To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Warszawa: Zakup mebli biurowych z dostawą i montażem dla Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy (numer sprawy:57/ZP/12).
Numer ogłoszenia: 233437 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205345 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych z dostawą i montażem dla Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy (numer sprawy:57/ZP/12)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych mebli (w tym, w razie potrzeby, odpowiedni montaż do ścian z cegły) oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, jak również wystawieniem starych mebli na korytarz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 3. Dostawa mebli nastąpi własnym transportem i na koszt wykonawcy wraz z wniesieniem z podziałem na 2 części. Pierwsza dostawa w zakresie mebli podanych w pozycji od 1 do 24 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona do siedziby Zamawiającego przy ul. Solidarności 90 w Warszawie, natomiast druga dostawa w zakresie podanych w pozycji od 25 do 28 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia do lokalu przy ul. Olbrachta 7 w Warszawie. 3. Informacje dodatkowe: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia została szczegółowo określona we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ w szczególności wykonawca winien: wykonać pomiary pomieszczeń w celu dostosowania wyposażenia do rzeczywistych wymiarów pomieszczeń; po zakończeniu prac uporządkować pomieszczenia, w których wykonywano montaż; dokonać uzgodnień organizacji prac transportowo - montażowych z zamawiającym w tym podział dostaw na część przeznaczoną do ustawienia w siedzibie zamawiającego oraz części przeznaczoną do lokalu poza główną siedzibą zamawiającego i realizacji prac w sposób jak najmniej powodujący zakłócenia w codziennym funkcjonowaniu zamawiającego; zapewnić nadzór na czas trwania montażu mebli. 4. Gwarancja Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na dostarczone meble będzie wynosił 24 miesiące liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- KOMA R. Kozakiewicz, R. Makowski S.j., ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27130,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16650,00
Oferta z najniższą ceną: 16650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50214,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.