eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-ZdrójBudowa punktu przeładunkowego odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Polanica-Zdrój: Budowa punktu przeładunkowego odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 23300 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny w Polanicy Zdroju sp. z o.o. , ul. Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8651780, faks 0-74 8690161.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzk-polanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa punktu przeładunkowego odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zamówień częściowych, tj.: A. Roboty budowlane wraz z dostawą linii przesiewowek i kontenerów, B. Dostawa zestawu transportowego (samochód typu hakowiec o wadze całkowitej do 26 ton) wraz kompatybilną przyczepą. Zamowienie częściowe A 1. Roboty budowlane: Kanalizacja sanitarna o śr. 160 mm - 76, 0 mb, Kanalizacja deszczowa o Sr. 200 mm - 86, 0 mb, Przyłącze wody o Sr. 32 mm - 38, 00 mb, Drogi, dojazdy, plac manewrowy - 1744, 00 m2 Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych - 215, 0 mb, Nasadzenia izolacyjna (iglaki wzdłuż ogrodzenia) - 215,0 mb 2. Dostawa sprzętu: a) Linia przesiewająca Przenośnik taśmowy: Przenośnik wyposażony w wolnostojącą konstrukcję wsporczą, wyposażony w gumowe progi. Jego zadaniem jest transport śmieci ze zbiornika zasypowego do przesiewacza obrotowego. Parametry: Szerokość 1000 mm, długość przenośnika w osiach bębnów - 9000 mm, (wymiar dostosowany do istniejącej rampy) konstrukcja przenośnika wykonana z profili zamkniętych 80x40x3 oraz 60x40x3 mm, połączonych ze sobą poprzez spawanie, taśma tkaninowo - gumowa, trzyprzekładkowa EP400/3 3+2, szerokości B=1000 mm, łączona ze sobą poprzez wulkanizację. Taśma wyposażona w gumowe progi, kąt pracy przenośnika - 24 o, bęben napędowy i zwrotny średnicy 320 mm, dodatkowo w celu zwiększenia współczynnika tarcia między bębnem napędowym a taśmą, bęben napędowy w wersji ogumowanej, prędkość posuwu taśmy wynosząca w =0,5 m/s. W celu możliwości regulacji prędkości liniowej taśmy układ sterowniczy został wyposażony w przemiennik częstotliwości, napęd stanowi motoreduktor płaski SEW EURODRIVE z silnikiem mocy 3 kW, taśma pracuje w układzie płaskim - krążniki górne - 89x1100, rozstawione na konstrukcji co 1000 mm, w strefie zasypu pod zbiornikiem zasypowym zagęszczone ( 3 szt./metrze), oraz dolne podtrzymujące taśmę 89x1100, rozstawione na konstrukcji co 2500 mm, obustronne oburtowienie przenośnika na całej długości o wysokości h=400 mm, wewnętrzny skrobak, obudowy łożysk - oprawy typu UCP, wolnostojąca konstrukcja wsporcza wykonana z kształtowników hutniczych, grzybkowy wyłącznik bezpieczeństwa umieszczony na wyższej podporze konstrukcji wsporczej, oferent dostarcza DTR, Deklarację Zgodności oraz Gwarancję, b) Zbiornik przesypowy posadowiony na wolnostojącej konstrukcji wsporczej: zbiornik trwale połączony z przenośnikiem zasypującym z jednej strony, natomiast z pochylnią z drugiej, rampa najazdowa 700x3000 mm z ceowników hutniczych 160, z własną konstrukcją wsporczą, pokryta blachą grubości 8 mm, zbiornik wykonany z kształtowników hutniczych oraz blachy gr. 3 mm, całość oczyszczona metodą strumieniowo-ścierną i pokryta farbą podkładową i wierzchniego krycia w kolorze wskazanym przez Zamawiającego, w miejscu połączenia z przenośnikiem taśmowym zbiornik uszczelniony gumowymi fartuchami, oferent dostarcza DTR, Deklarację Zgodności oraz Gwarancję, c) Bębnowy przesiewacz obrotowy 2400/8000 mm: wymiary bębna: średnica - =2400 mm, długość - 8000 mm, konstrukcja wsporcza wykonana z dwuteownika 200, ceownika 200 oraz 120, bęben wykonany jest z trudnościeralnej blachy 18G2A grubości min.10 mm. Na długości płaszcza wykonane otwory do frakcji drobnej 20 mm, oraz otwory kwadratowe 80x80 mm do frakcji grubej, bęben posadowiony jest na czterech rolkach prowadzących Continental z których dwie stanowią jednocześnie rolki napędowe, napęd przenoszony jest na rolki poprzez dwa motoreduktory firmy SEW EURODRIVE, każdy o mocy 5,5 kW, obroty sita: 15 obr-1, jednostronny pomost remontowy 1000x9000 mm z własnym obarierowaniem, na który można wejść z części płaskiej pochylni, wewnątrz sita umieszczone spiralnie noże służące do rozrywania worków, ponadto wspawana spirala o skoku 1200mm ułatwiająca przemieszczanie śmieci w kierunku wysypu, przesiewacz zabudowany - konstrukcja wykonana jako stelaż z kształtowników hutniczych 40x40 mm, pokrytych blachą grubości 2 mm, na zewnątrz sita walcowa szczotka 480 mm wykonana z włosia polipropylenowego, napędzana własnym napędem SEW EURODRIVE lub o tym samym standardzie, oferent dostarcza DTR, Deklarację Zgodności oraz Gwarancję, d) Szafa sterownicza. Szafa sterownicza posiadająca stopień ochrony IP 54. Pozwala na ręczną oraz automatyczną regulację pracy elementów wchodzących w skład linii. Szafa zakończona gniazdem do którego Wykonawca doprowadzi zasilanie z istniejącej linii, oferent dostarcza DTR, Deklarację Zgodności oraz Gwarancję, e) Kontenery - szt 4 Dane techniczne kontenera: blacha stalowa st3sx dno wykonane z blachy o grubości 5 mm, boki wykonane z blachy o grubości 4 mm, usztywnienie na ścianach bocznych i w dnie z ceownika zg 80x50x3 co 750 mm, ściany gięte po promieniu R-110 wieniec (zakończenie ściany) z rur 86,9 x 6,3 wymiary uchwytów i zamocowań zgodnie z normą DIN 30722 wysokość haka 1570 mm, malowane na kolor oranż plandeka brezentowa - kolor oranż (montowana po lewej stronie patrząc od tyłu). Zamówienie częściowe nr B 1. Dostawa sprzętu a) Zestaw transportowy (hakowiec na podwoziu) : Pierwsza rejestracja - 2010r., Przebieg w km - do 10 000 km, Moc silnika - min 428 KM (minimum), Europejska norma - min. EURO 4, Masa całkowita - 26 ton (lub zbliżona), Ładowność - 15, 02 tony (lub zbliżona), Rozstaw kół - 4500 mm (lub zbliżony) Ilość osi - 3 (6x4), Rodzaj kabiny - krótka, Kolor - oranż, Wyposażenie - radio, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, narzędzia, koło zapasowe, itp., Silnik -Blu tec 4, Zabudowa hakowca - zabudowa przeznaczona dla pojemników do 7m długości, Wymagania : Komfortowa kabina kierowcy, podgrzewany filtr paliwa, mechaniczna skrzynia biegów, zawieszenie na sprężynach, blokada mostu, stabilizator tylnej osi, zbiornika stalowy min. 300 litrów na paliwo, hak holowniczy przystosowany do przyczepy o masie całkowitej 18 000 kg, system hamulcowy ABS + ASR, dwa połączenia do przyczepy, siedzenie kierowcy komfortowe, światła przeciwmgielne, klimatyzacja, elektroniczny tachograf, komputerowy system serwisowania , przyłącze do przyczepy 15 pól, tempo mat, napęd dodatkowy, Wymagania dodatkowe : gwarancja na 3 lata lub do 250 000 km, Zabudowa hakowca - gwarancja 6 miesięcy Odbiór - 7 dni od podpisania umowy Pojazd - z przeglądem technicznym (polskim), Zabudowa hakowca z dokumentacja i rej w UDT, Przeszkolenie min 3 kierowców, Pojazd i zabudowa z pełna dokumentacją, Dostęp do oryginalnych części zamiennych. b) Przyczepa do hakowca: Osie - dwie (2), Rama - przystosowana na kontenery Din 30722 do 7 m długości, Wysokość jazdy z obciążeniem - 1273 mm, Prowadnice długie - ok.6890 mm, Masa całkowita - 18 000 kg, Obciążenie - 14 442 kg, Rozstaw osi - 5 240 mm, Ogumienie - 385/55r22,5 lub zbliżone, Tablice A informujące o transporcie odpadów, Cztery (4) pneumatyczne zaryglowania, Hak holowniczy z naciągiem sprężynowym, Osie firmy SAUER + tarcze hamulcowe o średnicy 430 mm (lub o podobnej konstrukcji), Dyszel 2 500/1 300/100/30 - kompatybilny z zaczepem w ciągniku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4, 45.11.00.00-1, 45.34.20.00-6, 45.33.00.00-9, 34.13.70.00-6, 29.56.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMÓWIENIE A Roboty budowlane wraz z dostawą przesiewacza liniowego i kontenerów, wadium: 28.000,00 PLN ZAMÓWIENIE B Dostawa zestawu transportowego (samochód typu hakowiec o wadze całkowitej do 26 ton) z kompatybilną przyczepą Wadium: 21.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniaj acy warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne powinni posiadać zarejestrowaną działalność w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwie roboty budowlane polegające na budowie ( budowa rozumiana według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) dróg, placów, miejsc postojowych lub podobnych o powierzchni ok. 1 700 m2 wraz z wybudowaniem kanalizacji deszczowej, sanitarnej z podaniem okresu realizacji, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane należycie. dwie dostawy odpowiadających rodzajem zamówienia ( sito stacjonarne lub podobne zamówienie) z podaniem okresu realizacji, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy w/w wyszczególnione zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienia wykazu urządzeń i wyposażenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie wykazu osób bezpośrednio wykonyjących przedmiot zamówienia, które muszą posuadać stosowne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji zawodowychodpowienich do zajęć wykonywanych w ramach zamówienia, osób kadry zarządzającej posuadającej wykształcenie zawodowe i doświadczenie związane z realizacją zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-polanica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Spółka z o.o., 57-320 Polanica-Zdrój, ulica Spacerowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Spółka z o.o., 57-320 Polanica-Zdrój, ulica Spacerowa 2 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspólfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wsparcia Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane wraz z dostawą linii przesiewającej i kontenerów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr A 1)Roboty budowlane: Kanalizacja sanitarna o śr. 160 mm - 76, 0 mb, Kanalizacja deszczowa o śr. 200 mm - 86, 0 mb, Przyłącze wody o śr. 32 mm - 38, 00 mb, Drogi, dojazdy, plac manewrowy - 1744, 00 m2 Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych - 215, 0 mb, Nasadzenia izolacyjna (iglaki wzdłuż ogrodzenia) - 215,0 mb 2)Dostawa sprzętu: a) Linia przesiewająca b) Zbiornik przesypowy posadowiony na wolnostojącej konstrukcji wsporczej c) Bębnowy przesiewacz obrotowy fi 400/8000 mm d) Szafa sterownicza e) Kontenery - szt 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4, 29.56.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu transportowego (samochód typu hakowiec o wadze całkowitej do 26 ton) z kompatybilną przyczepą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu a) Zestaw transportowy (hakowiec na podwoziu) b) Przyczepa do hakowca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.