Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 2329 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: w ramach świadczenia kompleksowej pomocy prawnej Zleceniobiorca wykonywał będzie czynności, w szczególności polegające na: - udzieleniu porad i konsultacji prawnych; -sporządzaniu opinii prawnych; -przygotowywaniu i opiniowaniu projektów: procedur postępowania, porozumień, umów , aneksów, ugód, zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wynikających z działalności Zleceniodawcy; -informowaniu o bieżących zmianach w prawie dotyczących zakresu działalności Zleceniodawcy; -zastępstwie procesowym i prawnym oraz nadzorze nad postępowaniami sądowymi i egzekucyjnymi; -sporządzaniu raportów spraw sądowych i egzekucyjnych; -archiwizowaniu spraw zakończonych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.00.00 - 74.11.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 114000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO AGATA PIĄTEK
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO AGATA PIĄTEK
- Kancelaria Radcy Prawnego Agata Piątek, ul. Rejtana 20, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 114000.00
- Oferta z najniższą ceną: 114000.00 oferta z najwyższą ceną: 144000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.