eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńBudowa Przedszkola Nr 2a przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Bieruń: Budowa Przedszkola Nr 2a przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26
Numer ogłoszenia: 232999 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182133 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Nr 2a przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową Przedszkola nr 2a przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym, dz. nr 229/26. Projektowany budynek jest budynkiem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym, bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej. Położony na terenie objętym wpływami eksploatacji górniczej. Zaprojektowane przedszkole przeznaczone jest dla ok. 195 dzieci. Przewidziano 8 sal dydaktycznych z niezależnymi węzłami sanitarnymi oraz magazynami sprzętu podręcznego. W obrębie poszczególnych części zgrupowano pomieszczenia biurowo-administracyjne, gospodarczo-techniczne, szatnie, salę wielofunkcyjną, kuchnię wraz zapleczem. Zaprojektowany budynek został dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obiekt będzie wyposażony w następujące instalacje: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, c.o., wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, instalacje elektryczne (w tym niskoprądowe), odpowiednio instalacje sygnalizacyjne, alarmowe, dostępowe, monitoringu, telefoniczne. Prace związane z zagospodarowaniem terenu obejmują wybudowanie parkingu na samochody, budowę nowego ogrodzenia, wydzielonego śmietnika. Zaprojektowano również dwa ogrodzone place zabaw z zespołem urządzeń zabawowych ze strefą bezpiecznego upadku. Cały teren zostanie wyposażony w nowoprojektowane nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz elementy małej architektury. Inwestor posiada prawomocne pozwolenie na budowę. Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie (po zakończeniu robót) w terminie do dnia 30 czerwca 2016 r. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, na podstawie przygotowanego przez wykonawcę wniosku, podpisanego przez zamawiającego. Nowy obiekt będzie posiadał: kubaturę - 8 966,65 m3 powierzchnię użytkową - 1 408,95 m2 powierzchnię zabudowy - 1 612,58 m2 Dokładny zakres prac określono w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikami do SIWZ. UWAGA! Dostawa i montaż mebli przedszkolnych wg Projektu aranżacji wnętrz oraz wyposażenia (opis pkt. 5.6 oraz rys. 1 i 4) będzie przedmiotem oddzielnego postępowania przetargowego. W budżecie Gminy Bieruń na rok 2014 na przedmiotowe zadanie zabezpieczono środki w wysokości 560 000 zł brutto. B. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: I. PW Branża architektoniczno-budowlana: 1. Projekt architektury z kolorystyką elewacji oraz projekt konstrukcji; 2. Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe; 3. Projekt aranżacji wnętrz oraz wyposażenia. II. PW Branża architektoniczno-budowlana - zagospodarowanie terenu, drogi: 1. Projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury; 2. Projekt ciągów komunikacyjnych; 3. Projekt stałej organizacji ruchu; 4. Osłona śmietnika; 5. Projekt szaty roślinnej. III. PW Branża sanitarna - przyłącza zewnętrzne: 1. Przyłącz wody, kanalizacji sanitarnej i technologicznej; 2. Przyłącz kanalizacji deszczowej; 3. Przyłącz gazu. IV. PW Branża sanitarna - instalacje wewnętrzne: 1. Instalacja c.o. i c.t.; 2. Instalacja wodna, instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej; 3. Instalacja ppoż.; 4. Instalacja gazowa; 5. Instalacja wentylacji i klimatyzacji; 6. Instalacja solarna oraz pomp ciepła; 7. Kotłownia gazowa. V. Projekt technologii kuchni wraz z wyposażeniem stałym i ruchomym. VI. PW Branża elektryczna - przyłącze i instalacje wewnętrzne: 1. Przyłącze elektroenergetyczne; 2. Oświetlenie zewnętrzne oraz zasilanie bram wjazdowych; 3. Instalacja monitoringu wewnętrznego oraz zewnętrznego; 4. Instalacja oświetlenia podstawowego oraz gniazd i wypustów kablowych; 5. Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 6. Instalacja odgromowa; 7. Instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru; 8. Instalacja teletechniczna; 9. Instalacja naziemna telewizji; 10. Instalacje SSWiN; 11. Instalacja kontroli dostępu; 12. Instalacja wideo-domofonowa; 13. Instalacja nagłośnienia; VII. Dokumentacja fotograficzna - stan istniejący działki i otoczenia. VIII. Opinia geotechniczna. IX. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża budowlana: 1. Architektura i konstrukcja; 2. Zagospodarowanie terenu. X. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża sanitarna: 1. Instalacje sanitarne zewnętrzne; 2. Instalacje sanitarne wewnętrzne. XI. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża elektryczna: 1. Instalacje elektryczne. XII. Przedmiar robót branży budowlanej. XIII. Przedmiar robót branży sanitarnej. XIV. Przedmiar robót branży elektrycznej. C. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45100000-8 Przygotowanie trenu pod budowę; 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków; 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych; 45320000-6 Roboty izolacyjne; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu; 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45332200-5 Roboty instalacje hydrauliczne; 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe; 45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodzących; 45331110-0 Instalowanie kotłów; 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprow. ścieków; 45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. D. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zlokalizowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych oraz naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. E. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 2. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 3. Przed rozpoczęciem prac opracuje plan organizacji robót oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie i przedstawi go zamawiającemu. 4. Wykona oznakowanie terenu budowy tablicami ostrzegawczymi o rodzaju prowadzonych robót. 5. Zapewnieni warunki bezpieczeństwa na posesji - placu budowy w okresie wykonywania prac poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 6. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy w okresie prowadzenia robót oraz zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 7. Zobowiązany jest do składowania materiałów rozbiórkowych i przygotowanych do wbudowania oraz zabezpieczenia ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z użytkownikiem, w razie potrzeby wykona na własny koszt tymczasowe drogi techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. 9. Wykona zasilanie placu budowy, pokryje koszty utrzymania zaplecza budowy i budowanego obiektu w tym zużytych mediów. Pokryje koszty opłat włączeniowych do wszystkich niezbędnych sieci. 10. Będzie informować wyprzedzająco użytkownika o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 11. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 12. Zapewni udział kierownika budowy wraz z kierownikami robót branżowych w odbiorach końcowych w terminie wyznaczonym przez służby (Straż Pożarna, Sanepid, Nadzór Budowlany) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 13. Przeprowadzi wszelkie niezbędne: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikające ze STWiORB, oraz konieczne a nie ujęte w przedmiarze robót. 14. Uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót i doprowadzi terenu budowy, po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 15. Wykona inwentaryzację terenu (przed rozpoczęciem robót) oraz odtworzy ewentualnie zniszczone przez siebie punkty graniczne. 16. Wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z wniesieniem do zasobów mapowych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej i przekaże zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego. 17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 18. Wykona i przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawczą wg § 10 umowy w 3 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów), w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą (min.5 oryginałów zaktualizowanych map zasadniczych). F. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy i normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2010 Nr 138 poz.935 z poźn. zmianami): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia. G. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. H. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. I. Wykonawca wskaże w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. J. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. K. Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.21.41.00-1, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.33.00.00-9, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.12.30-7, 45.33.11.10-0, 45.23.13.00-8, 45.23.12.20-3, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Sp. z o.o., ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8300444,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7585173,31

  • Oferta z najniższą ceną: 7585173,31 / Oferta z najwyższą ceną: 11095284,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.