Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie, do kontaktów: Zbigniew Kolodziejek, ul. Lubelska 37, 10-408 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5324021, fax 089 5324001, e-mail: jerzy.bryniarski@wm.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): uks2891@wm.mofnet.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Kontroli Skarbowej w Olsztynie, Zbigniew Kolodziejek, Urzad Kontroli Skarbowej, ul. Lubelska 37, 10-408 Olsztyn, woj. Warminsko-mazurskie, tel. 0502399223, fax (0-89) 5324001, www.uks.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urzad Kontroli Skarbowej, Zbigniew Kolodziejek, Urzad Kontroli Skarbowej, ul. Lubelska 37, 10-408 Olsztyn, woj. Warminsko-mazurskie, tel. 0502399223, fax (0-89) 5324001, www.uks.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: 1. Olsztyn, ul. Lubelska37; 2. Elbl1g, ul. Garbary 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37 składających sie z: a)budynku administracyjno-biurowego o 4-ch kondygnacjach nadziemnych (parter,I-pietro, II-pietro, III-pietro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o łącznej powierzchni 1002 m2, zlokalizowanego w Elblągu, ul. Garbary 30, b)budynku administracyjno-biurowego o 4-ch kondygnacjach nadziemnych (parter,I-pietro, II-pietro, III-pietro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnica) zlokalizowanego w Olsztynie, ul. Lubelska 37. W obiekcie znajdują sie 4 boksy garażowe. Ponadto, w ogrodzonej posesji Urzedu, parkują samochody służbowe. Lączna użytkowa powierzchnia obiektu wynosi ok. 2918 m2. Ponadto, w budynku Urzedu zlokalizowanym w Olsztynie, ul. Lubelska 37 pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni 677 m2 wynajmuje Warmińsko - Mazurski Urząd Skarbowy, do którego prowadzi odrębne wejście. Obiekty muszą być chronione w sposób stały przez cały okres obowiązywania umowy (48 miesiecy), w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Stałą ochroną objety jest także Warminsko - Mazurski Urząd Skarbowy, który musi być chroniony we wszystkie dni robocze - 9 godz. /dobe, w ten sposób, że ochrona rozpoczyna sie pół godziny przed rozpoczeciem a konczy sie pół godziny po zakonczeniu pracy Urzedu Skarbowego. Wymaga sie aby ochrona Warminsko - Mazurskiego Urzedu Skarbowego prowadzona była przy użyciu technicznych środków monitorujących. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -Usługa w ww. zakresie zostanie zlecona Wykonawcy, który przedłoży koncesje, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740 z późniejszymi zmianami); -Wykonawca przedłoży polise, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; -Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddzia3u Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -Wykonawca wniesie zabezpieczenie warunków wykonania umowy przed jej podpisaniem, w wysokości 3 % ceny ofertowej. W celu potwierdzenia przez wykonawce niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także potwierdzenia dobrej sytuacji finansowej, zamawiający prosi o przedłożenie nastepujących dokumentów: -Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; -Liste pracowników z wymaganymi kwalifikacjami (co najmniej 1 licencja ochrony fizycznej II stopnia, pozostali pracownicy licencje ochrony fizycznej I stopnia ), którzy przez okres realizacji zamówienia będą świadczyć usługe ochrony na rzecz Zamawiającego w obiektach, w których ochrona osób i mienia realizowana jest w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej; -Wykazu niezbednych do wykonania zamówienia narzedzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca i jakie zamierza przeznaczyć do realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach Urzedu i tylko w nich; -Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert; -Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert; -Sprawozdania finansowego albo jego cześci, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektów Urzedu Kontroli Skarbowej w Olsztynie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości odpowiednio: a)5.000,00 złotych, gdy oferta dotyczy obiektu Urzedu położonego w Olsztynie, ul. Lubelska 37, b)5.000,00 złotych, gdy oferta dotyczy obiektu Urzedu położonego w Elblągu, ul. Garbary 30, c)10.000,00 złotych, w przypadku składania oferty na oba obiekty Urzedu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do udzialu w postepowaniu zostana dopuszczeni wykonawcy, którzy przedlożą dokumenty, o których mowa, w punkcie II.1.6 i spełnili wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4.; 2.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5.nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez wykonawce niezbednej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także potwierdzenia dobrej sytuacji finansowej, zamawiajacy prosi o przedłożenie nastepujących dokumentów: -Wykazu wykonanych uług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartościa usludze stanowiacej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz za31czenia dokumentów potwierdzaj1cych, ?e te us3ugi zostaly wykonane należycie; -Liste pracowników z wymaganymi kwalifikacjami (co najmniej 1 licencja ochrony fizycznej II stopnia, pozostali pracownicy licencje ochrony fizycznej I stopnia ), którzy przez okres realizacji zamówienia beda świadczyć uslugę ochrony na rzecz Zamawiajacego w obiektach, w których ochrona osób i mienia realizowana jest w formie bezposredniej stalej ochrony fizycznej; -Wykazu niezbednych do wykonania zamówienia narzedzi i urzadzen, jakimi dysponuje wykonawca i jakie zamierza przeznaczyc do realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach Urzedu i tylko w nich; -Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreolonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeoniej ni? 6 miesiecy przed up3ywem terminu sk3adania ofert; -Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreolonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeoniej ni? 6 miesiecy przed up3ywem terminu sk3adania ofert; -Sprawozdania finansowego albo jego czeoci, a je?eli podlega ono badaniu przez bieglego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci równiez z opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czesci, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporzadzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów okreolajacych obroty oraz zobowiazania i naleznosci - za okres nie dluzszy niz ostatnie 3 lata obrotowe, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - za ten okres.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Wiarygodność, doświadczenie i potencjal techniczny 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja bedzie przekazywana bezplatnie w siedzibie UKS w Olsztynie, ul. Lubelska 37 lub w Elblagu, ul. Garbary 30. Na wniosek wykonawcy siwz moze byc dostarczona w formie przesylki za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 10:15, Urzad Kontroli Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37. Pok. 102.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektu Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37. 1) Krótki opis: Budynek administracyjno-biurowy o 4-ch kondygnacjach nadziemnych (parter,I-pietro, II-pietro, III-pietro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnica) zlokalizowany w Olsztynie, ul. Lubelska 37. W obiekcie znajduja sie 4 boksy garazowe. Ponadto, w ogrodzonej posesji Urzedu, parkuja samochody sluzbowe. Laczna uzytkowa powierzchnia obiektu wynosi ok. 2918 m2. Ponadto, w budynku Urzedu, zlokalizowanym w Olsztynie, ul. Lubelska 37 pomieszczenia biurowe o lacznej powierzchni 677 m2 wynajmuje Warminsko - Mazurski Urzad Skarbowy, do którego prowadzi odrebne wejscie. Obiekt musi byc chroniony w sposób staly przez caly okres obowiazywania umowy (48 miesiecy), w tym równiez we wszystkie dni wolne od pracy. Stala ochrona objety jest takze Warminsko - Mazurski Urzad Skarbowy, który musi bya chroniony we wszystkie dni robocze - 9 godz. /dobe, w ten sposób, ze ochrona rozpoczyna sie pól godziny przed rozpoczeciem a konczy sie pól godziny po zakonczeniu pracy Urzedu Skarbowego. Wymaga sie aby ochrona Warminsko - Mazurskiego Urzedu Skarbowego prowadzona byla przy uzyciu technicznych srodków monitorujacych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektu Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37 (w tym takze Warminsko - Mazurskiego Urzędu Skarbowego). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 48 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Wiarygodnosc, doswiadczenie i potencjal techniczny 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Ochrona osób i mienia oraz obiektu Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie zlokalizowanego w Elblągu, ul. Garbary 30. 1) Krótki opis: Budynek administracyjno-biurowy o 4-ch kondygnacjach nadziemnych (parter,I-pietro, II-pietro, III-pietro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o lacznej powierzchni 1002 m2, zlokalizowanego w Elblagu, ul. Garbary 30. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektu Urzędu Kontroli Skarbowej w Elblągu, ul. Garbary 30. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 48 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Wiarygodnosc, doswiadczenie i potencjal techniczny 15 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.