Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Rzeszów: Dostawa preparatów do dezynfekcji rąk, skóry, ran, pola operacyjnego, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego oraz innych przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 2 częściach
Numer ogłoszenia: 233034 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji rąk, skóry, ran, pola operacyjnego, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego oraz innych przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 2 częściach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów do dezynfekcji rąk, skóry, ran, pola operacyjnego, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego oraz innych przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 2 Częściach Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowych - Część nr 1 i 2 Szczegółowy opis, rodzaj, ilość przedmiotów zamówienia przedstawiają: - Formularze cenowe - Część nr 1 i 2, - Parametry graniczne do Części 1 (pozycja od 1 do 18) oraz do Części 2 (1 pozycja), które stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - alternatywnych, - równoważnych w Części nr 1 poz. 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 oraz w Części nr 2, a dopuszcza składanie ofert: - równoważnych w Części nr 1 poz. 1, 2, 8, 9, - częściowych, gdzie częścią jest każda kompletna Część. Ofertę można składać do jednej lub więcej Części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium całkowitego wynosi 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) W poszczególnych częściach wysokość wadium wynosi: Część nr 1 - 4 300,00 zł; Część nr 2 - 200,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisane W przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie produktem leczniczym dołączyć koncesję, zezwolenie lub inny dokument zezwalający na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 2).posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (Oświadczenie nr 1 - wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub dokument w innej formie zgodnej z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (w przypadku, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia będzie produktem leczniczym). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 7. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia - Część nr 1 i 2: a). były dopuszczone do stosowania Służbie Zdrowia na terenie RP, zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - jeśli dotyczy, b). posiadały pozwolenia na wprowadzenie do obrotu bądź wpis do rejestru produktów biobójczych, wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002r., Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - jeśli dotyczy, c). posiadały potwierdzenie przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium RP zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001r., Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) - jeśli dotyczy, d). posiadały pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 53, poz. 553 z późn. zm.) - jeśli dotyczy, W celu potwierdzenia powyższych wymagań proszę przedstawić w ofercie: 1. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane przedmioty zamówienia wyżej wymienionych wymagań, wg wzoru załączonego do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia do Kierownika Działu Zaopatrzenia przy pierwszej dostawie towaru dla wszystkich zaoferowanych środków dezynfekcyjnych: - kart charakterystyki substancji niebezpiecznych dla produktów, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne i zgodnie z przepisami prawa jest dla nich wymóg posiadania kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego, celem zachowania określonej ostrożności przy postępowaniu z tymi produktami i przedstawienia kontrolom sanitarnym. Karty charakterystyki winny być opisane przez Wykonawcę, do której pozycji i części się odnoszą. - materiałów informacyjnych (ulotek) dla każdego preparatu, opisanych przez Wykonawcę, do której pozycji i Części się odnoszą. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina Dział Zamówień Publicznych ul. Szopena 2 35-055 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia ze względu na program winno być: Cena brutto oferty - 100 %. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące, inne dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane: oferowane Formularze cenowe - Część nr 1 i 2 oraz formularze parametrów granicznych do Części 1 (pozycje od 1 do 18) i do Części 2 (pozycja 1) , wg wzorów załączonych do SIWZ Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/Z/34/08, Postępowanie nr 76. Planowany termin otwarcia ofert: 23/10/2008r. godz. 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Termin wykonania zamówienia: Części nr 1 - 2 - od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po podpisaniu stosownego Aneksu do Umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji rąk, skóry, ran, pola operacyjnego, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego oraz innych przedmiotów zamówienia - 18 pozycji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Część nr 1. Szczegółowy opis, rodzaj, ilość przedmiotów zamówienia przedstawia: - Formularz cenowy - Część nr 1, - Parametry graniczne do Części nr 1(pozycja od 1 do 18), które stanowią integralną część SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego w postaci chusteczek - 1 pozycja Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Część nr 2 Szczegółowy opis, rodzaj, ilość przedmiotów zamówienia przedstawia: - Formularz cenowy - Część nr 2 - Parametry graniczne do Części nr 2 (1 pozycja), które stanowią integralną część SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.