eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana pokrycia dachowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku hali nr 1 Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Skawinie ul. Kopernika 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Kraków: Wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku hali nr 1 Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Skawinie ul. Kopernika 13
Numer ogłoszenia: 233207 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344266 w. 11, fax. 012 6335294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku hali nr 1 Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Skawinie ul. Kopernika 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: 1 Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku hali nr 1 Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie ul. Kopernika 13, obejmujących: 1.1 Demontaż ślusarki okiennej , pomniejszenie otworów okiennych oraz dostawę i montaż stolarki okiennej z zastosowaniem profili z pięciokomorowego PCW, w kolorze białym z uzupełnieniem tynków ścian , montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; 1.2 Dostawę i wymianę drzwi zewnętrznych oraz montaż drzwi w systemie profili aluminiowych w hali nr 1 wraz z uzupełnieniem tynków; 1.3 Docieplenie stropodachu styropapą grubości 16 cm; 1.4 Wymianę pokrycia dachu (dwukrotne krycie) papą termozgrzewalną; 1.5 Przemurowanie ścianek ogniowych oraz pasa podrynnowego; 1.6 Wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych z uwzględnieniem prac dociepleniowych; 1.7 Wymiana instalacji odgromowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.41.00.00 - Tynkowanie 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 3 000 zł do dnia 15.10.2008r. do godz. 9.50

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze tzn. zamówienia te łącznie powinny obejmować roboty polegające na : wymianie pokrycia dachu oraz dociepleniu stropodachu , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. c) dysponują potencjałem technicznym d) dysponują osobami, (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych. Osoby te muszą wykazać również przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części B pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (wg Formularza nr1), załączyć spis załączników w kolejności j.n. z podaniem odpowiednich numerów strony oferty oraz załączyć ponumerowane wg następującej kolejności załączniki: Nr załącznika Nazwa załącznika 1 Formularz oferty - wg Formularza nr 1. 2 Tabela elementów scalonych - wg Formularza nr 2. 3 Wykaz stawek i narzutów - wg Formularza nr 3. 4 Doświadczenie wykonawcy - wg Formularza nr 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze tzn. zamówienia te łącznie powinny obejmować roboty polegające na : wymianie pokrycia dachu oraz dociepleniu stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej . Należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót z należytą starannością. 5 Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - wg Formularza nr 5. Należy załączyć potwierdzenia: posiadania właściwych uprawnień zawodowych branż: konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6 Oświadczenie Wykonawcy - wg Formularza nr 6. 7 Dane ewentualnych podwykonawców z podaniem elementów i wartości robót, za które mieliby być odpowiedzialni - wg Formularza nr 7. 8 Dokument świadczący o dopuszczeniu do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 Pełnomocnictwo pracownika lub osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w pkt. 8 niniejszej tabeli. 10 Dowód wpłacenia wadium - kserokopia 11 Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. 12 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie (Formularz nr 1), jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Każdy z członków konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w pkt. 6 i 8 niniejszej tabeli. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lidera konsorcjum. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. W przypadku gdy wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.9 tabeli powinno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Architektury, Budownictwa, Inwestycji i Remontów Starostwa Powiatowego w Krakowie, tel./fax (012) 623-74-18, 30 - 037 Kraków, Al. Słowackiego 20, pokój 319..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.