Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Lublin: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 233232 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 1 - Wyposażenie sali przygotowawczej Część nr 2 - Łóżka, szafki przyłóżkowe i taborety Część nr 3 - Sprzęt pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w FORMULARZACH CENOWYCH załączonych do SIWZ, oddzielnie dla każdej części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - 125,00 zł ( słownie : sto dwadzieścia pięć złotych ) dla części 1 - 1 300,00 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych ) dla części 2 - 350,00 zł ( słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych ) dla części 3 2) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: . pieniądzu; . poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; . gwarancjach bankowych; . gwarancjach ubezpieczeniowych; . poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga: opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ oddzielnie dla każdej części jako załącznik nr 1 do oferty. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi, w ust. 10 SIWZ - jako załącznik nr 2 do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną, jeśli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty jako załącznik nr 3 do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 1 - Wyposażenie sali przygotowawczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 1 - Wyposażenie sali przygotowawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w FORMULARZACH CENOWYCH załączonych do SIWZ, oddzielnie dla każdej części..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 2 - Łóżka, szafki przyłóżkowe i taborety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 2 - Łóżka, szafki przyłóżkowe i taborety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w FORMULARZACH CENOWYCH załączonych do SIWZ, oddzielnie dla każdej części..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 3 - Sprzęt pomocniczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: Część nr 3 - Sprzęt pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w FORMULARZACH CENOWYCH załączonych do SIWZ, oddzielnie dla każdej części..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
- Postępowanie na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez perfuzjonistę oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Odbiór i zagospodarowanie w 2025 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Trzebiechów
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.