Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ul. Dąbrowszczaków 14 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 233055 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Targówek , ul. Dąbrowszczaków 14, 03-482 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 33-91-444, faks 0-22 619-30-18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ul. Dąbrowszczaków 14 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , nieużywany, nie refabrykowany i nie regenerowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji oraz powinien: spełniać wymagane parametry techniczne i cechy dla poszczególnego sprzętu, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, być opakowany w oryginale opakowania producentów, posiadać w opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta. Wymienione w jakiejkolwiek części SIWZ nazwy, lub parametry sugerujące konkretnego producenta są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innego sprzętu pod warunkiem zapewnienia parametrów: technicznych, co najmniej identycznych lub wyższych od parametrów sprzętu wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, funkcjonalnych systemu (w zakresie zarządzania, obsługi, serwisu) w taki sposób, że współpracuje i jest w pełni kompatybilny ze sprzętem będącym w posiadaniu Zamawiającego, posiadanym oprogramowaniem oraz zapewnia jednolity serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla sprzętu. Przedmiot zamówienia ma być objęty serwisem gwarancyjnym świadczonym na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego. Transport przedmiotu zamówienia (włącznie z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego) zrealizowany będzie przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: należycie wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 2. Sposób spełnienia warunków określonych w pkt 1.1 będzie polegać na sprawdzeniu czy złożone przez Wykonawców oświadczenia wskazane w Części VI SIWZ potwierdzają spełnianie określonych przez Zamawiającego w Części V SIWZ warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi metodą zero- jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zestawienie oferowanych parametrów sprzętu komputerowego wg. załączonego wzoru, z podaniem nazwy, typu, modelu. 2. Zestawienie ilościowo-cenowe oferowanego sprzętu komputerowego wg. załączonego wzoru, z podaniem cen jednostkowych brutto.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest osobą fizyczną, to na potwierdzenie, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną Zamawiający wymaga złożenia kopii właściwego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do podpisania i złożenia oferty (w szczególności wypis z EDG lub inny dokument związany z prowadzoną działalnością). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa określający jego zakres, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - udzielone pełnomocnictwo rodzajowe lub szczególne liderowi Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie i jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl /Urząd Skarbowy Warszawa - Targówek/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa Targówek ul. Dąbrowszczaków 14 03-482 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa Targówek ul. Dąbrowszczaków 14 03-482 Warszawa pok. 3/4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe - 6 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa 1 - sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Klawiatury PS/2 - 10 szt., - Switch (różne rodzaje) - 20 szt., - Kable Ethernetowe UTP (różne rodzaje) - 75 szt., - Przedłużacze mysz/klawiatura PS2 od 50 cm do 1,80m - 100 szt. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów komputerowych
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- "Dostawa akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie"
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.