eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoRemont budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Węgorzewo: Remont budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie
Numer ogłoszenia: 233308 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194870 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4275400, faks 87 4275401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń biurowych, korytarzy i pomieszczeń sanitarnych wraz z remontem elewacji budynku, w szczególności: Zakres robót budowlanych obejmować będzie: 1) Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitariatów. 2) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i deszczułek w pokojach i na korytarzach. 3) Skucie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniach sanitariatów. 4) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitów i ścian w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 5) Ługowanie farby olejnej z tynków ścian i lamperii olejnej na korytarzu. 6) Wykonanie tynków żywicznych mozaikowych na ścianach na korytarzu. 7) Wykonanie gładzi gipsowych dwustronnych i powłok malarskich na ścianach i sufitach w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 8) Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES o wym. 40 x 40 cm wraz z cokolikami na zaprawie klejowej na korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 9) Wykonanie posadzek z wykładzin PCV w pomieszczeniach biurowych. 10) Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej w pomieszczeniach sanitarnych. 11) Wymiana drzwi wewnętrznych z korytarza do pomieszczeń na drzwi płycinowe z ościeżnicami drewnianymi. 12) Wymiana drzwi wewnętrznych łazienkowych płytowych w sanitariatach wraz z ościeżnicami stalowymi na drewniane. 13) Wymiana drzwi wejściowych na nowe z PCV. 14) Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy świetlówkowe z blachy stalowej rastrem w pomieszczeniach biurowych i korytarzu oraz opraw żarowych bryzgoodpornych przykręcanych w sanitariach. 15) Wymiana osprzętu instalacyjnego w postaci łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych w pomieszczeniach biurowych, korytarzu i pomieszczeniach sanitarnych. 16) Wymiana i montaż armatury w pomieszczeniach sanitarnych. 17) Remont płyty betonowej przed wejściem do budynku. 18) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z betonu. 19) Remont elewacji budynku polegający na skuciu istniejących tynków, wykonaniu nowych tynków wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikonowej. 20) Skucie i uzupełnienie tynku na murku fundamentowym wokół budynku. 21) Rozbiórka betonowych schodów wejściowych do budynku. 22) Docieplenie ściany szczytowej budynku od strony wjazdu do garażu. 23) Wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej. 24) Wymiana obróbek blacharskich murków ogniowych i pasów nadrynnowych. 25) Montaż stojaka rowerowego. 26) Rozbiórka betonowego daszku nad wejściem i montaż zadaszenia z pleksi. 27) Wymiana grzejników żeliwnych na stalowe. 28) Wykonanie odcinka instalacji co wraz z montażem 3 nowych grzejników (na korytarzu i pomieszczeniu wc). 29) Montaż lamp oświetleniowych zewnętrznych LED. Prace remontowe będą wykonywane w czynnym budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i muszą być wykonywane w sposób nie zakłócający funkcjonowania pracy ośrodka. W trakcie wykonywania robót remontowych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z terenem planowanej inwestycji zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy ośrodka, a więc w godzinach od 16.00 do 6.00 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach od 7.00 do 16.00 . Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o STWiOR (załącznik nr 4 do SIWZ), Przedmiar robót (zał. nr 5). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : Załącznik Nr 4 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 5 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy) UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GRĄDEX Usługi Ogólnobudowlane Handel Artykułami Przemysłowymi, ul. Słowackiego 28, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126144,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139995,32

  • Oferta z najniższą ceną: 139995,32 / Oferta z najwyższą ceną: 219500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.