eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-LeszczynyRealizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn. "Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - postępowanie powtórzone

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23327 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Czerwionka-Leszczyny: Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn. "Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - postępowanie powtórzone
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, krajowy numer identyfikacyjny 00344571900000, ul. ul. 3 Maja  36b, 44230   Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66, e-mail ops@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 36b 44-230 Czerwionka-Leszczyny


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn. "Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - postępowanie powtórzone
Numer referencyjny: OPS/KIS.NN.341/2/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie tzw. usług o charakterze edukacyjnym polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowy pn. "Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym". Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. Liczba uczestników: 16 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznych w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego (w wymiarze nie niższym niż 60 godzin lekcyjnych) celem uzyskania uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG, ważnych u każdego pracodawcy (zaświadczenie kwalifikacyjne UDT). 2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 10 osób. 3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia zatwierdzony lub opracowany przez Urząd Dozoru Technicznego. 4)Zorganizowanie egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającego nabycie uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. 5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 8)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 22 marca 2017r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 4 kwietnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG) Liczba uczestników: 7 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 110 godzin lekcyjnych; 2)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną; 3)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 4)Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka -Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 5 kwietnia 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 19 kwietnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 3: Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami). Liczba uczestników: 24 osoby. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną (nie mniejszym niż 45 godzin lekcyjnych). 2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 12 osób, 3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia niezbędny do zdania egzaminu i nabycia kompetencji. 4)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną. 5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)W razie konieczności przeprowadzenia zajęć praktycznych - zajęcia te winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 8)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 21 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 4: Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci. Liczba uczestników: 6 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz dziećmi. 2)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin lekcyjnych). 3)Program szkolenia winien zawierać dwa bloki tematyczne: -Opieka nad osobami starszymi obejmujący: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, bezpieczeństwo i higiena pracy, -Opieka nad dziećmi obejmująca: zajęcia dotyczące psychologii dziecięcej, profesjonalnej opieki, zabaw edukacyjnych. Powinny również obejmować biomedyczne podstawy rozwoju człowieka, higienę małego dziecka, żywienie w różnych fazach rozwoju dziecka, metodykę pracy z dziećmi w tym kreatywne zabawy, organizacja zabaw dla dzieci w kreatywny i rozwijający sposób, ciekawe pomysły na mądre spędzenie czasu z dzieckiem. 4)Szkolenia winny obejmować zajęcia praktyczne w zakresie: -pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej. -zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka. -pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety. -zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. -zmianę pozycji obłożenie chorego w łóżku. -opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. -zapoznanie się instytucjami powołanymi do opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. 5)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 7)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 5 kwietnia 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 19 kwietnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 5: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności stylista paznokci. Liczba uczestników: 5 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 80 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji. 2)Program szkolenia winien zawierać: oBudowa paznokcia naturalnego oChoroby paznokci oManicure metodą biologiczną oNauka profesjonalnego malowania płytki paznokcia oWzornictwo tradycyjne za pomocą lakierów oMasaż dłoni i zabiegi pielęgnacyjne oNakładanie żelu/akrylu oZabieg uzupełniający oWzmocnienie naturalnych paznokci (żel, akryl) oUsuwanie paznokci żelowych oReperacja złamanych i naderwanych paznokci oPrzedłużanie paznokci oNaklejanie naklejek, cyrkonii oPrzepisy BHP na stanowisku pracy 3)Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu w w/w zakresie, które profesjonalnie i od podstaw przygotuje do zawodu stylisty paznokci, oraz w praktyczny sposób nauczy zagadnień wymaganych w pracy zawodowej jako stylista paznokci, da pełną swobodę posługiwania się wszystkimi preparatami kosmetycznymi, zapozna również uczestników z nowościami pojawiającymi się na rynku. 4)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 6)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 22 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 6: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności wizażysta / stylista. Liczba uczestników: 2 osoby. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji. 2)Program szkolenia winien zawierać. oPodstawy kosmetologii na potrzeby wizażu. oBudowa, skład, choroby skóry, włosów i paznokci oMakijaż- techniki, rodzaje, makijaż okolicznościowy oStylizacja paznokci- techniki, rodzaje zdobień, dekoracje okolicznościowe oDobór fryzur, układanie włosów, codzienne i okazjonalne oStylizacja i dobór kolorystki w ubiorze, makijażu i fryzurze oAkcesoria i kosmetyki wykorzystywane w stylizacji i wizażu oKreowanie wizerunku pracownicy, komunikacja z klientem oPrzepisy BHP na stanowisku pracy oOrganizacja, przystosowanie stanowiska pracy stylistki-wizażystki, dobór urządzeń i wyposażenia 3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 4)Uczestnikami szkolenia mogą być inne osoby. Wykonawca może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 23 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 31 marca 2017r. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: 1)Wskazana wyżej liczba godzin szkoleniowych jest liczbą minimalną i obejmuje wymagane egzaminy. UWAGA!!!!!!!! 2)Warunkiem zapłaty całego wynagrodzenia będzie uzyskanie efektów szkolenia, tj. uzyskanie wyniku pozytywnego z egzaminu wewnętrznego, a w przypadkach prawem przewidzianym z egzaminu państwowego przez co najmniej 75% uczestników szkolenia. W przypadku uzyskania wyniku pozytywnego przez mniejszą liczbę osób Wykonawca otrzyma 85% wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 - Nie dotyczy zadania 6 szkolenia w specjalności wizażysta / stylista.

II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 04/04/2017

data zakończenia: 19/04/2017

data zakończenia: 21/03/2017

data zakończenia: 19/04/2017

data zakończenia: 22/03/2017

data zakończenia: 31/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Terminy zakończenia odnoszą sie do poszczególnych zadań w kolejności od zadnia 1 do zadania 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a)w stosunku do wszystkich zadań: posiadanie wpisu o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 645, z późn. zm.), tj. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, b)w stosunku do zadania 2: posiadanie potwierdzenia objęcia ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innego uprawnionej jednostki sprawującej nadzór nad ośrodkami szkolącymi spawaczy, tj. posiada aktualny atest lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu spawania - wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach lub inną uprawnioną jednostkę sprawującą nadzór nad ośrodkami szkolącymi spawaczy,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)w stosunku do zadania 1: -dysponowanie co najmniej 2 wózkami jezdniowym o napędzie silnikowym typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO), - dysponowanie co najmniej 2 osobami o wykształceniu średnim technicznym posiadającymi ukończone seminarium dla instruktorów-wykładowców szkoleń operatorów wózków jezdniowych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu operatora wózków jezdniowych, b)w stosunku do zadania 2: dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne, posiadającą kwalifikacje do spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG) oraz posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG), c)w stosunku do zadania 3: dysponowanie co najmniej 2 osobami o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne, posiadającą kwalifikacje do obsługi pieców CO oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu palacz kotłów CO (obsługa kotłów wodnych) - centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy cieplnej przekraczającej 50 kw. d)w stosunku do zadania 4: -dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu wyższym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w specjalności opiekuna osób starszych i dzieci, e)w stosunku do zadania 5: dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu w specjalności stylista paznokci, f)w stosunku do zadania 6: dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu w specjalności wizażysta / stylista.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ, 2) w stosunku do zadania 2 zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający posiadają potwierdzenia objęcie ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innego uprawnionej jednostki sprawującej nadzór nad ośrodkami szkolącymi spawaczy, tj. posiada aktualny atest lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu spawania - wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach lub inną uprawnioną jednostkę sprawującą nadzór nad ośrodkami szkolącymi spawaczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu informacji dotyczących ceny. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.można zastrzec: nazwy i adresu Wykonawcy, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli Wykonawca zamierza zamieścić w ofercie informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jednolity tekst Dz. U. z 2003 roku Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) nie później niż w terminie składania ofert, musi zamieścić adnotację "Tajemnica przedsiębiorstwa" ze wskazaniem konkretnego punktu, którego dotyczy. Dodatkowo w spisie treści należy podać numery stron zawierające informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa. Tajemnica przedsiębiorstwa nie obejmuje informacji powszechnie znanych lub tych, których treść każdy zainteresowany może legalnie poznać. W szczególności nie można zastrzec: nazwy i adresu Wykonawcy, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/02/2017, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników: 16 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznych w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego (w wymiarze nie niższym niż 60 godzin lekcyjnych) celem uzyskania uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG, ważnych u każdego pracodawcy (zaświadczenie kwalifikacyjne UDT). 2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 10 osób. 3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia zatwierdzony lub opracowany przez Urząd Dozoru Technicznego. 4)Zorganizowanie egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającego nabycie uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. 5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 8)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 22 marca 2017r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 4 kwietnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 04/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników: 7 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 110 godzin lekcyjnych; 2)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną; 3)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 4)Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka -Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 5 kwietnia 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 19 kwietnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 19/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników: 24 osoby. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną (nie mniejszym niż 45 godzin lekcyjnych). 2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 12 osób, 3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia niezbędny do zdania egzaminu i nabycia kompetencji. 4)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną. 5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)W razie konieczności przeprowadzenia zajęć praktycznych - zajęcia te winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 8)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 21 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 21/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników: 6 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz dziećmi. 2)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin lekcyjnych). 3)Program szkolenia winien zawierać dwa bloki tematyczne: -Opieka nad osobami starszymi obejmujący: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, bezpieczeństwo i higiena pracy, -Opieka nad dziećmi obejmująca: zajęcia dotyczące psychologii dziecięcej, profesjonalnej opieki, zabaw edukacyjnych. Powinny również obejmować biomedyczne podstawy rozwoju człowieka, higienę małego dziecka, żywienie w różnych fazach rozwoju dziecka, metodykę pracy z dziećmi w tym kreatywne zabawy, organizacja zabaw dla dzieci w kreatywny i rozwijający sposób, ciekawe pomysły na mądre spędzenie czasu z dzieckiem. 4)Szkolenia winny obejmować zajęcia praktyczne w zakresie: -pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej. -zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka. -pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety. -zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. -zmianę pozycji obłożenie chorego w łóżku. -opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. -zapoznanie się instytucjami powołanymi do opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. 5)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 7)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 5 kwietnia 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 19 kwietnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 19/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności stylista paznokci

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników: 5 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 80 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji. 2)Program szkolenia winien zawierać: oBudowa paznokcia naturalnego oChoroby paznokci oManicure metodą biologiczną oNauka profesjonalnego malowania płytki paznokcia oWzornictwo tradycyjne za pomocą lakierów oMasaż dłoni i zabiegi pielęgnacyjne oNakładanie żelu/akrylu oZabieg uzupełniający oWzmocnienie naturalnych paznokci (żel, akryl) oUsuwanie paznokci żelowych oReperacja złamanych i naderwanych paznokci oPrzedłużanie paznokci oNaklejanie naklejek, cyrkonii oPrzepisy BHP na stanowisku pracy 3)Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu w w/w zakresie, które profesjonalnie i od podstaw przygotuje do zawodu stylisty paznokci, oraz w praktyczny sposób nauczy zagadnień wymaganych w pracy zawodowej jako stylista paznokci, da pełną swobodę posługiwania się wszystkimi preparatami kosmetycznymi, zapozna również uczestników z nowościami pojawiającymi się na rynku. 4)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 6)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 22 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 22/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności wizażysta / stylista

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników: 2 osoby. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji. 2)Program szkolenia winien zawierać. oPodstawy kosmetologii na potrzeby wizażu. oBudowa, skład, choroby skóry, włosów i paznokci oMakijaż- techniki, rodzaje, makijaż okolicznościowy oStylizacja paznokci- techniki, rodzaje zdobień, dekoracje okolicznościowe oDobór fryzur, układanie włosów, codzienne i okazjonalne oStylizacja i dobór kolorystki w ubiorze, makijażu i fryzurze oAkcesoria i kosmetyki wykorzystywane w stylizacji i wizażu oKreowanie wizerunku pracownicy, komunikacja z klientem oPrzepisy BHP na stanowisku pracy oOrganizacja, przystosowanie stanowiska pracy stylistki-wizażystki, dobór urządzeń i wyposażenia 3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 4)Uczestnikami szkolenia mogą być inne osoby. Wykonawca może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 23 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 31 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.