eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej (wraz z niezbędnymi akcesoriami), techniką próżniową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Lublin: Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej (wraz z niezbędnymi akcesoriami), techniką próżniową
Numer ogłoszenia: 232992 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, faks 081 5325318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej (wraz z niezbędnymi akcesoriami), techniką próżniową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej (wraz z niezbędnymi akcesoriami), techniką próżniową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę elementów systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową o wartości zamówienia min. 150.000 PLN brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywanych należy wykazać zrealizowanie w powyższym okresie, do dnia wystawienia dokumentu potwierdzającego, że dostawa jest wykonywana należycie, dostawy elementów systemu do pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową na kwotę min. 150.000 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełnione zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. oraz 1.2 do SIWZ), 2)Deklarację wytwórcy o spełnianiu wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne, 3)Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych wymienionych w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). Uwaga: w/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności dokumentu oraz, po jego uzyskaniu, dostarczenie jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Zamawiającemu, 4) Dla probówek na surowicę poz. 1 Formularza cenowego (Załącznik Nr 1.3 do SIWZ): a) Specyfikację firmową dla probówki. b) Dokument wystawiony przez producenta lub inną jednostkę działającą na zlecenie producenta, potwierdzający minimum 72- godzinny czas stabilności pobranej próbki krwi ( markery wirusowe oznaczane metodami serologicznymi) oraz określający temperaturę w jakiej próbka ma być przechowywana wraz z dołączoną opinią lub badaniem to potwierdzającym, c) Instrukcję postępowania po pobraniu krwi zawierającą: - sposób mieszania, - minimalny czas wykrzepiania (od momentu pobrania do momentu wirowania), - maksymalny czas wykrzepienia, - temperaturę przechowywania próbki od momentu pobrania do momentu wirowania, - parametry wirowania tj. temperaturę, czas, prędkość d) Oświadczenie producenta czy dopuszczalne jest powtórne wirowanie już zwirowanych próbek, jak wpływa to na barierę żelową, 5) Dla probówek do badań metodami biologii molekularnej - poz. 2 i 3 Formularza cenowego (Załącznik Nr 1.3 do SIWZ): a) Specyfikację firmową dla każdej z probówek. b) Dokument wystawiony przez producenta (zgodnie z zasadami dla diagnostyki czynników zakaźnych przenoszonych przez krew, obowiązującymi od 2006 r.), potwierdzający minimum 5-cio dniowy czas stabilności pobranej próbki krwi oraz określający temperaturę w jakiej próbka ma być przechowywana wraz z dołączoną opinią lub badaniem to potwierdzającym, c) Instrukcję postępowania po pobraniu krwi zawierającą: - sposób mieszania, - minimalny czas od momentu pobrania do momentu wirowania, - maksymalny czas od momentu pobrania do momentu wirowania, - temperaturę przechowywania próbki od momentu pobrania do momentu wirowania, - parametry wirowania tj. temperaturę, czas, prędkość d) Oświadczenie producenta czy dopuszczalne jest powtórne wirowanie już zwirowanych próbek, jak wpływa to na barierę żelową, 6) Dla probówek z napylonym K2EDTA lub K3EDTA - poz. 4 Formularza cenowego (Załącznik Nr 1.3 do SIWZ) a) Dokument wystawiony przez producenta lub inną jednostkę działającą na zlecenie producenta potwierdzający minimum 5-cio dniowy czas stabilności pobranej próbki krwi, b) Instrukcję postępowania po pobraniu krwi zawierającą: - sposób mieszania, - temperaturę wirowania, - parametry wirowania, 7) Dla probówek na surowicę z aktywatorem skrzepu (bez żelu separującego) poz. 5 Formularza cenowego (Załącznik Nr 1.3 do SIWZ) a) Dokument wystawiony przez producenta lub inną jednostkę działającą na zlecenie producenta, potwierdzający minimum 5-cio dniowy czas stabilności pobranej próbki krwi b) Instrukcję postępowania po pobraniu krwi zawierającą: - sposób mieszania, - temperaturę wirowania, - parametry wirowania, 8) Dla probówek z ACD do przechowywania i przesyłania próbek krwi dawców szpiku - poz. 9 oraz Probówki z napyloną heparyną litową do przesyłania próbek krwi dawców szpiku - poz. 10 (Załącznik Nr 1.3 do SIWZ) a) Instrukcję postępowania po pobraniu krwi -zawierającą: - sposób mieszania, - temperaturę wirowania, - parametry wirowania, - informację o stabilności próbki krwi, 9) Specyfikację obejmującą opis produktu, warunki przechowywania i inne szczegóły związane z użytkowaniem systemu wraz z rysunkami, zdjęciami, prospektami, folderami itp., 10) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany system współpracuje bezawaryjnie z aparaturą użytkowaną przez Zamawiającego tj.: poz. 1. - analizatorem immunochemicznym Architect i2000SR, Architect i2000, Vitros 3600, poz. 2 i 3 - cobas s201 System, Safe Sampling System, poz. 4. - analizatorami serologicznymi DiaMed: IH-1000, Techno, Classic, poz. 8 - analizatorami hematologicznymi Coulter HmX i Coulter LH750 (tryb kasetowy), 11) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane igły - poz.12 Formularza cenowego (Załącznik Nr 1.3 do SIWZ) współpracują bezawaryjnie z oferowanymi probówkami, 12) Próbki - po 20 szt. probówek każdego rodzaju wraz z akcesoriami niezbędnymi do pobrania próbek krwi do tej ilości probówek - w celu przetestowania ich przez Zamawiającego i sprawdzenia, czy probówki te współpracują z pojemnikami i zestawami do pobierania krwi i jej składników aktualnie używanymi w RCKiK wymienionymi w wierszu 2 Tabeli zawartej w Załączniku nr 1.2 do SIWZ oraz użytkowaną aparaturą, zgodnie z oświadczeniami złożonymi przez Wykonawcę w złożonej ofercie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej podanym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia. b) w części dotyczącej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonującego przedmiotową dostawę) w związku z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej. c) zmiana nazwy własnej przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego, podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) zmiana terminów ważności - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy i nie będzie miała wpływu na stopień wykorzystania wyrobu, e) zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, opóźnień związanych ze zwalnianiem serii, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu, f) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Dział Ekonomiczno - Administracyjny, pokój Nr 118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat, pokój Nr 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.