Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Poznań: Przyrządy do anestezji, Cewniki, Sterylne obłożenia do zabiegów TUR
Numer ogłoszenia: 233356 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax. 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyrządy do anestezji, Cewniki, Sterylne obłożenia do zabiegów TUR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania 1-6 ZADANIE NR I (Pozycje 1-9 ) Przyrządy do anestezji- zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZ. ZADANIE NR II (Pozycje 1-11 ) Przyrządy do anestezji- zgodnie z załącznikiem 4b do SIWZ. ZADANIE NR III (Pozycje 1- 4) Przyrządy do anestezji- zgodnie z załącznikiem 4c do SIWZ. ZADANIE NR IV (Pozycje 1- 10) Cewniki-zgodnie z załącznikiem 4d do SIWZ. ZADANIE NR V (Pozycje 1- 4) Cewniki-zgodnie z załącznikiem 4e do SIWZ. ZADANIE NR VI (Pozycje 1-2) Sterylne obłożenia do zabiegów TUR-zgodnie z załącznikiem 4f do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 4.1. Na potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, w formie np. katalogów / folderów / instrukcji obsługi producenta. Jednocześnie należy w Załączniku nr 4a-4f do niniejszego SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone, a także opis oferowanego przedmiotu zamówienia w formie np. katalogów / folderów / instrukcji obsługi producenta należy oznaczyć numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 4.2. Próbki filtrów antybakteryjnych (zadanie nr 2, pozycje nr 1 i 2) zgodnie z pkt.III.2 siwz. 4.3. Próbki sterylnych obłożeń do zabiegów TUR (zadanie nr 6 pozycje nr 1 i 2) zgodnie z pkt. III.2 siwz. 5. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 5.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4a - 4f do SIWZ. 5.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 5.4. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać odpowiednie warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 i przepisy wykonawcze do tej ustawy); UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - odręcznie zaznaczyć, którego zadania oraz pozycji w danym zadaniu dokument ten dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pokój nr 210- sekcja zamówień publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro sekretariat - pokój nr 219..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do anestezji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I (Pozycje 1-9 ) Przyrządy do anestezji- zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrządy do anestezji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR II (Pozycje 1-11 ) Przyrządy do anestezji- zgodnie z załącznikiem 4b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy do anestezji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR III (Pozycje 1- 4) Przyrządy do anestezji- zgodnie z załącznikiem 4c do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR IV (Pozycje 1- 10) Cewniki-zgodnie z załącznikiem 4d do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR V (Pozycje 1- 4) Cewniki-zgodnie z załącznikiem 4e do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne obłożenia do zabiegów TUR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR VI (Pozycje 1-2) Sterylne obłożenia do zabiegów TUR-zgodnie z załącznikiem 4f do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- ZP 38/24 Dostawa sprzętu medycznego i anestezjologicznego j.u.
więcej: Zestawy opatrunkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.