eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Numer ogłoszenia: 233441 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. Przybyszewskiego 80/82, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6398772, fax 022 8645952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w łącznej ilości 12 929 godzin rocznie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (XI.2004-XI.2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartością każdego zamówienia nie mniejszą niż 80% ceny oferty brutto, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a także: 5) akceptują warunki określone w projekcie umowy - załącznik nr 3 6) spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ 7) posiadają lub zatrudnią koordynatora oraz osoby do wykonywania specjalistycznych usług, spełniające warunki określone w przepisach wykonawczych do ustawy o pomocy społecznej 8) posiadają lokal przeznaczony na biuro na terenie m. st. Warszawy wyposażony w telefon stacjonarny, telefon komórkowy, fax i komputer
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (XI.2004-XI.2007), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, iż zamówienia mają mieć charakter oraz wartość porównywalną z charakterem i wartością niniejszego zamówienia, potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 80 % ceny oferty brutto - wypełniony druk stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ - Doświadczenie zawodowe wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Koncepcję świadczenia specjalistycznych usług, która ma w szczególności zawierać poniższe informacje: 1) sposób organizacji specjalistycznych usług, 2) częstotliwość kontroli wykonywania specjalistycznych usług w miejscu ich wykonywania, 3) dodatkowe zadania mające na celu wsparcie osób korzystających z specjalistycznych usług (należy w koncepcji enumeratywnie wymienić zadania dodatkowe).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług - 10
  • 3. Koncepcja realizacji specjalistycznych usług - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbielany.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy ul. Przybyszewskiego 80/82 01-824 Warszawa pok. nr 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy ul. Przybyszewskiego 80/82 01-824 Warszawa pok. Nr 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.