Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Płońsk: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących:
Cz. I Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących;
Cz. II Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach Projektu
pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Płońsku w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 233043 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących: Cz. I Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących; Cz. II Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach Projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Płońsku w roku szkolnym 2013/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących: Cz. I Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących; Cz. II Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach Projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Płońsku w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.82.20.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.72.80-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.23.71.36-1, 32.42.00.00-3, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1, 38.65.21.00-1, 30.23.41.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy części I zamówienia: 1) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki; 4) w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia; 5) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. Dotyczy część II zamówienia: 1) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w zakresie wynagrodzenia, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, w przypadku zmniejszenia jego stawki; 4) w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi uzasadnić; 5) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych - pokój nr 212 (piętro 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim(wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących. 2) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta oraz instrukcją obsługi w języku polskim. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot umowy minimum 24 miesięcy gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. 3) Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, (wejście od ul. 1-go Maja). 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonego sprzętu. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Obsługi Informatycznej Marek Lewandowski. 5) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.82.20.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.72.80-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.23.71.36-1, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach Projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Płońsku w roku szkolnym 2013/2014..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i multimedialnego. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta oraz instrukcją obsługi w języku polskim. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot umowy minimum 24 miesięcy gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. 2) Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę do Szkoły Podstawowej nr 2 z siedzibą przy ul. Wieczorków 30, 09-100 Płońsk oraz do Szkoły Podstawowej nr 3 z siedzibą przy ul. Płockiej 60, 09-100 Płońsk. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonego sprzętu. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Wydziału Polityki Społecznej Pani Katarzyna Mikołajewska. 4) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1, 38.65.21.00-1, 30.23.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3029W Baboszewo - Bożewo - Szapsk".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3016W Szczepkowo - Lipa".
- Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej i innych elementów betonowych
- Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Warszawskiej w Raciążu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Brudzew wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.