eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabicePrzebudowa ul. Kosmowskiej w gminie Stare Babice - Etap I (przebudowa jezdni wraz z budową odwodnienia drogowego)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Stare Babice: Przebudowa ul. Kosmowskiej w gminie Stare Babice - Etap I (przebudowa jezdni wraz z budową odwodnienia drogowego)
Numer ogłoszenia: 233322 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177658 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kosmowskiej w gminie Stare Babice - Etap I (przebudowa jezdni wraz z budową odwodnienia drogowego).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Kosmowskiej w gminie Stare Babice - etap I (przebudowa jezdni wraz z budową odwodnienia drogowego). Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: 1)Zadanie 1 - przebudowa jezdni ul. Kosmowskiej na odcinku od ul. Warszawskiej do granicy gminy wraz ze wzmocnieniem podbudowy (ok. 2 330 mb), 2)Zadanie 2 - wykonanie zatoki autobusowej, chodnika w obrębie przystanków autobusowych i zjazdów do linii rozgraniczającej, 3)Zadanie 3 - budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej jezdnię ul. Kosmowskiej (ze względu na występowanie w rejonie prac stanowiska archeologicznego roboty prowadzone będą pod nadzorem archeologa), 4)Zadanie 4 - wykonanie i zagospodarowanie poboczy do linii rozgraniczającej. 2.Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w SIWZ, dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i obejmuje wykonanie m. in. następujących robót budowlanych: 1)Zadanie 1 - przebudowa jezdni ul. Kosmowskiej na odcinku od ul. Warszawskiej do granicy gminy wraz ze wzmocnieniem podbudowy - wykonanie konstrukcji jezdni KR-3 (stabilizacja podłoża cementem Rm=2,5 MPa, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W PMB 25-55-60, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S PMB 45-80-55, krawężniki), 2)Zadanie 2 - wykonanie zatoki autobusowej, chodnika w obrębie przystanków autobusowych i zjazdów do linii rozgraniczającej: a)wykonanie zatoki autobusowej (stabilizacja podłoża cementem Rm=2,5 MPa, podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C 12-15, podsypka cementowo - piaskowa 1:4, warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15-17, krawężniki), b)wykonanie chodnika w obrębie przystanków autobusowych stanowiących perony dla pasażerów (warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego-pospółka, podsypka cementowo - piaskowa 1:4, nawierzchnia z kostki betonowej typu BEHATON, gr. 6 cm, kolor szary, nawierzchnia z płyt betonowych z wypustkami, kolor żółty , obrzeża), c)wykonanie zjazdów do linii rozgraniczającej, (podsypka cementowo - piaskowa Rm=5MPa, opornik betonowy, krawężnik najazdowy, ława betonowa C 12-15 z oporem, destrukt asfaltowy). 3)adanie 3 - budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej jezdnię ul. Kosmowskiej na odcinku 190 mb od ul. Warszawskiej, oraz budowa kanału tranzytowego ok. 360 m. wzdłuż ul. Ukośnej do rowu o-11-1-5: a)wykonanie kanału deszczowego (ok. 190 mb), b)budowa przyłączy do wpustów deszczowych, c)budowa kanału tranzytowego (ok. 360 mb), d)budowa systemu podczyszczania i retencjonowania wód, e)wykonanie wylotu do rowu. 4)Zadanie 4 - wykonanie i zagospodarowanie pobocza do linii rozgraniczającej, a)wykonanie konstrukcji pobocza (warstwa kruszywa naturalnego - pospółka, warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub destrukt asfaltowy), b)wykonanie drenażu francuskiego (geowłóknina, tłuczeń kamienny, warstwa humusu), c)założenie trawników na poboczach. 3.Warunki wykonania zamówienia: 1)Wykonawca przed rozpoczęciem robót wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu na czas robót. Projekt w szczególności trzeba uzgodnić z Zarządcą drogi wojewódzkiej nr 580 - ul. Warszawskiej i Nr 888 - ul. Zaborowskiej Kujawskiego oraz Zarządem Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim. 2)W związku z kursowaniem ul. Kosmowską autobusów komunikacji zbiorowej należy uzgodnić wykonywanie robót z ZTM w Warszawie. 3)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przejezdności przez ulicę Kosmowską w dniach odbiorów odpadów komunalnych przez firmę BYŚ Wojciech Byśkiniewicz zgodnie z obowiązującym harmonogramem wywozu odpadów komunalnych. 4)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pełnej obsługi geodezyjnej zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej. 5)Dokumentacja powykonawcza, którą Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru końcowego musi zawierać, co najmniej: a)projekty budowlano - wykonawcze będące załącznikiem do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia oraz do pozwolenia na budowę wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami, b)protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jego zakończeniu, c)atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d)protokoły częściowe odbiory robót, e)dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp. f)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, 6)Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu. 7)W związku z zawartym porozumieniem pomiędzy Powiatem Warszawskim Zachodnim a Gminą Stare Babice w ramach, którego Gmina przejęła obowiązki zarządcy drogi powiatowej - ul. Kosmowskiej na czas jej remontu, Wykonawca po wykonaniu prac stanowiących przedmiot zamówienia, przed odbiorem końcowym musi dostarczyć cesję gwarancji należytego usunięcia wad i usterek z Gminy Stare Babice na rzecz Powiatu Warszawskiego Zachodniego z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim (05-850) przy ul. Poznańskiej 129-133. Powyższy obowiązek wynika z zawartego porozumienia. 8)W terminie 3 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy robót z rozbiciem na miesiące, który będzie podstawą do miesięcznych rozliczeń za wykonane roboty. 9)Warstwa ścieralna asfaltobetonu musi zostać wykonana jednocześnie całą szerokością drogi bez szwu podłużnego na środku. 10)Prowadzenie jakichkolwiek prac stanowiących przedmiot zamówienia w godzinach nocnych i porannych (tj. pomiędzy 20:00 a 7:00 w dni powszednie) oraz w dni świąteczne wymaga bezwzględnie uzgodnienia z Zamawiającym. 11)W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu na noc lub dni wolne od pracy Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. 12)Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 13)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 14)Wykonawca musi tak zorganizować roboty, aby zapewnić mieszkańcom dojazd do posesji. W razie potrzeby Wykonawca musi wykonać i oznaczyć drogi tymczasowe lub uzgodnić z mieszkańcami czasowe ograniczenia w tym zakresie. 15)W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren ich wykonywania w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 16)W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. 17)Wykonawca dokona regulacji istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni w uzgodnieniu z ich właścicielami. W zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zakończenie regulacji urządzeń infrastruktury należy potwierdzić protokołem odbioru z udziałem upoważnionego pracownika Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego EKO-BABICE Sp. z o.o. W przypadku braku takiego protokołu lub zgłoszenia przez Właściciela urządzeń braku ich regulacji wówczas roboty nie zostaną odebrane do czasu wykonania ww. czynności. 18)Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone w sposób zapewniający bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 19)Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy 20)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do zaplecza placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty ich zużycia w okresie realizacji robót. 21)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu umowy, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 22)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 23)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 24)Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 25)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 26)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww. sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty, na co Wykonawca wyraża zgodę. 27)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 28)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 29)Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy na co Wykonawca wyraża zgodę. 30)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 31)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 32)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz osób w obrębie wykonywanych robót drogowych. 33)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 34)Odbiory częściowe i zakończenie robót zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Gminę Stare Babice, Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o., przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim oraz Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane z UE na podstawie Umowy nr POIS.01.01.00-00-208/10-00 z dnia 24.06.2011 r., Projekt Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gm. Stare Babice, Nr Projektu POIS.01.01.00-00-208/10, w ramach dział.:1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM priorytetu I Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Zad 31 i 32 -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Kosmowska, Borzęcin D., Borzęcin M..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DELTA S.A., ul. Dzielna 21/47, 01-029 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6560389,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4398480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4305000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4398480,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.