Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Świdnik: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku.
Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 w ramach działania I.3 Wsparcie innowacji pt.:
Zapewnienie rozwoju innowacji poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz stworzenie bazy dla klastra producentów lotniczych i Centrów Badawczo-Rozwojowych w Regionalnym Parku Przemysłowym ŚWIDNIK.
Numer ogłoszenia: 233010 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Park Przemysłowy ŚWIDNIK Sp. z o. o. , Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 468 09 17, fax. 0-81 751 71 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.park.swidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku. Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 w ramach działania I.3 Wsparcie innowacji pt.: Zapewnienie rozwoju innowacji poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz stworzenie bazy dla klastra producentów lotniczych i Centrów Badawczo-Rozwojowych w Regionalnym Parku Przemysłowym ŚWIDNIK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku o powierzchni użytkowej 2510 mkw, którego opis zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Przedmiot zamówienia znajduje się poza obszarem zamkniętym PZL -S.A. W skład przedmiotu zamówienia budynku biurowo - usługowego z częścią laboratoryjną i badawczo - rozwojową oraz przychodnią zdrowia na terenie Regionalnego Parku Przemysłowego ŚWIDNIK w Świdniku Sp. z o.o., o którym mowa w ust. 1 wchodzi: 1) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji programowo-przestrzennej. Zakres prac projektowych winien obejmować: a) projekt budowlany, b) projekty wykonawcze we wszystkich branżach, 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), o których mowa w art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072, z póź. zm.), 3) prace wyburzeniowe istniejącego budynku o wymiarach 12,66 x 48,86 o wysokości 3,60 m, konstrukcja stalowa ramowa, obudowa aluminiowa typu Metalplast, 4) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż. , sanit-hig., bhp, ochroną środowiska i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, 5) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę, 6) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 7) wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu obiektu o powierzchni użytkowej 2510 mkw. - wg. opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanym na tej podstawie przez Wykonawcę pozwoleniem na budowę i STWiOR oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, których zakres określa załącznik nr 6 do SIWZ, 8) wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, szkoleń, jak również odbioru końcowego całości robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 11) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu budowlanego i oddania go do użytkowania, 12) uzyskanie certyfikatu energetycznego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dla zaprojektowanego i wybudowanego przez Wykonawcę obiektu i przekazanie go Zamawiającemu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 74.20.00.00 - 74.20.00.00 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.46.20 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), najpóźniej do chwili składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 , poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek BRE Bank 67114010940000230500001001 przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu: wadium - przetarg nieograniczony nr sprawy RPPS/PN/2/2008. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopia przelewu winna być załącznikiem do oferty, zgodnie z rozdziałem VI SIWZ. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Regionalny Park Przemysłowy ŚWIDNIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę nieprzerwanie w całym okresie związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. jest zarejestrowany jako podmiot gospodarczy w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, a zakres działalności określony we wpisie jest zgodny z zakresem zamówienia. 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat (3 lata) w przypadku usługi i pięciu lat (5 lat) w przypadku roboty budowlanej, licząc przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedną usługę projektową polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej o wartości minimum 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto). Usługa musi dotyczyć wykonania przez Wykonawcę projektu budowlanego i projektów wykonawczych wielobranżowych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 3 000 000 zł. brutto (słownie: trzy miliony złotych brutto). Robota musi dotyczyć wykonania obiektu budowlanego, w którym występują wszystkie roboty branżowe z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania jak również załączenia dokumentów potwierdzających, że robota została należycie wykonana. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawca winien przedstawić w załączniku nr 3 do SIWZ. b/ dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą nadzorującą poszczególne odcinki robót, która posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi oraz do projektowania bez ograniczeń w następujących branżach: uprawnienia projektowe w następujących branżach: * architektoniczne, * konstrukcyjno- budowlane, * sanitarne, * elektryczne, * drogowe, uprawnienia wykonawcze w następujących branżach: * konstrukcyjno- budowlane, * sanitarne, * elektryczne, * drogowe. Wykaz osób, projektantów i kierowników robót Wykonawca winien przedstawić w załączniku nr. 4 do SIWZ. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na poparcie tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych ), b/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp nie podlegają z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) - na poparcie tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca podpisał i przedstawił w ofercie oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w Rozdziale VI na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek określony powyżej pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zawierający dane na temat wykonanej usługi projektowej na kwotę 200 000 zł brutto oraz roboty budowlanej o wartości minimum 3 000 000 zł brutto(słownie: trzy miliony złotych brutto), o których mowa w rozdziale IV pkt 2 lit a/ SIWZ, 4) dokumenty w formie listów referencyjnych lub protokółów odbioru końcowego potwierdzające, że usługa i robota budowlana, o których mowa w Rozdziale IV okr 2 lit. a/ SIWZ została wykonana należycie, 5) wykaz osób, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, 6) decyzje o nadaniu uprawnień: a/ do projektowania - w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, b/ wykonawczych w branżach: konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna zaświadczać, że jej wystawca: bank lub SKO-K, prowadzi rachunek wykonawcy oraz, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, (słownie: jeden milion złotych), 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), 9) kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem będąca dowodem wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu wniesienia wadium w formie niepieniężnej złożony w kopercie wraz z ofertą, 10) wycena elementów rozliczeniowych wg załącznika nr 7 do SIWZ, 11) jeśli Wykonawcy ubiegają się o zamówienie wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Pzp należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park.swidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Park Przemysłowy ŚWIDNIK Sp. z o.o. Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, pokój 239.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:00, miejsce: RPPŚ Sp. z o.o. Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, pokój 239, biurowiec PZL Świdnik, wejście przez Biuro przepustek PZL. Wystawienie przepustki nastąpi za okazaniem dowodu tożsamości..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 w ramach działania I.3 Wsparcie innowacji pt.: Zapewnienie rozwoju innowacji poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz stworzenie bazy dla klastra producentów lotniczych i Centrów Badawczo-Rozwojowych w Regionalnym Parku Przemysłowym ŚWIDNIK.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.