To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-11
Nowa Ruda: Przygotowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdowego obozu w formie szkoły przetrwania dla 15 osób, młodzieży w wieku 15-25 lat
Numer ogłoszenia: 233252 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205274 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdowego obozu w formie szkoły przetrwania dla 15 osób, młodzieży w wieku 15-25 lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 10 dniowego wyjazdowego obozu w formie szkoły przetrwania dla 15 osób, młodzieży w wieku 15-25 lat, w ramach projektu: pt. Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się i poznajemy każdego dnia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoła przetrwania powinna być zrealizowana w miesiącu sierpniu 2014 r. z termin zakończenia obozu do dnia 25.08.2014 r. Pobyt wraz z dojazdem winien trwać 10 dni ( 9 noclegów). Wykonawca winien przeprowadzić szkołę przetrwania w górach w miejscowości na terenie woj dolnośląskiego, w rejonie szlaku o charakterze turystyczno - historycznym. Celem obozu jest jest zdobycie przez uczestników umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, polepszenie sprawności fizycznej, zdobycie lepszej orientacji w terenie, wzrost odpowiedzialności za własne zachowanie. Program obozu - szkoły przetrwania - powinien obejmować: zajęcia surviwalowe: nauka budowania schronień, przyrządzania posiłków traperskich, maskowania się, pokonywania podmokłych terenów, radzenia sobie w losowej sytuacji, rozpalanie ognia: nauka rozpalania ognia różnymi metodami (począwszy od naturalnych po chemiczne), odpowiedniego układania stosów ogniskowych w zależności od potrzeb, identyfikacji drewna, a także skąd je wziąć i jak dbać o rozpałkę, pionierka obozowa: nauka samodzielnego robienia łóżka, rozkładania namiotów, podstawowych zasad budowania obozów, posługiwania się saperką, siekierą, piłą oraz poznanie podstawowego ekwipunku obozowego, zajęcia wodne: nauka przepraw wodnych różnymi sposobami, budowanie tratwy; paintball: gra terenowa, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, szybkiego podejmowania samodzielnych działań, planowania i strategicznego myślenia, zajęcia linowe: nauka zastosowania węzłów i splotów lin w pracach obozowych i podczas wędrówki w terenie i w życiu codziennym, wspinaczka, orienteering: nauka umiejętności czytania mapy, posługiwania się kompasem, rozpoznawania znaków topograficznych, wyznaczania azymutu, rysowania mapy, oceniania odległości i nawigowania GPS. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia obozu przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do opieki nad młodzieżą, posiadające kwalifikacje i uprawnienia do zrealizowania celu obozu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom: przejazdu autokarowego z miejsca wskazanego przez zamawiającego na terenie Nowej Rudy do miejsca obozu i z powrotem w tym opieki na czas przejazdu; zakwaterowania w max 10 osobowych namiotach płóciennych, o konstrukcji drewnianej, z podłogą z desek, łóżka na konstrukcji drewnianej z materacami; pełnego węzła sanitarnego z bieżącą wodą. Sanitariaty powinny znajdować się w odległości max. 50 m od namiotów, toalety oraz prysznice winny posiadać bieżącą wodę, ogrzewaną w sposób ciągły; wyżywienie w postaci trzech posiłków dziennie - stosując odpowiednie wymogi żywienia - śniadanie, obiad, kolacja (w zależności od rozkładu zajęć, przynajmniej jeden obiad dwudaniowy, jeden owoc). Śniadania i kolacje powinny być przygotowywane przez uczestników z gotowych produktów zapewnionych przez Wykonawcę, natomiast obiady mogą być przygotowywane przez miejscową kuchnię lub mogą być dowożone na miejsce obozu (catering), napoje (herbata, woda, soki) w zależności od potrzeb uczestników; całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry oraz dostępu do opieki medycznej podczas całego pobytu; ubezpieczenie NNW, w czasie podróży i pobytu dla każdego uczestnika obozu; śpiwora syntetycznego - trzysezonowego - od wiosny do jesieni , który po zakończeniu obozu pozostanie własnością uczestnika; niezbędnika (nóż, widelec, łyżka) wykonane ze stali nierdzewnej posiadający atest spożywczy, który po zakończeniu obozu pozostanie własnością uczestnika; kubka wykonanego ze stali nierdzewnej o pojemności min. 0,3l posiadający atest spożywczy, który po zakończeniu obozu pozostanie własnością uczestnika; plecaka, który po zakończeniu obozu pozostanie własnością uczestnika. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji i złożenia jej Zamawiającemu po zakończeniu obozu, w szczególności: listy obecności uczestników, 1)listy uczestników ubezpieczonych od NNW; dziennika zawierającego terminy i godziny poszczególnych zajęć; indywidualnych opinii opiekuna o uczestnikach; ankiety ewaluacyjnej (początkowej i końcowej); konspektu zawierającego opis przeprowadzonych zajęć. Uwagi: Instytucja szkoleniowa ma posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. Warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania warsztatów będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się poznajemy każdego dnia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); Wykonawca w terminie do trzech dni po podpisaniu umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram zajęć . Ubezpieczenie uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków, przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować pełny okres warsztatów. Odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal warsztatowych, materiałów warsztatowych, dokumentów w związku ze współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego w uzgodnieniu z Zamawiającym. Przeprowadzenie niezbędnych ankiet ewaluacyjnych początkowej i końcowych oraz ankiet oceniających zajęcia (wzory ankiet należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed ich wykorzystaniem) Sporządzenie raportu ewaluacyjnego na podstawie ankiet ewaluacyjnych. Przekazanie Zamawiającemu listę osób, które ukończyły obóz, w szczególności: kserokopię certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu obozu, kserokopię oświadczenia o odbiorze certyfikatów zaświadczeń o ukończeniu obozu, listę obecności uczestników szkolenia, dzienniki zajęć z podpisami osób prowadzących warsztaty, inne dokumenty, które wynikną w trakcie okresu obozu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu: pt. Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się i poznajemy każdego dnia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sun & More Sp. z o. o.,, Szczecin, ul. Rapackiego 8 c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23100,00
Oferta z najniższą ceną: 23100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Zakup samochodu służbowego do transportu mniej niż 10 osób dla Wspólnoty Dziecięcej Gromadka przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda.
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (...)
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie w 2025 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu do schroniska z usługami opiekuńczymi
- Świadczenie usług schronienia w 2025 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Teresin
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.