Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Płock: Roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków mieszkalnych,
gospodarczych i garaży na terenach popowodziowych w Świniarach, gm. Słubice wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych.
Numer ogłoszenia: 233385 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków mieszkalnych, gospodarczych i garaży na terenach popowodziowych w Świniarach, gm. Słubice wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki 9 budynków, w tym 3 mieszkalnych, 4 gospodarczych i 2 garaży na terenach popowodziowych w Świniarach, gm. Słubice wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych, na nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie działką nr 226 wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych. Do rozbiórki przewidziane są 3 budynki mieszkalne, murowane budynki gospodarcze oraz inne obiekty znajdujące się na terenie posesji., zgodnie z poniższą informacją: 1/budynek nr 1 - budynek mieszkalny, parterowy z wysokim podpiwniczeniem w całości, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Stropy piwnicy i parteru żelbetowe. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz - tynki cementowo - wapniowe, schody żelbetowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, grzewczą z własnej kotłowni. 2/budynek nr 2 - budynek gospodarczy, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Budynek inwentarsko - składowy, tj. obora + stodoła. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop nad oborą żelbetowy. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz tynki cementowo - wapniowe w części obory. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową. 3/budynek nr 3 - budynek gospodarczy - garaż, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach: stropodach żelbetowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Fundamenty betonowe. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. 4/budynek nr 4 - budynek mieszkalny, parterowy bez podpiwniczenia, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop parteru żelbetowy. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz - tynki cementowo - wapniowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową. 5/budynek nr 5 - budynek gospodarczy - piwnica, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Piwnica częściowo zagłębiona. Dach pokryty papą, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne wykonane z pustaków betonowych na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop żelbetowy. Fundamenty betonowe. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową. 6/budynek nr 6 - budynek gospodarczy, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Budynek inwentarski. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop nad oborą drewniany. Fundamenty betonowe. Posadzki gruntowe. 7/budynek nr 7 - budynek gospodarczy - garaż, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek garażowy. Dach: stropodach żelbetowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Fundamenty betonowe. Posadzki betonowe. 8/budynek nr 8 - budynek mieszkalny, parterowy z wysokim podpiwniczeniem w całości, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach pokryty blachą płaską na zwójkę, ciżba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Stropy piwnicy i parteru żelbetowe. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz i zewnątrz - tynki cementowo - wapniowe, schody żelbetowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, grzewczą z własnej kotłowni. 9/budynek nr 9 - budynek gospodarczy, parterowy wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Budynek gospodarczy. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop żelbetowy. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz i zewnątrz - tynki cementowo - wapniowe w części. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. 2.Wykonawca zabezpieczy teren robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1/Załącznik Nr 1 do OPZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2/Załącznik Nr 2 do OPZ - Przedmiar robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub aktualną umowę z firmą transportową wraz z kopią posiadanego przez tą firmę zezwolenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną tego samego rodzaju, polegającą na wykonaniu rozbiórki budynków o wartości minimum 200 000,00 zł brutto lub 2 roboty budowlane tego samego rodzaju, polegające na wykonaniu rozbiórki budynków o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 11.A.3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wyznaczy do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczenia, o których mowa w pkt 11.A.4 i pkt 11.A.5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - wg Załącznika Nr 10 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu przetargowym oferty: a)zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; b)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 2 ust. 5 niniejszej umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych oraz serwisowanie instalacji i wyposażenia ppoż. obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - II postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Wymiana wiat przystankowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.