To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 232 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Włodawa: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów przez Wykonawcę poprzez odzysk odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji z podziałem na 3 (trzy) zadania, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336716-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
365525530, ul.
ul. Żołnierzy WiN
22,
22-200
Włodawa, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
82 572 54 30, faks
82 572 54 30, e-mail
sekretariat@zzowlodawa.pl
Adres profilu: www.zzowlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów przez Wykonawcę poprzez odzysk odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji z podziałem na 3 (trzy) zadania, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZO.271.16.2.16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie jest podzielone na 3 zadania: Zadanie Nr 1. Odbiór, transport i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 - Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) tj. odpady z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) oraz frakcji suchej (20 01 99) - frakcja nadsitowa. Odpady frakcji nadsitowej 19 12 12 w ilości odpadów ok. 1000 Mg/rok z możliwością zwiększenia. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Zadanie Nr 2. Odbiór, transport i odzysk odpadów o kodzie 19 12 10 odpady palne (paliwo alternatywne) - (półprodukt paliwa alternatywnego powstały w wyniku rozdrobnienia wstępnego oraz sortowania, występują w postaci płatków o średnicy 30 mm) w ilości 1200 Mg/ rok z możliwością zwiększenia. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Zadanie Nr 3. Odbiór, transport i odzysk odpadów o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) w ilości 350 Mg z możliwością zwiększenia. Odpady pochodzą z Zakładu Zagospodarowania Odpadów we Włodawie. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Wszystkie odpady są poddawane separacji magnetycznej. Urządzeniami wykorzystywanymi w procesie obróbki odpadów są: prasa wysokiego zgniotu o nacisku 50 ton, rozdrabniacz do odpadów, separator elektro - magnetyczny oraz sito bębnowe.Odpady są magazynowane pod zadaszeniem, z tym że odpady o kodzie 19 12 10 są magazynowane w wydzielonej części hali Zamawiającego. Odbiór odpadów przez Wykonawców następował będzie w dni robocze w godz. 7:00 - 20:00. Zamawiający będzie informował Wykonawców o gotowości odbioru z trzydniowym wyprzedzeniem w sposób umówiony przez strony. Wykonawcy mogą dokonać oględzin odpadów na terenie Instalacji Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odbiór, transport i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT163000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 176040.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Odbiór, transport i odzysk odpadów o kodzie 19 12 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT118800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 128304.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Odbiór, transport i odzysk odpadów o kodzie 20 03 07 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT105000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 113400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we Włodawie realizowana w ramach zad. GM Włodawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we Włodawie
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.