Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Sokółka: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 232963 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce , ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7118909, fax. 085 7112229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2008/2009. Zimowe utrzymanie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg jednostkami sprzętowo - transportowymi z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie Sokółki. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. Zadanie Nr 3 - Zwalczanie śliskości na: Zadanie Nr 3.1 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce - gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo. Zadanie Nr 3.2 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra. Zadanie Nr 3.3 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli - gminy: Janów, Korycin, Suchowola. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia. 1.2.1. Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie Sokółki. 1) piaskarka o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony lub solarka, 2) pługi odśnieżne. 1.2.2. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.2.2.1. Grupa I - sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton) 1) ciągniki rolnicze - szt. 5, 2) samochody ciężarowe - szt. 4, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.2.2.2. Grupa II - sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton) 1) ciągniki średnie - szt. 2, 2) samochody ciężarowe średnie - szt. 10, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.2.2.3. Grupa III - sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton) 1) ciągniki ciężkie - szt. 4, 2) samochody ciężarowe ciężkie - szt. 3, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. 1.2.2.4. Grupa IV - Sprzęt budowlany 1) równiarki - szt. 9, 2) spycharki o mocy do 80 KM - szt. 5, 3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM - szt. 3, 4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM - szt. 3, 5) spycharki o mocy powyżej 170 KM - szt. 1, 6) ładowarki - szt. 2, 7) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 3. 1.2.3. Zadanie Nr 3 - Zwalczanie śliskości. 1.2.3.1. Zadanie Nr 3.1 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 4. 1.2.3.2. Zadanie Nr 3.2 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3. 1.2.3.3. Zadanie Nr 3.3 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3. 1.3. Zamawiający udostępni Wykonawcom swój sprzęt: 1) pług jednostronny: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Sokółce - szt. 1, - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 3 w Suchowoli - szt. 1. 2) pług dwustronny: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Sokółce - szt. 3, - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - szt. 2, - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 3 w Suchowoli - szt. 2. 3) pług odśnieżny do równiarek: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Sokółce - szt. 1. 4) rozsypywarka P-1: - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - szt.1. 5) rozsypywarka P 3 - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 3 w Suchowoli - szt. 1. 1.4. Zimowe utrzymanie na terenie miasta Sokółka w sezonie zimowym 2008/2009 obejmuje łącznie 7,471km ulic i 6138m2 powierzchni chodników. 1.5. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania w sezonie zimowym 2008/2009 obejmują łącznie 859,943km. 1.6. Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2008/2009 obejmują odpowiednio: a) Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce - 198 350m2 (39,650km), b) Obwód Drogowo Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej - 88 500m2 (17,700km), c) Obwód Drogowo Mostowy Nr 3 w Suchowoli - 62 150m2 (11,410km). 1.7. Materiały i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt. 1.8. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 1.9. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z nienależytego i nieterminowego wykonania zadania. 1.10. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego. 1.11. Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 1.2. Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - minimum jednym ze sprzętów wymienionych Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1.2. lub nośnikiem do sprzętu z pkt. 1.3. . 1.3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza. 1.3. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) parafowany formularz projektu umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) kosztorys ofertowy, 1.4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.5.1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 1.5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 1.5.1.. 1.5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 26.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie Sokółki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Zimowe utrzymanie ulic (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) na terenie Sokółki. 1) piaskarka o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony lub solarka, 2) pługi odśnieżne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce Grupa I - sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton) 1) ciągniki rolnicze - szt. 5, 2) samochody ciężarowe - szt. 4, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. Grupa II - sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton) 1) ciągniki średnie - szt. 2, 2) samochody ciężarowe średnie - szt. 10, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. Grupa III - sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton) 1) ciągniki ciężkie - szt. 4, 2) samochody ciężarowe ciężkie - szt. 3, 3) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 2. Grupa IV - Sprzęt budowlany 1) równiarki - szt. 9, 2) spycharki o mocy do 80 KM - szt. 5, 3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM - szt. 3, 4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM - szt. 3, 5) spycharki o mocy powyżej 170 KM - szt. 1, 6) ładowarki - szt. 2, 7) inny sprzęt spełniający wymagania - szt. 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Zwalczanie śliskości Zadanie Nr 3.1 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3.1 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Zwalczanie śliskości Zadanie Nr 3.2 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3.2 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 3 Zadanie Nr 3.3 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3.3 - Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli. 1) piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony - szt. 1, 2) ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony - szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół w ramach programu Aktywna Szkoła
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych na terenie gminy Sokółka przy ul. Białostockiej bn. w Sokółce od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Usuwanie padłych zwierząt na terenie miasta Gdyni.
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.