eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty naprawcze na dachu budynku 31 nad laboratorium

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23333 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Łódź: Roboty naprawcze na dachu budynku 31 nad laboratorium
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358549-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358572-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 47054203300000, ul. ul. Sanitariuszek  66, 93469   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 426 404 776, faks (042) 640 47 75, e-mail gosl-zp@gos.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gos.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty naprawcze na dachu budynku 31 nad laboratorium

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

E/083/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1/ Demontaż haków i rynien O 150mm stalowych 55m, koszy 4szt, rur spustowych O 150mm 12m, kolanek 4szt. 2/ Wycięcie 20cm papy i 11cm styropianu na długości 55 m wzdłuż okapu. 3/ Montaż podwaliny z drewna impregnowanego 10 x 10cm długości 55 m z drewna impregnowanego. 4/ Uszczelnienie belki podwalinowej ze styropianem pianką montażową szer.1cm i papą z wkładką aluminiową dł.55 m. 5/ Montaż pasa podrynnowego 55m x 1,0m = 55m^2. Montaż pasa nadrynnowego 55m x 0,5m = 27,5m^2. Montaż obróbki muru 54m x 0,45m = 24,3m^2. 6/ Montaż haków i rynien O 150mm z blachy powlekanej na długości 55m, koszy 4szt. 7/ Montaż rur spustowych O 150mm z blachy powlekanej 12m. 8/ Obróbka kominów z blachy powlekanej szer.0,4m x obw.3,0m x 10szt =12m^2. 9/ Pokrycie jednokrotne papą termozgrzewalną dachu o powierzchni 526m^2. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m^2 obustronnie pokrytą masą z asfaltu modyfikowanego z wypełnieniem mineralnym, górna warstwa pokryta gruboziarnistą posypką mineralną, minimalna grubość papy 5,2 mm, giętkość w niskiej temperaturze nie gorzej niż -20 °C, średnie wydłużenie wzdłuż i w poprzek 40% / 40%, trwałość użytkowa min.15 lat. 10/ Zamurowanie 40szt otworów 14 x 20cm w kominach. 11/ Otynkowanie zamurowanych otworów 1,5 m^2. 12/ Wykonanie 21szt otworów O 150mm wiertnicą w czapkach komin. 13/ Zakup i montaż kominków wentylacyjnych O 150mm 21szt. Kolor obróbek blacharskich niebieski RAL 5010.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45261900-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zmówienie to stanowi część zamówienia na roboty budowlane nieprzekraczające progów w art. 11 ut. 8) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie opublikowane zgodnie z szacowaną wartością całego zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29210.77
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PMP S.C. Piotr Korpa, Marek Szymański,  pmp1@o2.pl,  Krasawna 46 ,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35929.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31526.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70110.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.