Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Głubczyce: Zaopatrzenie w art.spoż.z gr.011 wg CPV
Numer ogłoszenia: 233310 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Kochanowskiego 3, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852016, fax 077 4859771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zk_glubczyce@sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w art.spoż.z gr.011 wg CPV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.buraki ćwikłowe / 01121111-2 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 5000,00 kg 2.cebula / 01121113-6 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 4000,00 kg 3.jabłko konsumpcyjne / 01131321-0 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 5000,00 kg 4.kapusta biała / 01121410-8 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 2500,00 kg 5.kapusta czerwona / 01121410-8 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg 6.marchew jadalna / 01121112-9 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 4000,00 kg 7.ogórek kiszony / 01121270-4 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 2000,00 kg 8.pomidor / 01121240-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 9.seler / 01121110-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 10.pietruszka / 01121110-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 700,00 kg 11.por / 01121110-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 12.kapusta kiszona / 01121410-8 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 4500,00 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie art. 24 Ustawy, b.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.2 Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od oferenta przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a.wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta (załącznik nr 1), b.parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2) c.oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy i spełniania warunki określone w art.. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul.Kochanowskiego 3 48-100 Głubczyce.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul.Kochanowskiego 3 48-100 Głubczyce Sekretariat Dyrektora Zakładu Karnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.