Ogłoszenie z dnia 2015-09-08
Świecie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1257C Michale-Sartowice Etap III - roboty uzupełniające nr 1
Numer ogłoszenia: 233046 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1257C Michale-Sartowice Etap III - roboty uzupełniające nr 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie robót uzupełniających nr 1 dl zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1257C Michale-Sartowice Etap III. 2.Zakres rzeczowy wykonania robót uzupełniających nr 1 dla przebudowy drogi powiatowej nr 1257C, klasy Z (kategoria ruchu - KR2) na długości około 5,50 km obejmować będzie: roboty ziemne i przygotowawcze, poszerzenie jezdni str. L, wykonanie nawierzchni i poboczy, wykonanie robót przy zjazdach i skrzyżowaniach, oznakowanie poziome, stabilizację gruntu cementem oraz roboty wykończeniowe. 3. Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Przedmiarach Robót lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych ww dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu technicznego, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz przedmiaru robót. Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz wydanymi decyzjami: * Zgłoszeniem robót budowlanych z dn. 07.08.2014 r. * Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach z dn. 10.06.2014 r. (RGiFE.3.6220.3.2014) 5. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: * Kierownik budowy - Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). 6. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. 7. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jzgłoszenia będzie uznawany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 9.1 Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9.2 Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: należy zawrzeć zapisy, które nie sprzeciwiają się postanowieniom zawartym w § 10 umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430682,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 529739,96
Oferta z najniższą ceną: 529739,96 / Oferta z najwyższą ceną: 529739,96
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: 1) Zamówienie udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło w dniu. 19.06.2015 r.) 2) Zamówienie udziela się dotychczasowemu wykonawcy 3) Wartość zamówienia uzupełniającego nie stanowi nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego 4) Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień 5) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego 6) Przedmiotowe zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Wykaszanie pasa drogowego z ręcznym okoszeniem poręczy drogowych, znaków drogowych i drzew - trzy pokosy
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzyżowaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronę Chmielnik
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę mieszkań w budynkach UJ w Krakowie
- Remont chodnika w ul. Michałowicza na odcinku od ul. Suchy Las do ul. Słupskiej
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.