eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, obsługą serwisową i wsparciem technicznym, dostępem do Internetu oraz przeprowadzeniem szkoleń na potrzeby realizacji projektuBądź w sieci - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Mieście Mysłowice, w ramach działania 8.3 POIGPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion z podziałem na 4 części zamówienia z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Mysłowice: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, obsługą serwisową i wsparciem technicznym, dostępem do Internetu oraz przeprowadzeniem szkoleń na potrzeby realizacji projektu: Bądź w sieci - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Mieście Mysłowice, w ramach działania 8.3 POIG: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion z podziałem na 4 części zamówienia z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
Numer ogłoszenia: 233355 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice , Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, obsługą serwisową i wsparciem technicznym, dostępem do Internetu oraz przeprowadzeniem szkoleń na potrzeby realizacji projektu: Bądź w sieci - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Mieście Mysłowice, w ramach działania 8.3 POIG: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion z podziałem na 4 części zamówienia z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia na zadanie pod nazwą: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, obsługą serwisową i wsparciem technicznym, dostępem do Internetu oraz przeprowadzeniem szkoleń na potrzeby realizacji projektu: Bądź w sieci - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Mieście Mysłowice, w ramach działania 8.3 POIG: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion z podziałem na 4 części zamówienia z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia: 1) część zamówienia nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem; 2) część zamówienia nr 2: Świadczenie obsługi serwisowej i wsparcia technicznego; 3) część zamówienia nr 3: Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu; 4) część zamówienia nr 4: Szkolenia dla Beneficjentów ostatecznych projektu i pracowników jednostek podległych Zamawiającemu, szczegółowo opisano w załączniku nr 17 do siwz. 2. Zamawiający wymaga aby urządzenia będące przedmiotem dostawy były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, były sprawne technicznie, posiadały wymagane polskim prawem atesty i certyfikaty, były wolne od wad prawnych oraz spełniały wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym prawie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 1. część zamówienia nr 1- wymagane wadium na kwotę: 10 300,00 PLN, 2. część zamówienia nr 2- wymagane wadium na kwotę: 1 100,00 PLN, 3. część zamówienia nr 3- wymagane wadium na kwotę: 1 200,00 PLN, 4. część zamówienia nr 4- wymagane wadium na kwotę: 1 300,00 PLN. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 7. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 9. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 11. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) w odniesieniu do cz. 1 zamówienia, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy nie mniej niż 60 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem każda (dla celów oceny spełnienia warunków w postępowaniu rozumianych, jako komputery stacjonarne lub laptopy) o wartości, co najmniej 200.000,00 zł netto każda, Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 2)w odniesieniu do cz. 2 zamówienia, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi polegającą na obsłudze serwisowej i/lub wsparciu technicznym świadczone, dla co najmniej 30 odbiorców każda, 3)w odniesieniu do cz. 3 zamówienia, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę (minimum 1) polegającą na dostawie dostępu do Internetu wraz z montażem w zakresie minimum 30 łączy internetowych, 4)w odniesieniu do cz. 4 zamówienia, wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi polegającą na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera, dla co najmniej 30 uczestników każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) w odniesieniu do cz. 1 i 3 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) w odniesieniu do cz. 2 zamówienia, wykonawca wykaże specjalistów ds. montażu, konfiguracji i obsługi oferowanych urządzeń, tj. minimum 2 osoby posiadające, co najmniej 2-letnie doświadczenie każda, związane z montażem, konfiguracją i obsługą urządzeń komputerowych, 3) w odniesieniu do cz. 4 zamówienia, wykonawca wykaże trenera, który posiada doświadczenie w przeprowadzeniu min. 2 szkoleń grupowych/indywidualnych z zakresu podstaw obsługi komputera na rzecz 3 różnych odbiorców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegąjących się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

cz.1 1. Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego na następujących warunkach: a. zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany; b. zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie: a. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi, co najmniej spełniać warunki określone w siwz, za cenę określoną w ofercie i umowie, b. części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/,* c. terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy przygotowaniu oraz realizacji dostaw, d. osoby nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnych za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy, e. wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych, przy czym wartość netto przedmiotu umowy pozostanie bez zmian. cz.2,3,4 1. Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego na następujących warunkach: a. zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany; b. zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie: a. części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/,* b. terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy przygotowaniu oraz realizacji usługi, c. osoby nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnych za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy, d. wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych, przy czym wartość netto przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41- 400 Mysłowice, ul. Powstańców 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: tak: udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: 85% (podać, o ile jest znany) w ramach (wskazać projekt / program) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII, Działanie 8.3 (środki na realizację zadania będą pochodziły z budżetu Unii Europejskiej / z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)) jako środki niepodlegające zwrotowi.*.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 17 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie obsługi serwisowej i wsparcia technicznego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 17 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.32.40.00-2, 72.70.00.00-7, 72.82.00.00-4, 50.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. reakcja na zgłoszenie problemu, czas naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 72411000-4 Szczegółowo opisano w załączniku nr 17 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. zmiana lokalizacji instalacji łącza internetowego w przypadku zmiany miejsca zamieszkania BO lub zmiany BO - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenia dla Beneficjentów ostatecznych projektu i pracowników jednostek podległych Zamawiającemu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 17 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ilość godzin szkoleniowych - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.