eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SubkowyRemont, modernizacja i wyposażenie obiektów kultury w Gminie Subkowy wraz z zagospodarowaniem terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Subkowy: Remont, modernizacja i wyposażenie obiektów kultury w Gminie Subkowy wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 233374 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194148 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury w Subkowach, ul. Wybickiego 22a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 58 536 85 23, faks 58 536 85 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, modernizacja i wyposażenie obiektów kultury w Gminie Subkowy wraz z zagospodarowaniem terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i modernizacja obiektów kultury w Gminie Subkowy wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres rzeczowy zadania jest następujący: 1. Świetlica Wiejska w Waćmierzu: Wymiana oświetlenia z zastosowaniem odpowiedniego natężenia światła. Zamontowane zostaną 24 szt. opraw lampowych, w których zastosowane będą po 4 lampy świetlówkowe o ciepłej barwie światła. Remont pomieszczeń sanitarnych (położenie glazury, malowanie, wymiana drzwi, kompaktów WC oraz umywalek z bateriami, Malowanie sali wraz z korytarzami. 2. Świetlica Wiejska w Wielkiej Słońcy: Montaż instalacji elektrycznej wraz z włącznikami, gniazdami podtynkowymi, rozdzielnią z zabezpieczeniem, przewodami oraz oświetleniem z zastosowaniem odpowiedniego natężenia światła. Zamontowane zostanie 6 szt. opraw lampowych, w których zastosowane będą po 4 lampy świetlówkowe o ciepłej barwie światła. Montaż instalacji elektrycznej dostosowanej do ogrzewania sali wraz z przewodami, sterownikiem i grzejnikami, Malowanie elewacji na części świetlicy, Położenie glazury, i zamontowanie poręczy na schodach do budynku, Wymiana drzwi wejściowych do budynku, Remont sali (wykonanie wentylacji, szpachlowanie, malowanie, położenie tynku żywicznego i glazury na podłodze sali, montaż parapetów wewnętrznych. 3. Wiejski Dom Kultury w Radostowie Położenie klinkieru na elewacji budynku oraz wykonanie dolnego cokołu, Malowanie malej sali, 4. Wiejski Dom Kultury w Małym Garcu: Położenie klinkieru na elewacji budynku oraz wykonanie dolnego cokołu, Malowanie sali, korytarza oraz pomieszczeń wraz z położeniem w sali tynku żywicznego. 5. Świetlica Wiejska w Brzuścach: Wymiana oświetlenia z zastosowaniem odpowiedniego natężenia światła. Zamontowane zostaną 26 szt. opraw lampowych, w których zastosowane będą po 4 lampy świetlówkowe o ciepłej barwie światła. Budowa instalacji CO z zastosowaniem gazu propan - butan z zakupem grzejników i pozostałymi elementami instalacji, Malowanie sali oraz korytarzy i położenie w sali tynku żywicznego, Wymiana drzwi wejściowych i ewakuacyjnych. 6. Dom Kultury w Subkowach: Położenie kostki brukowej, Wykonanie zadaszenia dla dwóch drzwi, Zabudowa pojemnika na odpady, Zamontowanie 2 stojaków na rowery Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający ma obowiązek zatwierdzić Harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 5 dni licząc od dnia jego złożenia. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. Zaleca się Wykonawca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznanie się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań, jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarami robót. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a maja jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej i STW i ORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej oraz w STW i ORB nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową, zalecaną wizję terenu, związanego z budową, przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Zamawiający zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 1 egz. (np. atesty, aprobaty, itp). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. Przedmiotowe zadanie jest objęte dofinansowaniem na podstawie umowy nr 0616312FPKNCK z dnia 30.04.2012r. dotyczącej dofinansowania zadań (w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury i priorytetu Infrastruktury domów kultury) ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Remontowe BUDEX, ul. Hanny Hass 52, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153167,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139542,48

  • Oferta z najniższą ceną: 139542,48 / Oferta z najwyższą ceną: 168505,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.