Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Kraków: PRZEPROWADZENIE STAŻY - WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE (5)
Numer ogłoszenia: 233497 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE STAŻY - WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE (5).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2012 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce staży - wizyt zawodoznawczych dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym zakończonych uzyskaniem przez uczniów zaświadczeń potwierdzających udział w stażu - wizycie zawodoznawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje zoorganizowanie i przeprowadzenie czterech dwudniowych staży - wizyt zawodoznawczych dla młodzieży Zespołu Szkół Poligraficzno-Księgarskich w Krakowie w drukarni AHR CENTRUM Michał Owczarek, 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielonogórska 19/21. Grupa uczestników każdego stażu - wizyty zawodoznawczej liczy: 15 uczniów oraz 1 opiekun delegowany przez Lidera szkolnego projektu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej obecność co najmniej jednej osoby, która realizuje program - stażu - wizyty zawodoznawczej w drukarni. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej obecność co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za sprawy organizacyjne stażu - wizyty zawodoznawczej, z zastrzeżeniem, że osoba odpowiedzialna za sprawy organizacyjne stażu - wizyty zawodoznawczej nie może być jednocześnie osobą realizującą program - stażu - wizyty zawodoznawczej. Termin staży - wizyt zawodoznawczych: dwa razy po dwa kolejne dni w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 07.12.2012 r. - dokładne daty wizyt zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z AHR CENTRUM Michał Owczarek, 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielonogórska 19/21 oraz z Liderem szkolnym projektu. Jednocześnie mogą być realizowane w tym samym terminie dwa dwudniowe staże - wizyty zawodoznawcze (jednym środkiem transportu). Ilość godzin lekcyjnych (45 min.) w ramach jednego stażu - wizyty zawodoznawczej: 12 (nie obejmuje czasu przejazdów). Ogólny harmonogram dwudniowych staży- wizyt zawodoznawczych: I dzień: dla Grupy I i dla Grupy II oraz dla Grupy III i dla Grupy IV: - Wyjazd z Krakowa spod Zespołu Szkół Poligraficzno-Księgarskich w Krakowie, os. Tysiąclecia 38. - Śniadanie - na trasie przejazdu z Krakowa do Zduńskiej Woli - Przyjazd do Zduńskiej Woli - Warsztaty w drukarni: Druk bezalkoholowy, waterless, flekso utrwalany promieniowaniem UV - 6 godz. - Obiad w restauracji - Dojazd do miejsca zakwaterowania uczestników, zakwaterowanie - Kolacja. II dzień: dla Grupy I i dla Grupy II oraz dla Grupy III i dla Grupy IV: - Śniadanie w restauracji - Wykwaterowanie - Warsztaty w drukarni: 1. Druk na maszynie offsetowej 6-kolorów konwencjonalny i Waterless utrwalany promieniowaniem IR - 2 godz. 2. Badanie parametrów wody, roztworu wodnego, dozowanie buforu, monitoring - 2 godz. 3. Pokaz zintegrowanego systemu zarządzania produkcją - 2 godz. - Obiad w restauracji - Wyjazd do Krakowa - Kolacja na trasie przejazdu ze Zduńskiej Woli do Krakowa - Powrót pod Zespół Szkół Poligraficzno-Księgarskich w Krakowie, os. Tysiąclecia 38, zakończenie stażu - wizyty zawodoznawczej. Cele realizowane podczas każdego stażu - wizyty zawodoznawczej: I. Celem stażu - wizyty zawodoznawczej jest zapoznanie się z: 1) technologią: druku bezalkoholowego, waterless, flekso z urządzeniami do utrwalenia UV, druku offsetowego 6- kolorowego konwencjonalnego i waterless utrwalanego promieniowaniem IR (Komori Lithrone S 40, Heidelberg SP 72), 2) pracą laboratorium wyposażonego w sprzęt diagnostyczny i analityczny do badania parametrów wody, roztworu wodnego, dozowania buforu i monitoringu, 3) zasadami funkcjonowania oraz zaletami oprogramowania do zintegrowanego systemu zarządzania produkcją poligraficzną. II. Uczniowie zostaną także zapoznani: a) z wymaganym wykształceniem i przygotowaniem absolwentów szkół zawodowych do podjęcia pracy w drukarni; b) z cechami charakterystycznymi stanowisk pracy, przeciwwskazaniami zdrowotnymi, wymaganiami psychologicznymi, c) z cechami charakteru jakie potrzebne są, aby dobrze wykonywać powierzone w pracy zadania, d) ze świadomością wykształcenia dodatkowych kompetencji. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia: 1.) a) Za uczestników staży - wizyt zawodoznawczych należy rozumieć zarówno uczniów, dla których realizowane są staże - wizyty zawodoznawcze jak i opiekuna delegowanego przez Lidera szkolnego. b) Zadaniem opiekuna oddelegowanego przez Lidera szkolnego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczniami. 2.) W ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej grupę po zakładzie pracy oprowadza/-ją wyznaczony/-czeni pracownik/-cy zakładu pracy posiadający wiedzę merytoryczną związaną z tematyką danego stażu - wizyty zawodoznawczej, a możliwość oprowadzania uczestników staży - wizyt zawodoznawczych po wskazanym zakładzie pracy została wstępnie uzgodniona przez Lidera szkolnego projektu. Wykonawca zobowiązany jest umówić z zakładem pracy szczegóły przebiegu staży - wizyt zawodoznawczych. 3.) Szczegółowe warunki dotyczące wyżywienia i noclegu: 3.1.) W ramach każdego dwudniowego stażu - wizyty zawodoznawczej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: > wyżywienie dla każdego uczestnika stażu - wizyty zawodoznawczej: a) 1 x śniadanie w formie fastfoodu (min.2 kanapki) - w I dzień wyjazdu, b) 1 x śniadanie z min. 1 ciepłym posiłkiem (min. 2 bułki oraz chleb w każdej ilości, wędliny, sery, warzywa, masło, konfitura, ciepły posiłek do wyboru przez uczestników: np. min. 2 parówki, ketchup, musztarda lub jajecznica z min. 2 jaj) - w II dzień wyjazdu, c) 2 x dwudaniowy obiad składający się z: zupy, drugiego dania oraz deseru - w I i II dzień wyjazdu, d) 2 x kolacja z dodatkowo min. 1 ciepłym posiłkiem (ciepły posiłek do wyboru przez uczestników: np. bigos, strogonow) - w I i II dzień wyjazdu, e) po jednym napoju gorącym lub zimnym (do wyboru przez uczestników) do każdego posiłku tj. do: 2 x śniadania, 2 x obiad, 2 x kolacja - razem do 6 posiłków); > jeden nocleg - wymagane jest zakwaterowanie całej grupy uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej w jednym budynku, pokoje dla uczniów maksymalnie 4 osobowe każdy z pełnym węzłem sanitarnym przylegającym do niego, osobny pokój dla opiekuna delegowanego przez Lidera szkolnego z pełnym węzłem sanitarnym przylegającym do niego. 3.2.) Szczegółowe jadłospisy w zakresie wyżywienia zostaną uzgodnione i zaakceptowane przez Lidera szkolnego projektu przed terminem wyjazdu na staże - wizyty zawodoznawcze. 3.3.) Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków. 4.) Szczegółowe warunki dotyczące transportu w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej: a) Wykonawca zapewnia przewóz uczestników sprawnymi autokarami lub busami, posiadającymi ważne badania techniczne pojazdu, b) Wykonawca zapewnia transport z miejsca wyjazdu do miejsca stażu - wizyty zawodoznawczej, pomiędzy wszystkimi miejscami określonymi w szczegółowym harmonogramie oraz powrót do miejsca wyjazdu, a w przypadku uszkodzenia/awarii pojazdu niezwłocznego zorganizowania transportu zastępczego autokarami lub busami posiadającymi ważne badania techniczne. c) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi samochodów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i odpowiednim stanie zdrowia, a w przypadku niedyspozycji kierowcy, do niezwłocznego zapewnienia zastępstwa, niezależnie od przyczyny niedyspozycji, d) Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany jest dysponować ubezpieczeniem OC posiadaczy pojazdów mechanicznych dla wszystkich pojazdów wykorzystywanych w ramach realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu, a Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 5.) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej pokryć koszty ubezpieczenia NNW (tj. od następstw nieszczęśliwych wypadków) uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej na kwoty co najmniej: NNW: 10 000,00 zł/osobę. 6.) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia potwierdzenia ubezpieczenia uczestników stażu - wizyty Liderowi szkolnemu projektu najpóźniej 1 dzień przed dniem wyjazdu na staż - wizytę zawodoznawczą, a Lider szkolny projektu przekazuje Wykonawcy imienną listę uczestników stażu - wizyty bezpośrednio przed wyjazdem na staż - wizytę zawodoznawczą. 7.) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy szczegółowy harmonogram staży - wizyt zawodoznawczych, które będzie realizował, uzgodniony z Liderem szkolnym projektu (z podaniem dat i godzin wyjazdów, miejsc i godzin pobytu, adresów punktów noclegowych i żywieniowych, szczegółowych jadłospisów, programów staży - wizyt zawodoznawczych). 8.) Uczniowie, biorący udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej potwierdzają każdego dnia korzystanie z zapewnionego noclegu i wyżywienia (osobno każdego posiłku) - na listach, sporządzonych przez Wykonawcę, które przekazuje Zamawiającemu. 9.) Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej do zapewnienia dokumentacji fotograficznej z przebiegu stażu - wizyty zawodoznawczej, którą Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej. 10.) Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej przekazać nieodpłatnie dla każdego ucznia biorącego udział w danym stażu - wizycie zawodoznawczej: notatnik A4, długopis, teczkę kartonową A4 - opatrzone logo projektu, 11.) Wykonawca w ramach stażu - wizyty zawodoznawczej opracowuje i przeprowadza wśród uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej anonimową końcową ankietę i przekazuje ją Zamawiającemu, 12.) Wykonawca w ramach stażu - wizyty zawodoznawczej prowadzi rejestr (listę obecności) potwierdzającą uczestnictwo osób w stażu - wizycie zawodoznawczej i przekazuje go Zamawiającemu. Wykonawca wydaje każdemu uczniowi biorącemu udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej, po odbyciu stażu - wizyty zawodoznawczej, zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w stażu - wizycie zawodoznawczej, a kserokopie zaświadczeń wraz ze zbiorczą listą/zestawieniem potwierdzającą/-cym ich odbiór przez uczniów biorących udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej przekazuje Zamawiającemu. Staże - wizyty zawodoznawcze Wykonawca realizował będzie z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516 ze zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.50.00 - Usługi podróżne 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonać co najmniej dwie usługi polegające na organizacji co najmniej dwudniowych wycieczek (wyjazdów) z zapewnieniem wyżywienia i noclegu dla grup co najmniej 15-sto osobowych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający: Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, Numer NIP (nieobligatoryjnie), Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, Cenę oferty (c) - w rozumieniu pkt. 13.1 SIWZ, Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. III.6.4) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów: Dokument/-y udowadniający/-e, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, pokój nr 58.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, Dziennik Podawczy/Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1) Zamówienie realizowane jest w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektu p.n. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt II.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 58 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym 23 % VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. IV.4.16.3) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Renata Gądkowska. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów IV.4.16.4) Uzupełnienie pkt II.2) Termin realizacji zamówienia: dwa razy po dwa kolejne dni w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 07.12.2012 r. - dokładne daty wizyt zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z AHR CENTRUM Michał Owczarek, 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielonogórska 19/21 oraz z Liderem szkolnym projektu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa zestawu komputerowego dla CSS DE-dzp.272-217/25
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości - DE-dzp.272-197/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Realizacja Programu Profilaktyczno-Wychowawczego Epsilon rekomendowanego przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku pedagogika resocjalizacja studia II stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- "Wyjazdy edukacyjne"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 5 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.