Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Marki: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 233280 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki , al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, faks 7811378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą prowadziły zajęcia, posiadające kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli i mniemających wyższego wykształcenia lub ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400), oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228 poz. 1487) odpowiednie do prowadzenia danego typu zajęć oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej w klasach I - III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: - kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy - zmiany harmonogramu zajęć zgodnie z postanowieniami umowy, - liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zleceniodawcy; - sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy, - wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, - wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowania zamówienia, - będącym następstwem działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki
al. Marsz. J. Piłsudskiego 95,
05-270 Marki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Marki al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki Kancelaria Ogólna, pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 34 uczniów, 8 grup - od I do VIII , 4-5 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 280 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2012, 168 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 26 uczniów, 7 grup od I do VII, 3 - 4 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 245 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 98 godzin w roku 2012, 147 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 24 uczniów, 4 grupy od I do IV, 6 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 140 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2012, 84 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 58 uczniów, 12 grup od I do XII, 4 - 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 420 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2012, 252 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 28 uczniów, 6 grup od I do VI, 4 - 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godziny w roku 2012, 126 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 32 uczniów, 7 grup od I do VII, 4 - 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 245 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 98 godzin w roku 2012, 147 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 30 uczniów, 6 grup od I do VI, 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godziny w roku 2012, 126 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 r. w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 24 uczniów, 4 grupy od I do IV, 6 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 140 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2012, 84 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 uczniów, 3 grupy od I do III, 4 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 105 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 42 godziny w roku 2012, 63 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 45 uczniów, 11 grup od I do XI , 4-5 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 385 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 154 godziny w roku 2012, 231 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 27 uczniów, 16 grup od I do XVI , 1 - 2 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć specjalistycznych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 560 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 224 godziny w roku 2012, 336 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 25 uczniów, 5 grup od I do V, 5 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć specjalistycznych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 175 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 70 godzin w roku 2012, 105 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 20 uczniów, 10 grup od I do X, 2 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć specjalistycznych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 350 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 140 godzin w roku 2012, 210 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 92 uczniów, 9 grup od I do IX, 9-10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 315 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 126 godzin w roku 2012, 189 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 60 uczniów, 6 grup od I do VI, 10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godziny w roku 2012, 126 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 36 uczniów, 4 grupy od I do IV, 9 - 10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 140 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2012, 84 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 uczniów, 2 grupy od I do II, 6 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 70 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 28 godzin w roku 2012, 42 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 50 uczniów, 8 grupy od I do VIII, 6 - 7 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 240 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 96 godzin w roku 2012, 144 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 32 uczniów, 4 grupy od I do IV, 8 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 48 godzin w roku 2012, 72 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 40 uczniów, 4 grupy od I do IV, 10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 48 godzin w roku 2012, 72 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 26 uczniów, 3 grupy od I do III, 8-9 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 36 godzin w roku 2012, 54 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 16 uczniów, 16 grupy od I do XVI , 1 osoba w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 640 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 256 godzin w roku 2012, 384 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 40 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 306 uczniów, 3 grupy od I do III, 102 uczniów w każdej grupie, Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 306 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 122 godziny w roku 2012, 184 godziny w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 231 uczniów, 3 grupy od I do III, 77 uczniów w każdej grupie, Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 231 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 93 godziny w roku 2012, 138 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 293 uczniów, 3 grupy od I do III, Grupa I - 97 uczniów, Grupa II i III po 98 uczniów. Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 293 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 117 godzin w roku 2012, 176 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 213 uczniów, 2 grupy od I do II, Grupa I - 106 uczniów, Grupa II - 107 uczniów. Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 213 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 85 godzin w roku 2012, 128 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 114 uczniów, 1 grupa , Grupa I - 114 uczniów Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 114 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 45 godziny w roku 2012, 69 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MAREK
więcej: przetargi w Markach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.