Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Katowice: Zakup drzwi aluminiowych, drzwi aluminiowych automatycznych oraz drzwi przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 233339 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drzwi aluminiowych, drzwi aluminiowych automatycznych oraz drzwi przeciwpożarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup drzwi aluminiowych, drzwi aluminiowych automatycznych oraz drzwi przeciwpożarowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.570,00 PLN Zad. 1 - 1.230,00 PLN Zad. 2 - 340,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 2. Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie to składają wspólnie) 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 7. Potwierdzenie wniesienia wadium -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pieniądzu -złożone w formie oryginału - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pozostałych formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych 8. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem 9. Rysunki techniczne oferowanych drzwi potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego - złożone w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia rysunki te składają wspólnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca
ul. Ziołowa 45/47 , 40 -635 Katowice pok. 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47 , 40 -635 Katowice pok. 50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drzwi aluminiowe i aluminiowe przesuwne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi aluminiowe i aluminiowe przesuwne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drzwi przeciwpożarowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi przeciwpożarowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Dostawa drzew, krzewów i bylin dla miasta Katowice"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Opolskiej 13,13a w Katowicach - Etap II.
- Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ANESTEZJOLOGICZNYCH
- Wymiana stolarki aluminiowej
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki aluminiowej
- Efektywne systemy ciepłownicze - wymiana źródeł ciepła na kotły na biomasę w czterech budynkach użyteczności publicznej
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11 - wymiana części stolarki drzwiowej"
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.