To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Bydgoszcz: Wykonywanie usług promocyjnych związanych z organizowaną przez Wykonawcę autorską imprezą artystyczną pn.: Hity na Czasie, w dniu 28 sierpnia 2011r. w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 232961 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233252 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług promocyjnych związanych z organizowaną przez Wykonawcę autorską imprezą artystyczną pn.: Hity na Czasie, w dniu 28 sierpnia 2011r. w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług promocyjnych związanych z organizowaną przez Wykonawcę autorską imprezą artystyczną pn.: Hity na Czasie, w dniu 28 sierpnia 2011r. w Bydgoszczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOTOR UNITED ENTERTAINMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROMOTOR UNITED ENTERTAINMENT SP. Z O.O.
- Promotor United Entertainment Sp. zo.o., ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 360000,00
Oferta z najniższą ceną: 360000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 360000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Bydgoszczy podczas kampanii promocyjnej, jaką Wykonawca, tj. Promotor United Entertainment Sp. z o.o. zamierza przeprowadzić na okoliczność organizowanej w dniu 28 sierpnia 2011 roku w Bydgoszczy imprezy artystycznej zatytułowanej Hity na Czasie. Impreza jest autorskim pomysłem Wykonawcy, czyli utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631, ze zm.), do której ww. Wykonawca posiada osobiste prawa majątkowe. Hity na Czasie w założeniu Wykonawcy ma być jednym z największych wydarzeń muzycznych w Polsce i tym razem rozegra się ono w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku w Bydgoszczy, który jest charakterystycznym dla naszego miasta zespołem parkowo-leśnym. Realizacja kolejnej odsłony tak popularnego wydarzenia kulturalno-artystycznego w tym pięknym miejscu naszego miasta zapewni promocję Bydgoszczy poprzez jej identyfikację z pozytywnie odbieraną imprezą muzyczną, w której udział biorą najbardziej znane i popularne zespoły muzyczne z Polski i zagranicy oraz z atrakcyjnym wizualnie miejscem, które wyróżnia Bydgoszcz spośród innych miast również rozmiarem zalesienia. Tak więc organizacja koncertu pozwoli rozpowszechnić informację o Bydgoszczy, promując jej walory i kierunek rozwoju, w którym zmierza. Koncert przygotowany jest z bardzo dużym rozmachem wizualnym. Reklamę i promocję miasta zapewnia obecność imprezy w mediach, tj.: 1) transmisja imprezy przez TVP 1 w paśmie największej oglądalności, tzw. prime time przez ok. 1,5 h, 2) transmisja imprezy w Radio Eska, 3) min. 40 zapowiedzi koncertu w TVP 1 (zwiastuny oraz emisja bilbordów), 4) zapowiedzi samego koncertu emitowane w ogólnopolskiej sieci Radiowej Eska w postaci min. 20 zwiastunów promujących koncert w Bydgoszczy oraz 20 spotów reklamujących transmisję z Bydgoszczy, 5) w wydaniu ogólnopolskim Super-Expresu dwie reklamy w formacie min. 9 modułów z nazwą i logo Bydgoszczy 6) w dodatku Super Express TV min. ? strony zapowiedzi koncertu w Bydgoszczy, Uczestnictwo w tak dużym a zarazem znanym przedsięwzięciu, mocno rozreklamowanym na całą Polskę stanowi idealną formę promocji miasta o zasięgu ogólnopolskim a zarazem jest to kolejny krok do stworzenia mocnego pozytywnego wizerunku Miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a i b uPzp
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Naprawa drogi dojazdowej i chodnika do SOK - I/Tuchola
- Dostawa żarówek medycznych
- Roboty budowlane w ramach programu grantowego FEnIKS
- Usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2025/2026
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala Klinicznego im. dr. E. Warmińskiego Politechniki Bydgoskiej - SPZOZ w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.