eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzBudowę zadaszenia lodowiska oraz zaplecza socjalno - biurowego na działkach o nr geodezyjnym 61, 62 i 64/1 położonych w Swarzędzu przy ul. Kosynierów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Swarzędz: Budowę zadaszenia lodowiska oraz zaplecza socjalno - biurowego na działkach o nr geodezyjnym 61, 62 i 64/1 położonych w Swarzędzu przy ul. Kosynierów.
Numer ogłoszenia: 233452 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę zadaszenia lodowiska oraz zaplecza socjalno - biurowego na działkach o nr geodezyjnym 61, 62 i 64/1 położonych w Swarzędzu przy ul. Kosynierów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia lodowiska oraz zaplecza socjalno-biurowego na działkach o nr geodezyjnym 61, 62 i 64/1 położonych w Swarzędzu przy ul. Kosynierów. W ramach realizacji w/w zadania należy wykonać: kompletny obiekt typu (przekrycie namiotowe) o wymiarach 22,5 x 45 x 3,5 m nad istniejącą betonową płytą lodowiska o wymiarach 21 x 41,3m wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową wnętrza w ilości około 20 lamp metahalogenowych o mocy 400 W, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne oraz w instalację nagłaśniającą wnętrze hali. Przekrycie jest obiektem całorocznym trwale związanym z podłożem z możliwością wielokrotnego demontażu (w gruncie pozostają jedynie stopy fundamentowe). Powierzchnia całkowita hali wynosi 1025,1 m2; wewnętrzne ogrodzenie metalowe z prefabrykowanych paneli mocowanych do zabetonowanych słupków stalowych wyposażone w dwie bramy szerokość/wysokość: 4/2 m i dwie furtki szerokość/wysokość: 1/2 m. W ramach budowy ogrodzenia należy również wykonać ogrodzenie terenu, na którym posadowiony jest zbiornik gazy płynnego oraz wyrównać poziom terenu w bezpośrednim sąsiedztwie kontenerów; linię kablową do zasilania kontenerów wraz z montażem rozdzielni głównej 3x12RN-55+N+PE z istniejącego przyłącza energetycznego znajdującego się w budynku zaplecza sceny; przyłącze wody do kontenerów zaplecza socjalno - biurowego; Wykonawca jest zobowiązany do: zgłoszenia odpowiednim służbom rozpoczęcia robót budowlanych oraz ponoszenia ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb; zorganizowania placu budowy w tym poniesienia kosztów zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę; dostawy całości materiału i wyposażenia koniecznego do realizacji zamówienia objętego postępowaniem; każdorazowego, niezwłocznego (tzn. po zakończeniu pracy w danym dniu) uprzątnięcia i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac; przekazania kompletnego obiektu do użytku wraz z uruchomieniem wszystkich elementów wyposażenia i odtworzeniem terenu do stanu pierwotnego; przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji obiektu; obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonywania inwentaryzacji powykonawczej; dostarczenia Zamawiającemu 4 kompletów dokumentacji powykonawczej; utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art.20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych - Dz.U. z 2007r., Nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami); utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji inwestycji na własny koszt. 3. Dla projektowanej hali dokonano analizy pod obciążeniem śniegowym 0,50 kN/m2. 4. Wartości współczynników obliczeniowych dla obciążeń śniegowych: . współczynnik kształtu dachu mi1 = 0,8, . współczynnik ekspozycji Ce = 1, . współczynnik termiczny Ct = 1. Zgodnie z zapisami Prawa budowlanego projektowana hala jest obiektem tymczasowym przewidzianym do użytkowania w czasie krótszym, niż trwałość jego elementów konstrukcyjnych. Dla tego typu obiektów dopuszcza się stosowanie wytycznych zawartych w normie PN-EN 13782, która przewiduje redukcję obciążenia śniegiem do 0,2 kN/m2 z jednoczesnym nałożeniem na użytkownika wymogu zapobiegania jego gromadzeniu się na połaci. W celu zwiększenia nośności pod obciążeniem śniegowym, zastosowana w dokumentacji technicznej - załączniku do SIWZ podstawowa konstrukcja ramy nośnej hali pozwala na podwyższenie obciążenia śniegiem do nieprzekraczalnej wartości 0,50 kN/m2. Przyjęte założenia i wykonane obliczenia statyczne i wytrzymałościowe przestają obowiązywać dla jakiejkolwiek innej konstrukcji lekkiej hali namiotowej. Zmiana elementów konstrukcji nakłada na oferenta obowiązek przeprowadzenie własnych, niezależnych analiz statycznych bez gwarancji spełnienia wyżej postawionego warunku w zakresie obciążenia śniegiem. (CPV: 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-2). Zamówienie poniżej progów unijnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8800 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robot w zakresie robót ogólnobudowlanych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - budowa hali namiotowej o powierzchni zabudowy hali nie mniejszej niż 800m2 (każda hala), potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać wymagany zakres prac, termin i miejsce realizacji), c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100000,00 zł. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawijącego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kopii innego dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Referacie Gospodarki Finansowej zgodnie z pkt. 10 rozdziału 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia); II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2). III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1); 2.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1 SIWZ); 3.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1 SIWZ), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pok. 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pok. 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.