowy gat. I I kg 2 000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne wymagane jest wniesienie wadium w części I, III, IV, V, VI. Oferta musi zostać zabezpieczo4na wadium w kwocie: Część I - 1 000,00 PLN. Część III - 4 000,00 PLN. Część IV - 2 000,00 PLN. Część V - 1 000,00 PLN. Część VI - 2 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w formie przelewu na konto NBP Oddział w Lublinie, nr rachunku: 06 1010 1339 0003 1613 9120 0000. Pojęcie wniesienia wadium należy rozumieć jako fakt wpłynięcia ww. sumy na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. a) wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację: Wadium - nr sprawy 7.2011 b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formach innych niż pieniężna Wykonawca deponuje w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający zdeponowanie wadium w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. Powyższy dokument należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. d) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawcy będą odbierali osobiście w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Oferta w trakcie trwania procedury począwszy od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą - 30 dni) powinna być przez cały okres zabezpieczona wadium. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143 i Nr 87, poz. 484 ). Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium przez Wykonawców w części II i VII.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wybór ofert, odbędzie się w oparciu o następujące kryterium: 1) nazwa kryterium: CENA (najniższa wartość brutto za całość zamówienia lub gdy zamawiający podzielił na części zamówienie najmniejsza wartość brutto za poszczególną część zamówienia ), 2) waga kryterium: 100%, 3) sposób oceny: minimalizacja. 2. Sposób oceny wg wzoru: najniższa CENA (wartość brutto ) spośród badanych ofert P = --------------------------- x 100 (waga kryterium) CENA (wartość brutto ) z oferty badanej 3. Oferta, która przedstawia najlepszy bilans punktowy - otrzyma największą liczbę punktów, w oparciu o ustalone kryterium: CENA (najniższa wartość brutto), a także odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz nie zostanie odrzucona, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 4. Punkty zostaną obliczone wg wzoru, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Opolu Lubelskim, ul. Owocowa 7 24-300 Opole Lubelskie pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 08:30, miejsce: Zakład Karny w Opolu Lubelskim, ul. Owocowa 7 24-300 Opole Lubelskie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu: " Rozwój CUS w Opolu Lubelskim"
- "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie, oraz filii przy ul. Piłsudskiego 9, Nowogard
- Dostawy wędlin oraz mięsa drobiowego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.