To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Bielsko-Biała: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratów w Cieszynie i Żywcu
Numer ogłoszenia: 23298 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335183 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratów w Cieszynie i Żywcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Oddział ZUS w Bielsku-Białej , ul. Krasińskiego 34, ul. Traugutta 2 zapewnienie terminowego wywozu nieczystości stałych - jeden raz w tygodniu, najem pojemników na nieczystości stałe w ilości 4 szt. o poj. 1,1 m3 każdy ul. Krasińskiego,najem pojemników na nieczystości stałe w ilości 2 szt. o poj. 1,1 m3 każdy Traugutta 2,najem oraz usługę opróżniania 2 szt. koszy ulicznych - 1x w tygodniu, dot. ul. Krasińskiego, nieodpłatna wymiana pojemników o znacznym stopniu zużycia najpóźniej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiej konieczności,mycie i dezynfekcja pojemników na odpady , nie rzadziej niż raz na trzy miesiące, usuwanie nieczystości pozostawionych w workach w przypadku przepełnionych pojemników, ich objętość określi przedstawiciel Zamawiającego, w przypadku jego nieobecności Wykonawca sam określi ich objętość, każdorazowe uzyskanie potwierdzenia wywozu nieczystości podpisane przez pracownika strony Zamawiającej lub osoby upoważnionej ( np. prac. ochrony obiektu ), b) Inspektorat ZUS w Cieszynie ul. Bielska 29 zapewnienie terminowego wywozu nieczystości stałych - jeden raz w tygodniu,najem pojemników na nieczystości stałe w ilości 2 szt. o poj. 1,1 m3 każdy,najem oraz usługę opróżniania 3 szt. koszy ulicznych - jeden raz w tygodniu,nieodpłatna wymiana pojemników o znacznym stopniu zużycia najpóźniej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiej konieczności,mycie i dezynfekcja pojemników na odpady , nie rzadziej niż raz na trzy miesiące, usuwanie nieczystości pozostawionych w workach w przypadku przepełnionych pojemników, ich objętość określi przedstawiciel Zamawiającego, w przypadku jego nieobecności Wykonawca sam określi ich objętość,każdorazowe uzyskanie potwierdzenia wywozu nieczystości podpisane przez pracownika strony Zamawiającej lub osoby upoważnionej ( np. prac. ochrony obiektu ). c) Inspektorat ZUS w Żywcu ul. Piwowarska 2 zapewnienie terminowego wywozu nieczystości stałych - jeden raz w tygodniu, najem pojemników na nieczystości stałe w ilości 2 szt. o poj. 1,1 m3 każdy , lub w przypadku TI Żywiec dopuszcza się zastosowanie pojemnika o pojemności 7 m3, nieodpłatna wymiana pojemników o znacznym stopniu zużycia najpóźniej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiej konieczności, mycie i dezynfekcja pojemników na odpady , nie rzadziej niż raz na trzy miesiące, usuwanie nieczystości pozostawionych w workach w przypadku przepełnionych pojemników, ich objętość określi przedstawiciel Zamawiającego, w przypadku jego nieobecności Wykonawca sam określi ich objętość, każdorazowe uzyskanie potwierdzenia wywozu nieczystości podpisane przez pracownika strony Zamawiającej lub osoby upoważnionej ( np. prac. ochrony obiektu ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Oddział ZUS w Bielsku-Białej , ul. Krasińskiego 34, bud. A i B, ul. Traugutta 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SaniT - Trans sp. z o.o., Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23914,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28,00
Oferta z najniższą ceną: 28,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Inspektorat ZUS w Cieszynie ul. Bielska 29.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sanit-Trans sp. zo.o., Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7625,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28,00
Oferta z najniższą ceną: 28,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Inspektorat ZUS w Żywcu ul. Piwowarska 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sanit-Trans sp. z o.o., Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3474,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65,00
Oferta z najniższą ceną: 65,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach eko w ramach proj"Ochrona i rege obszarów cennych przy wraz z działaniami edu na obszarze Agl Beskidzkiej - etap I". B-B- 7 cz
- Świadczenie usług w zakresie porządkowania terenów przy pustostanach stanowiących zasób Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VI / 2025
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka przy ul. Kasprowicza 48 w Czechowicach-Dziedzicach na Ambulatorium Zdrowia Psychicznego"
- Modernizacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.