eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Marki: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 233280 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki , al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, faks 7811378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w 5 szkołach podstawowych z terenu miasta Marki w ramach projektu INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W 5 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY MARKI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą prowadziły zajęcia, posiadające kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli i mniemających wyższego wykształcenia lub ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400), oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228 poz. 1487) odpowiednie do prowadzenia danego typu zajęć oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej w klasach I - III.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: - kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy - zmiany harmonogramu zajęć zgodnie z postanowieniami umowy, - liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zleceniodawcy; - sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy, - wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, - wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowania zamówienia, - będącym następstwem działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Marki al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki Kancelaria Ogólna, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 34 uczniów, 8 grup - od I do VIII , 4-5 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 280 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2012, 168 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 26 uczniów, 7 grup od I do VII, 3 - 4 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 245 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 98 godzin w roku 2012, 147 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 24 uczniów, 4 grupy od I do IV, 6 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 140 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2012, 84 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 58 uczniów, 12 grup od I do XII, 4 - 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 420 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2012, 252 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 28 uczniów, 6 grup od I do VI, 4 - 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godziny w roku 2012, 126 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 32 uczniów, 7 grup od I do VII, 4 - 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 245 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 98 godzin w roku 2012, 147 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 30 uczniów, 6 grup od I do VI, 5 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godziny w roku 2012, 126 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 r. w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 24 uczniów, 4 grupy od I do IV, 6 osób grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 140 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2012, 84 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 uczniów, 3 grupy od I do III, 4 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 105 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 42 godziny w roku 2012, 63 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 45 uczniów, 11 grup od I do XI , 4-5 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 385 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 154 godziny w roku 2012, 231 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 27 uczniów, 16 grup od I do XVI , 1 - 2 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć specjalistycznych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 560 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 224 godziny w roku 2012, 336 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 25 uczniów, 5 grup od I do V, 5 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć specjalistycznych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 175 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 70 godzin w roku 2012, 105 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 20 uczniów, 10 grup od I do X, 2 osoby w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć specjalistycznych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 350 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 60 minut zegarowych), tj. 140 godzin w roku 2012, 210 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 92 uczniów, 9 grup od I do IX, 9-10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 315 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 126 godzin w roku 2012, 189 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 60 uczniów, 6 grup od I do VI, 10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godziny w roku 2012, 126 godzin w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 36 uczniów, 4 grupy od I do IV, 9 - 10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 140 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2012, 84 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 uczniów, 2 grupy od I do II, 6 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 70 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 28 godzin w roku 2012, 42 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 50 uczniów, 8 grupy od I do VIII, 6 - 7 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 240 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 96 godzin w roku 2012, 144 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 32 uczniów, 4 grupy od I do IV, 8 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 48 godzin w roku 2012, 72 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 40 uczniów, 4 grupy od I do IV, 10 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 48 godzin w roku 2012, 72 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 26 uczniów, 3 grupy od I do III, 8-9 osób w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć dodatkowych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 36 godzin w roku 2012, 54 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 16 uczniów, 16 grupy od I do XVI , 1 osoba w grupie Liczba godzin: Liczba godzin zajęć do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 640 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 256 godzin w roku 2012, 384 godziny w roku 2013. Liczba godzin zajęć w jednej grupie - 40 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 306 uczniów, 3 grupy od I do III, 102 uczniów w każdej grupie, Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 306 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 122 godziny w roku 2012, 184 godziny w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 231 uczniów, 3 grupy od I do III, 77 uczniów w każdej grupie, Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 231 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 93 godziny w roku 2012, 138 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 293 uczniów, 3 grupy od I do III, Grupa I - 97 uczniów, Grupa II i III po 98 uczniów. Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 293 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 117 godzin w roku 2012, 176 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Stefana Roweckiego Grota w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 213 uczniów, 2 grupy od I do II, Grupa I - 106 uczniów, Grupa II - 107 uczniów. Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 213 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 85 godzin w roku 2012, 128 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Konsultacje psychologiczno-pedagogiczne dla każdego ucznia z klas I - III w Szkole Podstawowej Nr 5 w Markach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 114 uczniów, 1 grupa , Grupa I - 114 uczniów Liczba godzin: Liczba godzin konsultacji do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 114 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 45 godziny w roku 2012, 69 godzin w roku 2013. Konsultacje należy przeprowadzić w wymiarze 1 godziny na 1 ucznia w grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.