Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Wrocław: Dostawa profesjonalnych środków czystości na potrzeby AGRO Obiekt Hotelowy w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 233329 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków czystości na potrzeby AGRO Obiekt Hotelowy w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków czystości na potrzeby AGRO Obiekt Hotelowy w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie kosztów zamówienia. Zamawiający zastrzega, że podane w zestawieniu kosztów zamówienia ilości (kolumna 4) stanowią wielkości szacunkowe. 2. Przez dostawę profesjonalnych środków czystości należy rozumieć sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości przeznaczonych dla hotelu i gastronomii na bieżące potrzeby działalności Obiektu Hotelowego AGRO świadczącego usługi hotelowo - gastronomiczne, według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6. 3. Przedstawione w zestawieniu kosztów zamówienia asortymenty z użyciem nazw produktów są przykładowe. Zamawiający działając w oparciu o art. 29 i 30 Ustawy, dopuszcza ze względu na specyfikę zamówienia oferowanie produktów o cechach porównywalnych, równoważnych do przedstawionych. Zamawiający przez użycie sformułowania lub równoważny rozumie produkt o standardach jakościowych, walorach zapachowych i estetycznych, o właściwościach oddziaływania na powierzchnie podczas jego stosowania w sposób nie gorszy od produktu wskazanego. 4. W przypadku, gdy Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna [2] zestawienia kosztów zamówienia) nazwy własne produktów a Wykonawca oferuje produkty równoważne zobowiązany jest podać nazwę oferowanego produktu w kolumnie [5] zestawienia kosztów zamówienia. W przypadku, gdy nie zostanie wpisana żadna nazwa, Zamawiający uzna, że zaoferowany został produkt o nazwie wskazanej w kolumnie [2] Przedmiot zamówienia jako typ produktu. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności. Zamawiający oceni warunek jako spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający oceni warunek jako spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający oceni warunek jako spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni warunek jako spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni warunek jako spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku określonym w § 5 ust. 7 oraz w § 2 ust. 10 wzoru umowy, tj. 1) zmian cen spowodowanych zmianami przepisów określających wysokość należnego podatku VAT, na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie - po uprzednim ich udokumentowaniu przez Wykonawcę; 2) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ jedynie w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu wycofania produktu spoczywa na Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dodr.ibip.wroc.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław (bud. B-3, pok. nr 23 lub 24).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, sekretariat, bud B-3 (pok. nr 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu działający na podstawie ustawy z dnia 22 października 2004 r. o jednostkach doradztwa rolniczego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 474) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, NIP 8961000264, REGON 006011298.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy oraz jednostek oświatowych Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do 30 listopada 2025 r.
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania oraz drobnego sprzętu medycznego
- "Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy"
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.