eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Bełchatów: naczepa/2013
Numer ogłoszenia: 233112 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79161 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów, ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naczepa/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na zakup i dostawę pojazdu - naczepy aluminiowej z ruchomą podłogą do transportu paliw alternatywnych o parametrach technicznych wymienionych poniżej. DANE TECHNICZNE Rama: -konstrukcja stalowa wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości. Podwozie: -3-osie tarczowe SAF lub równoważne - obciążenie techniczne osi do 9000 kg, -zawieszenie pneumatyczne, -pierwsza oś podnoszona, -zawór podnoszenia i opuszczania platformy, -płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim, -dwuzakresowe nogi podporowe, -boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodny z ECE, -zderzak tylny zgodny z ECE. Układ hamulcowy: -zgodny z ECE, -automatyczna regulacja hamulców, -system antyblokujący ABS EBS zgodne z ADR. Skrzynia ładunkowa: -pojemność ładunkowa minimum 90 m3, -system ruchomej podłogi - CARGO FLOOR, -listwy robocze: grubość: 10mm, szerokość: 112 mm, ilość: 21 sztuk, -zabudowa aluminiowa, -drzwi tylne aluminiowe z 2 zamkami na skrzydło, -ściana przednia aluminiowa, -ruchoma ściana wewnątrz skrzyni -opończa zwijana do boku. Instalacja elektryczna: -24 v zgodna z przepisami ECE i ADR, -światła tylne zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi, -oświetlenie tablicy rejestracyjnej, -światła obrysowe, -oświetlenie boczne, -tablice odblaskowe, -na ścianie przedniej 2 gniazda przyłączeniowe oraz gniazda ABS EBS. Lakierowanie: -wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane, -lakierowane w komorach lakierniczych, -kolor skrzyni ładunkowej: POMARAŃCZOWY RAL 2003 lub 2004, -kolor ramy: standardowy. Koła: -felgi stalowe, -ogumienie 385/65 R 22,5 7 sztuk - MICHELIN XTA2 lub równoważne Wyposażenie: -2 kliny z mocowaniem, -skrzynka narzędziowa z zamkiem, -skrzynka na gaśnicę, -gaśnica 6 kg, -6 błotników, tylne błotniki z chlapaczami, -drabinka aluminiowa, -manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach, -pojemnik na wodę, -2 kosze na koła zapasowe -złącza hydrauliczne wyprowadzone na ścianie przedniej naczepy. II. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: 1. Dostawy naczepy na własny koszt i miejsce wskazane przez Zamawiającego: ul. Przemysłowa 14, 97-400 Bełchatów. 2. Udzielenia gwarancji na okres 24 miesiące bez limitu kilometrów licząc od dnia przyjęcia przedmiotu umowy. Za dzień przyjęcia uważa się dzień, w którym Strony podpisały protokół zdawczo-odbiorczy. Podpisanie protokołu nastąpi po realizacji zamówienia, obejmującego dostawę maszyny w miejsce wskazane przez Zamawiającego i jej uruchomienie, przeprowadzenie szkolenia załogi Zamawiającego, dostarczenie wymaganej dokumentacji. 3. Nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego obejmującego wykonanie minimum 4 obsług technicznych, których zakres musi być zgodny z zaleceniami wytycznymi producenta naczepy. (W zakres czynności serwisowych objętych gwarancją nie wchodzi jedynie wymiana opon). 4. Zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. 5. W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia drobnych uszkodzeń w terminie 48 godzin (obowiązuje zgłoszenie przekazane w dni robocze). 6. Zapewnienie autoryzowanego serwisu, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie 2 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia awarii, a czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nie będzie przekraczał 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia awarii, do momentu podjęcia stosownych działań zmierzających do przetransportowania uszkodzonej ładowarki w miejsce jej naprawy (jeżeli zajdzie taka konieczność). 7. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia (dotyczy awarii, która wyłącza maszynę z eksploatacji) przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym dokładny termin naprawy, z tym że nie może on przekraczać w okresie gwarancyjnym 5 dni roboczych. Po tym okresie Wykonawca musi Zamawiającemu dostarczyć urządzenie zastępcze o parametrach nie niższych niż urządzenie będące przedmiotem zamówienia. 8. Dostarczenia niezbędnej dokumentacji obejmującej: -instrukcję obsługi w języku polskim PL, -dokumentację umożliwiającą rejestrację pojazdu (homologacja lub świadectwo badania jednostkowego, -instrukcję przeglądów, konserwacji i napraw w języku polskim PL, -wykaz części zamiennych w języku polskim PL, -kartę gwarancyjna urządzenia w języku polskim PL. 9. Przeprowadzenia szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia. Szkolenie należy udokumentować 10. Odbioru i dostarczenia naprawianej naczepy z i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji. 11.Posiadania serwisu zlokalizowanego na terenie Polski..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.31.00 - Naczepy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIELTON S.A., ul. Baranowskiego 10a, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256701,00

  • Oferta z najniższą ceną: 256701,00 / Oferta z najwyższą ceną: 256701,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.